Fitness Seller

Vervelende mensen in de sportschool..

Bezoekers in dit topic

ga thuistrainen.....

lekker je eigen muziek , nooit wachten op een bankje of toestel.

zalig zijn de thuistrainers.......hahahahaha

In de gym heb je dan wel weer vrouwelijkschoon.

Zeer irritant inderdaad, ik kreeg laatst ook nog zo'n verwijt naar m'n hoofd. Ik was met 100 kg bezig op de bench, wat voor mij niet zo veel is. Was een "voel-setje" zeg maar, om te voelen hoe sterk ik was die dag. Dus ik bench dat 10 keer, en leg de barbell weer terug. Meteen een kerel die 3 meter verderop staat: "Zow!! je hebt zeker wéér een potje anabolen gekocht!!!!". Mijn reactie was dat als hij eens fatsoenlijk ging trainen, dat hij dat ook misschien ooit kon bereiken. Dat soort mensen vind ik zo irritant. Gewoon aannemen dat je gebruikt, en dat je wéér anabolen aan het gebruiken bent, terwijl ik nog nooit wat heb gebruikt. Meestal ga ik er niet eens op in, maar het kan goed irritant zijn ja.

Enorm herkenbaar, ik probeer het maar als een compliment te zien. Ik weet zelf wel beter.......
 
Ik heb bij een klein hardcore sportschooltje gezeten een paar maanden. De eigenaar heeft zelf vroeger ook wedstrijden gepakt en kon maar niet geloven dat ik nog nooit gebruikt heb. Vervolgens zat hij constant te zeiken dat ik te zwaar trainde en dat hij daardoor vroeger veel blessures heeft opgelopen. Na steeds uit concentratie gehaalt te worden, omdat meneer constant zat op te letten hoe ik trainde, ben ik opgestapt.

En verder.. vervelende mensen. Een quote uit mijn trainingslog;

Wat het wel verpeste in het begin, was een groepje schaatsers van 8 man die daar assist training doen voor het schaatsen. Opzich niet erg, maar wel als je de hele hoek (squatrek en benchpress) met z'n allen bezet houd. Niet keihard trainen.. nee, meer lullen dan trainen. Afin,. ik had er wat van gezegd en het kwam er op neer dat ik maar moest wachten. Met als gevolg dat ik best wel over mijn zeik ging en op het punt stond een dumbbell van 28 kg in die groep te kegelen. Toch weten in te houden en maar gaan snatchen en op een gegeven moment kon ik er opeens toch wel bij
 
tja die vooroordelen hou je altijd, iemand die snel kilos aankomt is aan de zooi.. ach geeft gewoon weer aan hoe eenzijdig mensen denken niet wetende dat ze met een beetje inzet t zelf ook kunnen behalen
 
Ik ben nu sinds begin september "serieus" bezig met trainen: veel eten, eiwit/creatinesupplementen en een strak trainingsschema. Ik kan flink wat meer gewicht pakken nu (bijv. 10 kg zwaarder dan 1.5 maand geleden met dezelfde aantal herhalingen) en ben ook 5 kg aangekomen. En ja hoor..meteen een stroom van mensen die me gaan vragen of ik geen anabolen heb gebruikt. Vandaag begon zelfs de gymeigenaar erover (ooit wereldkampioen bodybuilding)..ik word daar echt moe van.

Is dat in jullie sportschool ook zo? Zodra je progressie boekt, je openlijk verdacht wordt van alles en nog wat?

gewoon negeren - de training is belangrijk en niet al die gedachtes van al die andere mensen , lekker laten lullen
 
Ik zie het als een compliment.

Andere boeien me toch voor geen meter. Vanavond ff weer de boel slopen. tanktoppie aan en knallen met die shit. Het gaat uiteindelijk om mezelf.
 
Mensen zijn snel jaloers, dus willen ze iets de schuld kunnen geven.
En ja wat is het meest voor de handliggend? ;)
 
ook al gebruik je anabolen moet je er echt nog wel voor trainen hoor en al zou je dat doen komt zoon reactie toch nog uit jaloesie niet dat ik gebruik maar gewoon om dat ik een hekel heb aan mensen die oordelen
 
Wij noemen hem altijd Lucien, en zijn sportschool heet Gunthers familyfit, dus hij zal wel Lucien Gunther heten. Hij is Surinaams en is nu * 55 jaar, maar ziet er veel jonger uit..voor zover ik me herinner werd'ie in 1994 kampioen. Hij's wel tof en alles, maar hij is niet echt ehm .. sociaal in de omgang, wordt snel moe van vragen, en wilt graag overal grapjes over maken. Hij heeft een erg nonchalante houding, dus begeleiding van hem is onmogelijk..

Grappig, toen ik mijn Olympisch debuut maakte werd ik gesponsord door Lucien, ik vond altijd dat hij het wel goed bedoelde, al maakte hij een hoop geintjes. Je moet hem alleen met een korreltje zout nemen.
 
Ik bump meestal ook topics van bijna 3 jaar oud....
 
lol je hebt dooie lichaam man
ik zou nooit denken dat je anabolen hebt gebruikt
 
/Care

Moet zeggen als ik die verhalen hier lees dat ik het nog niet zo slecht getroffen heb... Nooit last van opmerkingen of gezeik.
 
/Care

Moet zeggen als ik die verhalen hier lees dat ik het nog niet zo slecht getroffen heb... Nooit last van opmerkingen of gezeik.

omdat je gewoon een dikke mofokking ecto bent!
 
In 13 jaar tijd ben ik zeker 6 keer overnieuw begonnen. Elke keer knald het harder. Ik heb het ook wel eens meegemaakt. Sommige mensen hebben gewoon vanaf kleins af aan hard getraind en een goed fysiek ontwikkelt. Even kijken naar het ijzer en knallen maar.  Heerlijk toch? Wees blij voor een ander. Als je een beetje oog er voor hebt zie je zo wie heeft geprikt of geslikt.
 
Persian ik kan best wel voorstellen dat je het irritant of vervelend vind dat men zo reageert.

Je moet schijt hebben aan dat soort mensen. En als je dat soort mensen liever minder ziet dan raad ik je aan om naar een wat duurdere sportschool (powerlift/bodybuilding) gerichte sportschool te gaan.

Daar komen mensen ook voornamelijk voor serieuze doelen, big guys zijn er ook en zolang je serieus traint ben je welkom en zijn dat soort mensen zelfs bereid om je te helpen.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
@Iwj

Wilde dat plaatje ook al posten.. Dacht ik doe het maar niet, want iemand anders deed het vorige week ook al.. xD
 
Laatst was er een kerel in de gym circuit training aan het doen. Daarvoor hield hij de bench press, het squat rack en de het pulldown-zitje een halfuur bezet.

Kereltje, het is al erg genoeg dat er maar een van elk in de gym staat, ga jij ze dan ook nog eens tegelijkertijd bezet houden om 45 kg te benchen, 50 kg te quartersquatten en met 20 kg een soort zittende wide-grip pushdowns te doen.

Moest gelukkig geen van de drie hebben, maar vond het wel grappig.
 
mijn eigen moeder dacht dat ik aan "de anabolu" zat :D
Ze zei steeds; je gebruikt zeker anabolen? anders kan je niet zo hard groeien.

het mooie is dat ik verwachte dat ze met een preek zou komen, maar kennelijk maakt het haar weinig uit :P
 
Back
Naar boven