Fitness Seller

Vervelende mensen in de sportschool.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Persian

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
21 mei 2006
Berichten
210
Waardering
0
Ik ben nu sinds begin september "serieus" bezig met trainen: veel eten, eiwit/creatinesupplementen en een strak trainingsschema. Ik kan flink wat meer gewicht pakken nu (bijv. 10 kg zwaarder dan 1.5 maand geleden met dezelfde aantal herhalingen) en ben ook 5 kg aangekomen. En ja hoor..meteen een stroom van mensen die me gaan vragen of ik geen anabolen heb gebruikt. Vandaag begon zelfs de gymeigenaar erover (ooit wereldkampioen bodybuilding)..ik word daar echt moe van.

Is dat in jullie sportschool ook zo? Zodra je progressie boekt, je openlijk verdacht wordt van alles en nog wat?
 
Ja, bij ons is het raar als je niet gebruikt lijkt het wel...
 
Ach ze zouden van mij gewoon de tering kunnen genieten. Lopen bij mij geraamtes rond die eerder zijn begonnen dan ik maar al jaar in jaar uit 3 kilodumbbells gebruiken voor sideraises terwijl ze aan het lullen zijn en echt werkelijk geen moment dat ze aan het trainen zijn de indruk wekken dat ze moeite doen, het zijn dan ook altijd dat soort types die allerlei verhalen hebben over die en die zitten aan de 'zooi'.
 
zie het als een compliment
 
met creatine ben je zo een paar kilo zwaarder .
dat weet iedereen toch ?
 
Maakt veel uit wat zei denken.. zolang je er zelf maar in gelooft :D
 
zoals medievil zegt, zie het gewoon als een compliment
als jij weet dat je niet aan de AAs zit is dat et belangrijkste..
tzijn gewoon opmerkingen uit jaloersheid..
 
met creatine ben je zo een paar kilo zwaarder .
dat weet iedereen toch ?
ff offtopic: Je word paar kilo zwaarder.. vet?

ontopic: Het is vervelend zoals je zegt, maarja JIJ weet wel beter ;) SCHIIJT an ze !
 
Het is gewoon vervelend ja.. Je ziet ook echt veroordelende blikken, en je merkt het ook in de omgang. Ik vroeg bijv. aan iemand of hij 'ff kon spotten, en tot nu heeft hij het altijd gedaan, maar nu ik hem min of meer heb ingehaald "was hij even bezig"....

Maar ik snap het hele concept eigenlijk niet.. Stel dat ik meer gebruikt had dan een heel apotheek te bieden zou hebben: wat zou voor hun de toegevoegde waarde zijn om daar weet van te hebben? Waardeloze mensen.
 
weet je waar ik me aan erger?

aan die kontlui die een machine lang bezet houden zonder dat ze 1 fatsoenlijk setje maken. en maar lullen over van alles en nog wat...
doe dat lekker thuis met een koekje erbij...
 
Is gewoon een compliment bro! En wie is jouw gymeigenaar dan? Hij zal er dan wel verstand van hebben, misschien kan hij jouw begeleiden.
 
hm ja, hier trainen ook van die breezahs en iedereen die wat groter is en ook maar een beetje last van acne heeft zit aan de ANABOLUHHH!!!

boeiend, ik weet hoe de vork in de steel zit, daarom gain ik wel en zij niet, is grootendeels jaloezie denk ik, omdat ze denken, ja ik kan niet goed gainen, dus kan hij het ook niet.
 
Is gewoon een compliment bro! En wie is jouw gymeigenaar dan? Hij zal er dan wel verstand van hebben, misschien kan hij jouw begeleiden.
Wij noemen hem altijd Lucien, en zijn sportschool heet Gunthers familyfit, dus hij zal wel Lucien Gunther heten. Hij is Surinaams en is nu ± 55 jaar, maar ziet er veel jonger uit..voor zover ik me herinner werd'ie in 1994 kampioen. Hij's wel tof en alles, maar hij is niet echt ehm .. sociaal in de omgang, wordt snel moe van vragen, en wilt graag overal grapjes over maken. Hij heeft een erg nonchalante houding, dus begeleiding van hem is onmogelijk..
 
zou me der niet druk om maken, je traint voor je zelf
 
ga thuistrainen.....

lekker je eigen muziek , nooit wachten op een bankje of toestel.

zalig zijn de thuistrainers.......hahahahaha
 
5 kilo aangekomen???? anabolen zeker :rolleyes:

Je drinkt zeker ook shakies?? Zo kan ik het ook...
 
Back
Naar boven