1. Welkom!

Bodybuilding.nl is een Nederlands-Vlaams forum voor iedereen die interesse heeft in krachtsport, bodybuilding of fitness, of gewoon wat aan zijn of haar gezondheid wilt doen. Je zal je eerst moeten aanmelden als je berichten wilt plaatsen. Klik op de rode button hieronder om verder te gaan. Als je berichten wilt bekijken kies dan een subforum uit de lijst hieronder.

Aanmelden is GRATIS! Er zijn honderden extra opties beschikbaar voor aangemelde leden, en het duurt slechts 30 seconden of minder!

"Ik kijk hier ook nog niet zo lang rond, en ben nog niet zo gek lang met de sport bezig. Ik heb ervaren dat je hier echt goed geholpen wordt." Mich Lees het bericht

Snel, eenvoudig en gratis

Vergroting penis

Discussie in 'Anabolen' gestart door anak, 21 jun 2005.

Er zijn momenteel 2 gebruikers aanwezig in dit topic (0 leden en 2 gasten).
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anak

anak Dutch Bodybuilder Elite Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Ik lees her en der over steroiden dat één van de bijwerkingen kan zijn (voor bepaalde producten): vergroting van de penis. Dit zou een blijvend zijn.

Kan mij iemend uitleggen waarom dit zo is want dit wordt niet verklaard. Het mijkt me ook eigenaardig als je weet dat bv. de teelballen kunnen krimpen en de zaadproductie kan stoppen. Is een beetje onlogisch. Als je je eigen systeem (test) gaat platleggen zou je lul eigenlijk moeten krimpen maar toch zeker niet groter worden. ???

2. eddycaminos

eddycaminos Advanced Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    het kan alleen je penis vergroten als deze nog in de groei is (pubertijd) dus hellaas gaat dat verhaaltje niet meer op....

teeltballen krimpen inderdaad (gelukkig meestal tijdelijk) maarja de productie van testeron hierin hebben weinig met de grote van je wiener te maken...

grt eddy

3. tokkel

tokkel Dutch Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Was het maar waar :roflol:
    het enige wat je ervan krijgt is belachelijk kleine ballen

Vrouwen krijgen er wel een grotere clitoris van(heb ik gehoord :D )

4. anak

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Het zou te mooi zijn om waar te zijn he :D

Maar welke puber gaat er nu in hemelsnaam kuren ???

Tenzij de doc hem dit voorschrijft wegens problemen met de groei mss.

5. lionel

lionel High on Meth Elite Member

Leuk Bevonden:
    1
    Geslacht:
    Man
    Wel een leuke fabel. Waar heb je dit trouwens vandaan? ben wel benieuwd...

6. Joop68

Joop68 Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Er bestaan wel truucjes om je geslachtsdeel te vergroten dmv van verschillende hormonen plaatsleijk te injecteren + er moeten bepaalde hormonen aanwezig zijn in de bloedsbaan voordat het zou werken, maar meer weet ik er niet over aangezien het bij mij niet nodig is. Een kennis van me had dit probleempje wel en heeft het uitgeprobeerd, maar ik ken het resultaat niet.

Zoek maar eens op amerikaanse 'underground' boards, daar vind je zeker al meer uitleg.

7. djcapricorn

djcapricorn Cool Novice Elite Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Wat heel goed werkt is om 2 liter Synthol in je tokus te spuiten. Wordt ie echt supergroot van !! :roflol: :roflol: :roflol:

8. andrew

andrew Competitive Bodybuilder Elite Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    bedoel je niet gewoon de prostaat ipv de penis?

9. anak

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Hee gasten ik heb geen interesse in een grotere lul hoor. Ik wil alleen mijn kennis verbreden door een vraag te krijgen op mijn antwoord.

@lionel: Bizar dat je deze vraag stelt want bij mijn zoektocht naar info over steroiden kom ik deze 'fabel' steeds weer tegen hoor.

Bron:

http://www.life4u.nl/sportindex.html (kies anabole steroïden)

http://www.nrc.nl/dossiers/doping/artikel/996017002968.html (bij adolscenten)

http://www.nrc.nl/W2/Lab/Profiel/Doping/

http://www.dutchbodybuilding.com/forum/archive/index.php/t-22177 (had ik over het hoofd gezien maar niet erg relevant)

Laatst bewerkt: 21 jun 2005
  10. anak

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Nee. Prostaat die groter wordt is idd ook een bijwerking die steeds vermeld staat maar tevens ook -> vergroting van de penis.

11. lionel

lionel High on Meth Elite Member

Leuk Bevonden:
    1
    Geslacht:
    Man
  12. ECLIPSE

ECLIPSE Ripped Bodybuilder Elite Member

Leuk Bevonden:
    2
    Geslacht:
    Man
    ik weet 100% zeker dat ik het eens in de bijsluiter onder bijwerkingen van of stanozolol of sustanon heb voorbij zien komen.. kan het alleen niet meer terugvinden :)

13. anak

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
  14. djcapricorn

djcapricorn Cool Novice Elite Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    He Anak,

Even een serieus antwoord op je vraag: je penis kan inderdaad groeien van androgenen (testosteron en analogen). Echter dit gebeurt normaal alleen als je lichaam nog niet is uitgegroeid (Eddycaminos zei dit ook al). Door een speciale hormoontherapie samen met androgenen zal de penis vast nog wat kunnen groeien, maar hoe dat zit zou ik niet weten...
    Ik denk persoonlijk dat de andere bijwerkingen belangrijker zijn: belasting van je interne organen (lever, nieren), testikelatrofie, gemoedsveranderingen, verslechteren van je bloedbeeld (HDL/LDL), prostaatgroei (prostaat-hypertrofie), etc. En de bijwerkingen zullen per persoon wat verschillen afhankelijk van hoe je lijf in elkaar zit...

Succes met je verder inlezen !

15. Joop68

Joop68 Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    hgh-dht en nog een paar anderen zijn nodig

ook iets van plaatselijke gels en inj's

16. Lauw

Lauw Huge Freak

Leuk Bevonden:
    9
    Geslacht:
    Man
    Na mijn dbol only kuur moet ik mijn penis op een steekwagentje leggen voordat ik überhaupt kan lopen.
    Ik wilde nog een test / EQ kuur doen, maar een heftruck werd me te duur.

17. firedsoul

firedsoul Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    17
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m83
    lijkt me eerder dat hgh of igf-1 je penis vergroot.

18. firedsoul

firedsoul Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    17
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m83
    maar om eerlijk te zijn denk ik dat na je puberteit er geen middelen bestaan om je penis te vergroten anders zou dat allang bekend zijn . Ik hoorde ook iets over melken van je penis dat dat em vergroot maar om nou 4 maanden een half uur lang dat te doen om 2-3 cm erbij te krijgen :rolleyes:

19. anak

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Het blijkt dus enkel invloed te hebben op adolscenten. Geen probleem voor mij maar het zou toch mooi meegenomen zijn bij een kuur he :rolleyes: Laten we eerlijk zijn, het is toch de droom van menig man he. Juist daarom wordt er zoveel geld verdient aan zalfjes, sprays en andere rommel.

20. Testoman

Testoman Cool Novice

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Vergroting van de penis kan een van de gevolgen zijn, volgens de bijsluiter van sustanon.

Verder ken ik niemand die dat heeft meegemaakt!!!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina