Fitness Seller

[Verzamel-Topic] Arnold 2011 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

branch was 3e in 2010 en 2e in 2009
 
2010olympia_scorecard4.gif
 
Jemig de pemig wat snap je nou niet. Branch was 2e op de laatste Olympia. Heb je die gemist ofzo?

---------- Toegevoegd om 08:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:43 ----------



De laatste = de meest recente.

o l y m p i a 2 0 1 0

Read more: Mr Olympia 2010 Results http://www.fabodylous.com/2000/09/mr-olympia-2010-results.html#ixzz1GHsM8Z2C

1. Jay Cutler
2. Phil Heath
3. Branch Warren
4. Dexter Jackson
5. Dennis Wolf
6. Ronnie Rockel
7. Kai Greene
8. Victor Martinez
9. Toney Freeman
10. Hidetada Yamagishi

3 komt toch nog na 2?
 
Ik denk (hoop) dat hij het na mijne 1e post met links etc ook wel geloofde dat branch 3e was ;)
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
phil heath en cutler stonden nog naast mekaar als buddy's remember

sjonge
 
Jemig de pemig wat snap je nou niet. Branch was 2e op de laatste Olympia. Heb je die gemist ofzo?

---------- Toegevoegd om 08:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:43 ----------



De laatste = de meest recente.

:grinny:
 
Ja verdomme ik dacht dat de O in 2011 was, maar dat is dus al langer geleden.. De O 2011 moet nog komen. Time flys when your having none.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Als je dacht dat de laatste Olympia in 2011 was verklaart dat niet waarom Branch 2e zou zijn geweest op de laatste O.

(De laatste = de meest recente.)
 
Als je dacht dat de laatste Olympia in 2011 was verklaart dat niet waarom Branch 2e zou zijn geweest op de laatste O.

(De laatste = de meest recente.)
droeftoeter:o
 
Jemig de pemig. Lekker doorzuigen op off topic onderwerpen.


This is my cup of care \_/

Oh look, it's empty!
 
Kan ik het goedmaken met een foto van mijn vriendin?

 
pic alleen zal je niet redden, telefoonnr, adres en uren dat ze alleen thuis zit moeten we hebben
 
pic alleen zal je niet redden, telefoonnr, adres en uren dat ze alleen thuis zit moeten we hebben

Laat hem maar met een foto beginnen...
 
Back
Naar boven