AndroidHealthClinic

Vervelende mensen in de sportschool..

Bezoekers in dit topic

Best bruut! Had het filmpje al eens voorbij zien komen, de reacties daar zijn weer geweldig haha.

op youtube, echtegangsta = alex:D...

heerlijk hoe serieus j215675 wordt genomen:roflol:
 
Ik ben nu sinds begin september "serieus" bezig met trainen: veel eten, eiwit/creatinesupplementen en een strak trainingsschema. Ik kan flink wat meer gewicht pakken nu (bijv. 10 kg zwaarder dan 1.5 maand geleden met dezelfde aantal herhalingen) en ben ook 5 kg aangekomen. En ja hoor..meteen een stroom van mensen die me gaan vragen of ik geen anabolen heb gebruikt. Vandaag begon zelfs de gymeigenaar erover (ooit wereldkampioen bodybuilding)..ik word daar echt moe van.

Is dat in jullie sportschool ook zo? Zodra je progressie boekt, je openlijk verdacht wordt van alles en nog wat?


Waar maak je je druk om?!? Is alleen maar een compliment toch.
Gewoon trainen, wat heb je met een vooroordeel van een andere te maken?
Gewoon antwoorden dat je clean bent en daar is de kous mee af.
 
DIe eigenaar van je gym heeft in 1980 de overall op de holland gewonnen: Gunther, Lucien
 
Zeer irritant inderdaad, ik kreeg laatst ook nog zo'n verwijt naar m'n hoofd. Ik was met 100 kg bezig op de bench, wat voor mij niet zo veel is. Was een "voel-setje" zeg maar, om te voelen hoe sterk ik was die dag. Dus ik bench dat 10 keer, en leg de barbell weer terug. Meteen een kerel die 3 meter verderop staat: "Zow!! je hebt zeker wéér een potje anabolen gekocht!!!!". Mijn reactie was dat als hij eens fatsoenlijk ging trainen, dat hij dat ook misschien ooit kon bereiken. Dat soort mensen vind ik zo irritant. Gewoon aannemen dat je gebruikt, en dat je wéér anabolen aan het gebruiken bent, terwijl ik nog nooit wat heb gebruikt. Meestal ga ik er niet eens op in, maar het kan goed irritant zijn ja.
 
Geniaal topic :roflol:

Mooie prestatie Alex, misschien moet ik toch maar eens wat vaker een kijkje in je log nemen :D
 
Zeer irritant inderdaad, ik kreeg laatst ook nog zo'n verwijt naar m'n hoofd. Ik was met 100 kg bezig op de bench, wat voor mij niet zo veel is. Was een "voel-setje" zeg maar, om te voelen hoe sterk ik was die dag. Dus ik bench dat 10 keer, en leg de barbell weer terug. Meteen een kerel die 3 meter verderop staat: "Zow!! je hebt zeker wéér een potje anabolen gekocht!!!!". Mijn reactie was dat als hij eens fatsoenlijk ging trainen, dat hij dat ook misschien ooit kon bereiken. Dat soort mensen vind ik zo irritant. Gewoon aannemen dat je gebruikt, en dat je wéér anabolen aan het gebruiken bent, terwijl ik nog nooit wat heb gebruikt. Meestal ga ik er niet eens op in, maar het kan goed irritant zijn ja.
Omg ik had em vet hard staan uitlachen:roflol:
 
Omg ik had em vet hard staan uitlachen:roflol:

Ja, opzich is het ook wel komisch, zo'n vent, maar ik train nu 5 jaar en werk keihard voor wat ik wil bereiken, en als er dan zo'n kerel komt die loopt te schreeuwen dat jij "ff anabolen hebt gekocht" en daardoor ben geworden wat ik nu ben, wordt ik daar in eerste instantie pissig om, zeker omdat ik nog naturel ben.
 
Je moet idd denken dat het een compiment is, dat je zo aan gainen bent zonder anabolen dan iemand met.
 
op youtube, echtegangsta = alex:D...

heerlijk hoe serieus j215675 wordt genomen:roflol:

Die gewichten zijn fake, Alex heeft het me zelf vertelt !
zijn eigelijke groene gewichten maar even de kleur gespoten.
Hij is een slimme jonge, maar hij bp maar 60. Vertel het hen maar...



;) :D
 
Ja, opzich is het ook wel komisch, zo'n vent, maar ik train nu 5 jaar en werk keihard voor wat ik wil bereiken, en als er dan zo'n kerel komt die loopt te schreeuwen dat jij "ff anabolen hebt gekocht" en daardoor ben geworden wat ik nu ben, wordt ik daar in eerste instantie pissig om, zeker omdat ik nog naturel ben.
Ik had em dan ook het liefst een dumbbell tegen z'n hoofd gegooid, maar dan lijkt het op roid rage:D.
 
Die gewichten zijn fake, Alex heeft het me zelf vertelt !
zijn eigelijke groene gewichten maar even de kleur gespoten.
Hij is een slimme jonge, maar hij bp maar 60. Vertel het hen maar...



;) :D

LOL
 
weet je waar ik me aan erger?

aan die kontlui die een machine lang bezet houden zonder dat ze 1 fatsoenlijk setje maken. en maar lullen over van alles en nog wat...
doe dat lekker thuis met een koekje erbij...

dat heb ik nou ook dan zie je van die mensen die nooit trainen en dan zitten ze maar te lullen:mad: en na een maand zie je ze niet meer
 
Ik ben nu sinds begin september "serieus" bezig met trainen: veel eten, eiwit/creatinesupplementen en een strak trainingsschema. Ik kan flink wat meer gewicht pakken nu (bijv. 10 kg zwaarder dan 1.5 maand geleden met dezelfde aantal herhalingen) en ben ook 5 kg aangekomen. En ja hoor..meteen een stroom van mensen die me gaan vragen of ik geen anabolen heb gebruikt. Vandaag begon zelfs de gymeigenaar erover (ooit wereldkampioen bodybuilding)..ik word daar echt moe van.

Is dat in jullie sportschool ook zo? Zodra je progressie boekt, je openlijk verdacht wordt van alles en nog wat?

welke sportschool train je?
sowieso is het niet iets om je echt druk over te maken.. mij wordt ook vaak gevraagd of ik gebruik en ik antwoord altijd: nou als ik dat zou doen dan had ik wel een stuk groter geweest hoor :D

Ja, bij ons is het raar als je niet gebruikt lijkt het wel...

bij ons wordt er ook heel veel gebruikt, ik doe mn best om zo lang mogelijk naturel te blijven..
 
welke sportschool train je?
sowieso is het niet iets om je echt druk over te maken.. mij wordt ook vaak gevraagd of ik gebruik en ik antwoord altijd: nou als ik dat zou doen dan had ik wel een stuk groter geweest hoor :D
Sport en Gezondheidscentrum Gunther’s Family Fit.

Tja druk maken is een groot woord maar ik vind het gewoon een vervelende eigenschap van mensen..ik word daar een beetje agressief van.
 
Tja druk maken is een groot woord maar ik vind het gewoon een vervelende eigenschap van mensen..ik word daar een beetje agressief van.


is alleen maar gunstig als je bent nt trainen ;) maar het is flink irritant ja, je krijgt zeg maar niet de respect die je eigenlijk verdient voor je harde werken,
 
Zeker vermoeiend die mensen. Van de zomer zei er 1 tegen me, toen hij naar m'n striea keek, woow wat heb jij daar?Zover zou ik nooit gaan!

Toen heb ik hem maar eventjes uitgelegd dat je dat niet in de hand hebt. En dat wanneer hij zelf ooit eens fatsoenlijk gaat trainen hij dit misschien ook wel krijgt. :rolleyes:

Idd erg vermoeiend die mensen, en al gebruik je de halve apotheek. Het is toch gvd je eigen lichaam, je gaat toch ook niet aan iedereen die rookt die je tegen komt vertellen dat het schadelijk is.
 
Ik heb er zowieso een hekel aan als mensen zich bemoeien met je training. Natuurlijk, tips zijn altijd welkom, maar dat gezeik. Ben je eens een keer één setje gek aan het doen, bijvoorbeeld een keer flink wat zwaarder pakken met Barbell Curls. Beginnen ze gelijk: He, je moet niet zo slingeren hoor, dat is slecht voor je rug........ KRIJG DE TYFUS, DIRECT SLINGER IK JE HET RAAM UIT!!!!

Ik zie op de sportschool ook wel eens mensen waarvan ik denk "als je die oefening nou eens zo doet, of waarom doe je niet die oefening, dan groei je veel beter" maar ik houd meestal mijn mond maar. Meestal komen ze daar zelf wel achter.
 
gelukkig heb ik geen lastige mensen in mn gym
 
Back
Naar boven