MuscleMeat

Vraagje over Creatine

Bezoekers in dit topic

.

20170109_151649.jpg
 
Prima, zou volgende keer overigens bij webshops bestellen (zoals xxl nutrition of bulkpowders) dat scheelt meestal geld.
€3,95 voor 300g crea?
 
Prima, zou volgende keer overigens bij webshops bestellen (zoals xxl nutrition of bulkpowders) dat scheelt meestal geld.
Maar bedankt voor de tip!
 
Bij bulkpowders 1 kg voor 18.99, maar ik bestel mijn whey daar ook dus is ook een gemaksdingetje :D

300 gram voor 4€ is ook een hele mooie prijs, waar was dat?
 
Bij bulkpowders 1 kg voor 18.99, maar ik bestel mijn whey daar ook dus is ook een gemaksdingetje :D

300 gram voor 4€ is ook een hele mooie prijs, waar was dat?
Action :D
Had het gehoord van een vriend, je moet wel goed zoeken want het staat meestal in zo'n klein hoekje..
Ben nog niet bezig met whey :)
 
Aangezien domme vragen niet bestaan, ik heb hier en daar gelezen dat het niet verstandig is om creatine samen met melkproducten tegelijk te nemen. Dit zou inhouden dat je geen creatine aan je post-workout whey shake zou mogen toevoegen.
Zou iemand dit kunnen toelichten of nuanceren?
 
Aangezien domme vragen niet bestaan, ik heb hier en daar gelezen dat het niet verstandig is om creatine samen met melkproducten tegelijk te nemen. Dit zou inhouden dat je geen creatine aan je post-workout whey shake zou mogen toevoegen.
Zou iemand dit kunnen toelichten of nuanceren?
Ik neem toch geen whey :D
 
Aangezien domme vragen niet bestaan, ik heb hier en daar gelezen dat het niet verstandig is om creatine samen met melkproducten tegelijk te nemen. Dit zou inhouden dat je geen creatine aan je post-workout whey shake zou mogen toevoegen.
Zou iemand dit kunnen toelichten of nuanceren?
geen idee,maar in sommige whey shakes zit er al bij in.
 
Back
Naar boven