Fitness Seller

Vetpercentage verminderen

Bezoekers in dit topic

Wat doet zo'n powerplate? Ken m eigenlijk alleen voor t behandelen van blessures.

Veel machines, maar qua indeling (voor- en achterzijde lichaam) lijkt het me verder geen verkeerd schema.

Trillen! Het zou er voor moeten zorgen dat het de ''samentrekking'' van de spieren nabootst, als ik het goed had begrepen. Alleen het is natuurlijk te mooi om waar te zijn.
 
Mag ik ook kwark eten na de fitness na men whey shake?
 
Trillen! Het zou er voor moeten zorgen dat het de ''samentrekking'' van de spieren nabootst, als ik het goed had begrepen. Alleen het is natuurlijk te mooi om waar te zijn.

Je hebt je wat wijs laten maken:p
Trillen bootst samentrekken na?
What a crap!

---------- Toegevoegd om 12:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:45 ----------

Mag ik ook kwark eten na de fitness na men whey shake?

Tuurlijk ..... zou bijna zeggen 'je moet'.
Hangt wel een beetje van de Whey af.

Maar kwark voor het slapen, kwark bevat uitsluiten casseine, een erg traag eiwit, zorgt dat je gedurende de nacht alle eiwitten binnenkrijgt die je nodig hebt.

Zou dus na de KT een whey met wat snellere eiwitten nemen (Isolaat, PeptoPro o.i.d.) en de kwark half uurtje voor het slapen ;)
 
Whey shake drinken voor de training ivm opnametijd
 
Je hebt je wat wijs laten maken:p
Trillen bootst samentrekken na?
What a crap!

---------- Toegevoegd om 12:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:45 ----------



Tuurlijk ..... zou bijna zeggen 'je moet'.
Hangt wel een beetje van de Whey af.

Maar kwark voor het slapen, kwark bevat uitsluiten casseine, een erg traag eiwit, zorgt dat je gedurende de nacht alle eiwitten binnenkrijgt die je nodig hebt.

Zou dus na de KT een whey met wat snellere eiwitten nemen (Isolaat, PeptoPro o.i.d.) en de kwark half uurtje voor het slapen ;)


Ja, die kwark neem ik altijd voor het slapen gaan, maar vroeger at ik na men shake, 100gr tonijn, maar aangezien ik er heel veel moeite mee heb om die naar binnen te werken, zou ik dat vervangen door de kwark.

Ik neem de whey shake xxl nutrition. Steeds een 30tal minuutjes na de fitness.

---------- Toegevoegd om 12:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:52 ----------

Whey shake drinken voor de training ivm opnametijd

Ik neem die normaal altijd halfuurtje daarna.
 
Laatst bewerkt:
Je hebt je wat wijs laten maken:p
Trillen bootst samentrekken na?
What a crap!


---------- Toegevoegd om 12:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:45 ----------



Tuurlijk ..... zou bijna zeggen 'je moet'.
Hangt wel een beetje van de Whey af.

Maar kwark voor het slapen, kwark bevat uitsluiten casseine, een erg traag eiwit, zorgt dat je gedurende de nacht alle eiwitten binnenkrijgt die je nodig hebt.

Zou dus na de KT een whey met wat snellere eiwitten nemen (Isolaat, PeptoPro o.i.d.) en de kwark half uurtje voor het slapen ;)

Duh!
 
Om het simpel te houden, zoek een macro (excel) voor een voedingsschema waar Katch mcArdle in word gehandhaafd. Staan trouwens zat logs verder zoals die van mij waar je een hoop info kan vinden over je voeding. Verder 3/4 uur á 1 uur voor je gaat trainen neem je een eiwit shake. Direct na het trainen neem je een eiwitshake waarna je je cardio gaat beginnen. 30 mins-1 uur lang. Dit in combinatie met een goed voedselschema en je zal af gaan vallen
 
Om het simpel te houden, zoek een macro (excel) voor een voedingsschema waar Katch mcArdle in word gehandhaafd. Staan trouwens zat logs verder zoals die van mij waar je een hoop info kan vinden over je voeding. Verder 3/4 uur á 1 uur voor je gaat trainen neem je een eiwit shake. Direct na het trainen neem je een eiwitshake waarna je je cardio gaat beginnen. 30 mins-1 uur lang. Dit in combinatie met een goed voedselschema en je zal af gaan vallen

- Waarom die en geen Harris-Bennedict...scheelt niet veel qua berekening maar vroeg me af of je hier een specifieke reden voor had.

- Zou zowieso eerst cardio doen en daarna de Whey. Tijdens en direct na KT zou ik eerder BCAA's nemen. Maar dat is persoonlijke voorkeur! Cardio met een volle buik is niet mijn ding. :p
 
Laatst bewerkt:
Drink uw whey shake voor uw training Gwendolyn , zoek op google de opnametijd en dan zal je zien dat alles pas opneemt na uw training.. Dan hebben u spieren dat allemaal nodig.. Als je na u training neemt dan heeft het veel minder effect ..
 
Drink uw whey shake voor uw training Gwendolyn , zoek op google de opnametijd en dan zal je zien dat alles pas opneemt na uw training.. Dan hebben u spieren dat allemaal nodig.. Als je na u training neemt dan heeft het veel minder effect ..


Gwn vlak voor de training of een bepaald tijdstip daarvoor?
 
- Waarom die en geen Harris-Bennedict...scheelt niet veel qua berekening maar vroeg me af of je hier een specifieke reden voor had.

- Zou zowieso eerst cardio doen en daarna de Whey. Tijdens en direct na KT zou ik eerder BCAA's nemen. Maar dat is persoonlijke voorkeur! Cardio met een volle buik is niet mijn ding. :p

Beide omdat ik dat ook zo doe en er geen problemen mee heb verder ;)
+ het werkt voor me, kan alleen uit ervaring hiermee spreken
 
Gwn vlak voor de training of een bepaald tijdstip daarvoor?
Voor je vertrekt gewoon uitdrinken en voila.. Whey shake heeft 30min-1uur opnametijd nodig.. dus gwn voor je begint te trainen drinken en voila.. !
 
Voor je vertrekt gewoon uitdrinken en voila.. Whey shake heeft 30min-1uur opnametijd nodig.. dus gwn voor je begint te trainen drinken en voila.. !

Ok, dan doen we het de volgende keer zo. :)
En dan als ik thuis kom gwn avondeten eten? Of beter met dan een beetje kwark en voor het slapen gaan nog eens kwark?
 
Gewoon eten en voor het slapen gaan nog kwark ;)
 
Gewoon eten en voor het slapen gaan nog kwark ;)

Goed, maar dan zit ik te weinig in men eiwitten en aangezien ik de tonijn heb moeten schrappen, ben ik nu op zoek naar een ander alternatief. ;)
 
Goed, maar dan zit ik te weinig in men eiwitten en aangezien ik de tonijn heb moeten schrappen, ben ik nu op zoek naar een ander alternatief. ;)

Opties zijn een lekker ommeletje met gerookte zalm, uit en en champignons....
Pangasius filet, druppeltje sojasaus, tauge en ijsbergsla....

Kan echt van alles zijn, zolang je de simpele carbs maar zoveel mogelijk vermijdt.;)
 
Opties zijn een lekker ommeletje met gerookte zalm, uit en en champignons....
Pangasius filet, druppeltje sojasaus, tauge en ijsbergsla....

Kan echt van alles zijn, zolang je de simpele carbs maar zoveel mogelijk vermijdt.;)

Goed, ik moet gwn nog meer leren variëren. ;)
 
Goed, ik moet gwn nog meer leren variëren. ;)

Er zit bij de voedingssectie ook een sticky met recepten!
Ga daar eens in kijken, zul je veel variatie gaan vinden.
Succes en eet smakelijk!:D
 
Er zit bij de voedingssectie ook een sticky met recepten!
Ga daar eens in kijken, zul je veel variatie gaan vinden.
Succes en eet smakelijk!:D


Ok, ga eens gaan zien. :)

---------- Toegevoegd om 13:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:28 ----------

Ok, ga eens gaan zien. :)


Mmh, ofwel zie ik niet of goed, ofwel vind ik het niet. :rolleyes:
 
Sorry,

het is geen sticky...
Ga naar de voedingssectie en kijk bovenaan...
Een subforum genaamd 'recepten'!

Laat even weten of je het gevonden hebt.
 
Back
Naar boven