XXL Nutrition

Vraagje over Creatine

Bezoekers in dit topic

ThomasVB

Cool Novice
Lid geworden
12 dec 2016
Berichten
188
Waardering
16
Lengte
1m50
Massa
160kg
.
 
Laatst bewerkt:
Wanneer ik creatine neem heb ik een pot van 500gr die ik in ± zes weken opmaak (gemiddeld 10gr per dag). Als ik weer creatine zou nemen wacht ik een week of vier.
 
Ik neem alleen een pauze als ik op vakantie ga, dus een paar keer per jaar even niet.
Lees toch eens wat stickies door voor je nog meer vragen gaat stellen die uitvoerig behandeld zijn.
 
Maar toch is het verstandig om die 6-8 weken 3g aan te houden? Ik bedoel, tis me eerste keer.
Die pot mag je opmaken in 8 weken, kan gewoon. Of je moet het bezwaarlijk vinden. Jouw vraag over koffie/ energydrank begrijp ik niet goed, je kan gewoon koffie nemen als je creatine neemt. De creatine doe ik zelf in aanmaaklimo.
 
5 gr gewoon elke dag bij je post workout shake, elke 3 maanden eventueel eens een pauze van een maand
 
5 gr gewoon elke dag bij je post workout shake, elke 3 maanden eventueel eens een pauze van een maand
Wil de verpakking uitleg in dit geval niet aanpassen. Lijkt me niet verstandig of wel..? Elke crea is natuurlijk anders
 
Als het zo is vraag ik mij af in welke mate. As jij er rekening mee wilt houden neem je toch vlak voor, tijdens en na geen producten die cafeïne bevatten. Alsof je tijdens koffie drinken even een hap crea neemt. Keep it simple (bigger picture). Als jouw stats kloppen en je wilt groeien mag er wel meer in dan creatine, koffie en redbull.
 
Het laatste waar jij je zorgen om moet maken is Hoeveel tijd er tussen je koffie en creatine zit.

3 gram per dag nemen, verder niet meer aan denken.

Focus op je voeding en training.
 
Wil de verpakking uitleg in dit geval niet aanpassen. Lijkt me niet verstandig of wel..? Elke crea is natuurlijk anders
Creatine is creatine.
 
Creatine is creatine.
Behalve kre-alkalyn, dat is niks verkocht als creatine. Betaal het veelvoud van het bedrag, voor een niet werkend product!
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Oh dacht dat daar wel iets verschil in zat
Anders zou het niet allemaal creatine heten hè? Dit is de naam van een specifiek molecuul (zoals cafeïne), het is niet een algemene naam zoals "brood".

En doe niet zo moeilijk over obsessief de verpakking volgen, het is gewoon een stofje dat ook in vlees zit, geen medicijn. Langer doornemen etc kan nul kwaad. In je andere topics deed je ook al zo moeilijk over afwijken van een schema gegeven door de sportschool, misschien moet je als je hier een vraag stelt ook wat met het gegeven advies doen, of stel de vraag gewoon niet als je toch niet luistert. Er zit hier veel kennis en ervaring, maak er gebruik van :)
 
Anders zou het niet allemaal creatine heten hè? Dit is de naam van een specifiek molecuul (zoals cafeïne), het is niet een algemene naam zoals "brood".

En doe niet zo moeilijk over obsessief de verpakking volgen, het is gewoon een stofje dat ook in vlees zit, geen medicijn. Langer doornemen etc kan nul kwaad. In je andere topics deed je ook al zo moeilijk over afwijken van een schema gegeven door de sportschool, misschien moet je als je hier een vraag stelt ook wat met het gegeven advies doen, of stel de vraag gewoon niet als je toch niet luistert. Er zit hier veel kennis en ervaring, maak er gebruik van :)
Maar ik luister toch..
 
Wil de verpakking uitleg in dit geval niet aanpassen. Lijkt me niet verstandig of wel..? Elke crea is natuurlijk anders
Dit...
Je komt niet over alsof je luistert ;)

Mijn punt is dat je best wat makkelijker iets mag aannemen hier, de meeste mensen hebben veel ervaring en kennis van zaken :)
 
Dat dit topic zoveel aandacht krijgt man man man. Wees niet zo eigenwijs, t antwoord staat ook al 1000x beschreven op t forum. Als je de verpakking niet aan wilt passen dan volg je die.
 
Dat dit topic zoveel aandacht krijgt man man man. Wees niet zo eigenwijs, t antwoord staat ook al 1000x beschreven op t forum. Als je de verpakking niet aan wilt passen dan volg je die.
Ja das niet mijn probleem man
 
nee klopt, jouw probleem is veel groter. eigenwijs stuk stront
Wow hater. Eerst zeg je hoeveel aandacht deze topic krijgt. Nu ga je zelf ook nog eens door ook lol
 
Back
Naar boven