1. Welkom!

Bodybuilding.nl is een Nederlands-Vlaams forum voor iedereen die interesse heeft in krachtsport, bodybuilding of fitness, of gewoon wat aan zijn of haar gezondheid wilt doen. Je zal je eerst moeten aanmelden als je berichten wilt plaatsen. Klik op de rode button hieronder om verder te gaan. Als je berichten wilt bekijken kies dan een subforum uit de lijst hieronder.

Aanmelden is GRATIS! Er zijn honderden extra opties beschikbaar voor aangemelde leden, en het duurt slechts 30 seconden of minder!

"Ik kijk hier ook nog niet zo lang rond, en ben nog niet zo gek lang met de sport bezig. Ik heb ervaren dat je hier echt goed geholpen wordt." Mich Lees het bericht

Snel, eenvoudig en gratis

Verhoogde leverwaardes: leverbeschadiging of gevolg spierbeschadiging door training?

Discussie in 'Anabolen' gestart door axestream, 1 mrt 2006.

Er is momenteel 1 gebruiker aanwezig in dit topic (0 leden en 1 gast).
  1. axestream

axestream Freaky Bodybuilder Elite Member

Leuk Bevonden:
    5
    Geslacht:
    Man
    Hier twee oudere onderzoeken die ik op CEM heb gevonden. De eerste toont aan dat het belangrijk is om bij de analyse van de leverwaardes rekening te houden met het feit dat spierbeschadiging ook voor verhoogde waardes zorgt. Wellicht niet echt nieuws, maar toch interessant.

..en misschien is het handig om een paar dagen voor het prikken niet zwaar te trainen:

2. Glenn GX

Glenn GX Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Goede post

3. hardgainers

hardgainers Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    2
    Geslacht:
    Man
    ALAT (GPT) en CK (CPK) worden verhoogd door spierafbraak. Daarom is het verstandig om voor je bloedprikken 3 dagen niet getraint te hebben.

De Gamma-gt waarde zegt veel meer over leverschade.

4. krieltje

krieltje Monstrous Giant

Leuk Bevonden:
    367
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m65
    Massa:
    106kg
    Vetpercentage:
    15%
    zou het kunnen dat door 4x per week zetten de alat sterkt verhoogd kan zijn?

Ik heb voor de bloedtest 3 dagen niet getraind,maar wel gewoon gezet,zelfs op de ochtend voor de afname?

Deel Deze Pagina