XXL Nutrition

Volg jij een keto dieet in je huidige cut?

Volg jij een keto dieet in je huidige cut?


  • Totaal stemmers
    208

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, wel al eerder gedaan en beviel wel, toch wilde ik het dit jaar niet doen omdat:

Ik wens in mijn cut toch wat meer carbs, vooral ontbijt en rondom de training. Mijn trainingen leden er wel wat onder.
Voor de rest heeft TAD me wel veel bijgebracht, goede les geweest :)
 
Ik wil eigenlijk gaan beginnen met keto/low cabs dieet.
Maar ik kan nergens echt schema's vinden.

Ik wil van 7 dagen een schema, wat te eten. Is dat ergens terug te vinden?
 
Goeie bump, er is een keto topic hier, dan heb je toch niet goed gezocht.
Anders download je via het net maar even TAD (the anabolic diet), ik heb het dieet daarmee doorlopen, voor ik hier info over vond.
 
Nee, wel al eerder gedaan maar viel tegen.

Spiervolume nam af, energie nam af, kracht nam af, gemoedstoestand nam af. Al met al vrij demotiverend. Het resultaat was oké, maar niet beduidend beter dan een dieet met voldoende koolhydraten.
 
Hang er op het moment wat tussenin... ik doe low tot gemiddeld carbs op traindagen ( 50gr havermout ontbtij, na training wat fruit en maaltijd erna 50gr rijst)

op rustdagen vervang ik de havrmout, rijst en fruit voor noten.

Overigens voel ik me best shitty overdag.
Me lichaam heeft koollhydraat nodig, op zijn minst op de kracht te behouden.
maar door die koolhydraten zakt me vetpercentage maar gestaag. Met een heeeeel laag kh dieet (keto style/ dr atkins achtig) verlies ik makkelijk 1% vet per week... maar me kracht keldert daarbij ook flink.
 
nog nooit gedaan
 
Hang er op het moment wat tussenin... ik doe low tot gemiddeld carbs op traindagen ( 50gr havermout ontbtij, na training wat fruit en maaltijd erna 50gr rijst)

op rustdagen vervang ik de havrmout, rijst en fruit voor noten.

Overigens voel ik me best shitty overdag.
Me lichaam heeft koollhydraat nodig, op zijn minst op de kracht te behouden.
maar door die koolhydraten zakt me vetpercentage maar gestaag. Met een heeeeel laag kh dieet (keto style/ dr atkins achtig) verlies ik makkelijk 1% vet per week... maar me kracht keldert daarbij ook flink.
Kheb inderdaad dat ik me overdag vrij futloos voel ik eet daarom anderhalf uur van tevoren lekkere me koolhydraten ( klein beetje havermout ofzo ) om alsnog flexe energei te verkrijgen die ik kan gebruiken tijdens het trainen :) en na het trainen nog wat koolhydraten meestal 2x banaan en een shake ofzo :) wat ik wel merk is dat ik niet in kracht verlies maar ook nie groei als ik dit doe... wel beter fysiek maar ben nog aan het tobben :P wil ik kenkersterk worden of gewoon mooi fysiek :P
 
Keto gedaan.
Eerste dagen waren zwaar, nadien werd ik het gewoon om geen carbs te eten, was zelfs niet futloos.
Maar heb veel geleerd uit m'n eerste cut, volgende gaat beter gaan :)
 
Is er ergens een informatie topic over keto dieten? Want ik zit eraan te denken om de laatste 2 weken van mijn cut nog even een keto dieet te doen om er nog een laatste klap op te geven.
 
Van vandaag gestart en **** this shit :(
Val bijna in slaap, hopelijk geeft m'n pwo sup me wat energie.

doel is deze maand om 6% te zakken in vet.
 
Sinds een weekje mee begonnen, bevalt erg goed
 
Zal heel wat VVM en vocht bij zitten, in 1 maand 6% lijkt me niet realistisch
 
Nuja, misschien wat te snel gesproken, 6% lijkt me ook niet realistisch en tevens ook niet houdbaar of gezond. :) Maar ik heb een hele maand vrij dus ik doe nu dubbele cardio + keto. Er zal waarschijnlijk wel wat massa bij zitten, kan niet anders. Maar voor mij primeert kracht op de moment over massa.

Zit momenteel wat in een bodybuilding dipje. Heb net wat meegemaakt ivm familie en dan lijkt het allemaal zo vaag dat je zoveel opoffert voor een beter lichaam. :)
 
Keto werkt op zich wel prima voor mensen die veel vet kwijt willen in korte tijd maar gematigd low carb werkt ook en vind ik voor BB toch net iets geschikter.
 
Antwoord: Nee, wel al eerder gedaan maar viel tegen :(

Je kunt het zo ingewikkeld maken als je zelf wilt. Het gaat uiteindelijk om het totaal aantal kcals wat je binnenkrijgt. Dat is mijn ervaring na verschillende methodes in de praktijk te hebben gebracht.
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand iets over cholesterol icm een keto dieet?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven