AndroidHealthClinic

Volledige sixpack zichtbaar met verlichting, in de schaduw maar een 2-4pack?

Bezoekers in dit topic

Moti93

Cool Novice
Lid geworden
3 mei 2012
Berichten
60
Waardering
5
Lengte
1m82
Massa
83kg
Vetpercentage
11%
Kleine orientatie gedaan, gekeken hoe mijn lichaam eruit ziet in bepaalde verlichtingen.. wat mij sterk opviel was dat ik in goeie verlichtingen mijn volledige sixpack + adonis belt duidelijk kon zien(feelsgoodman). Maar zodra er geen verlichting was kon ik alleen maar de 2 bovenste en heel vaagjes de 2 middelste zien, de onderste 2 waren compleet verdwenen en mijn adonis belt zag je amper(feelsbadman).. Nou weet ik niet of mijn sixpack wel echt duidelijk te zien is voor anderen aangezien ik goed moet aanspannen en met goede verlichting moet komen om pas alles te kunnen zien. Wist niet dat het zoveel anders eruit ziet met en zonder verlichting :eek:..

Dat wordt zeker nog een maand cutten voor ik blij ga zijn.. iemand anders met hetzelfde probleem?
 
kdenk dat je dat niet op 11% zit^^:D
 
kdenk dat je dat niet op 11% zit^^:D


Feelsbadman.jpg
 
Overdag shirt uit, 's avond shirt aan ????
Wat een vaag topic dit :D
 
Overdag shirt uit, 's avond shirt aan ????
Wat een vaag topic dit :D

hahah sorry man, ik verveel me een beetje op werk. Volgens mij ben ik een beetje depressief aan t worden.. zoek alleen maar negatieve punten van mij zelf op :coffeepc:.
 
Heeft iedereen. In de ene spiegel ben je lekkah buff en in de andere een vette ongetrainde miet.
 
hahah sorry man, ik verveel me een beetje op werk. Volgens mij ben ik een beetje depressief aan t worden.. zoek alleen maar negatieve punten van mij zelf op :coffeepc:.

Ach, ik zie het glas liever als half vol ...

Maar overdag op het strand zijn ze dus goed zichtbaar. Als je dan een chick versierd hebt, kun je ze er 's avond voordat je shirt uit gaat altijd nog ff snel op tekenen :roflol:
 
Heeft iedereen. In de ene spiegel ben je lekkah buff en in de andere een vette ongetrainde miet.

this... :sad: vraag me dan altijd af hoe het er nou uitziet voor anderen :D
 
als je veel in een slechte belichting staat kan je nog altijd absshadow laten tatoeëren
 
Zelfs pro-BB'ers zien er (relatief) shitty uit bij slechte verlichting (en slechte posering en slechte tan).
 
Back
Naar boven