MuscleMeat

Volg jij een keto dieet in je huidige cut?

Volg jij een keto dieet in je huidige cut?


  • Totaal stemmers
    208

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen idee wat ik van het volgende moet denken.. Ben 3 kilo kwijt op 5 dagen maar heb alleen nog maar pr's gemaakt deze week. Train ook wel specifiek op kracht en niet persee op massa. Heb ook wel een verkoudheid gehad dus ben mss gewoon veel vocht kwijt. Bf lijkt me ook wat gezakt aangezien m'n borst er harder uitziet maar kan, again, aan het vochtverlies liggen.
 
Keto betekent dan ook niet automatisch krachtverlies, wanneer het goed wordt uitgevoerd.

---------- Post toegevoegd Tue 12 Jun 2012 om 21:27 ----------

Weet iemand iets over cholesterol icm een keto dieet?
Keto heeft een groot effect op het cholesterol wanneer correct uitgevoerd. De verhouding van het HDL/LDL verbetert aanzienlijk.

Onderstaand een interessant filmpje waarin de spreker zijn geboekte resultaten toont. Ik ben zelf een jaar in ketose en heb soortgelijke resultaten behaald in cholesterolsamenstelling. De titel is wat 'schreeuwerig', maar hier heeft de spreker zelf niet voor gekozen uiteraard.

http://www.youtube.com/watch?v=3vr-c8GeT34&feature=related
 
Keto betekent dan ook niet automatisch krachtverlies, wanneer het goed wordt uitgevoerd.

---------- Post toegevoegd Tue 12 Jun 2012 om 21:27 ----------


Keto heeft een groot effect op het cholesterol wanneer correct uitgevoerd. De verhouding van het HDL/LDL verbetert aanzienlijk.

Onderstaand een interessant filmpje waarin de spreker zijn geboekte resultaten toont. Ik ben zelf een jaar in ketose en heb soortgelijke resultaten behaald in cholesterolsamenstelling. De titel is wat 'schreeuwerig', maar hier heeft de spreker zelf niet voor gekozen uiteraard.

http://www.youtube.com/watch?v=3vr-c8GeT34&feature=related

Zelf ook mijn trigs naar 55 gekregen en mijn HDL flink opgekrikt door zwaar ketogeen te eten. Momenteel houdt ik het bij 100-150 gram carbs(starch) + wat groenten. Bevalt goed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven