XXL Nutrition

Vragen over winstrol pillen wie kan ze beantwoorden.

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Al dat gezeik over verneuken of beschadigen van je lever door een simpele winstrolkuur van zes weken begint ook mijn keel uit te hangen.
Heb jij wel vaker moeite met de waarheid?
 
Het plat leggen van je eigen testosteron productie, en het beschadigen van je lever en risico op gyno (Gynaecomastie) En het mogelijk verkleinen van je ballen..

:roflol: op een paar weken @ 50mg winstrol? :roflol:
 
Op 50 mg winstrol zal je je lever niet gaan verneuken (in de veronderstelling dat TS gezond is bij aanvang kuur).

Probleem met mensen zoals TS is natuurlijk dat ze helemaal geen verstand lijken te hebben van AAS en eventuele bijwerkingen (ja, gyno kan ook met winny only voorkomen). Hoe gaat TS dan omgaan met ongewenste bijwerkingen?

--> Allicht in paniek een topic openen op dit forum om hulp/advies te krijgen.

Mijn raad voor TS: wees geen idioot en lees je nog effe verder in. Ik heb zelf een beetje basiskennis en het is toch leuk om daar terug op te kunnen vallen :)
 
Heb jij wel vaker moeite met de waarheid?
En over welke waarheid heb je het dan? Dat een kuurtje winstrol je lever beschadigt. Weet je wel waar je over spreekt. Schadelijk voor de lever wil niet zeggen dat je na een paar weken je lever beschadigt. Alcohol is ook schadelijk voor je lever maar elke dag 10 pinten drinken beschadigt je lever ook niet op een paar weken tijd.
 
Laatst bewerkt:
Heb zelf vroeger bloed laten nemen na winstrolkuur. En over welke waarheid heb je het dan? Dat een kuurtje winstrol je lever beschadigd. Weet je wel waar je over spreekt.
ben ik even blij dat jouw waardes representatief zijn voor iedereen die orals gebruikt
vanaf wanneer mag je volgens jou over een beschadigde lever spreken? misschien wordt de mate van het beschadigen wel wat overdreven idd..
 
ben ik even blij dat jouw waardes representatief zijn voor iedereen die orals gebruikt
vanaf wanneer mag je volgens jou over een beschadigde lever spreken? misschien wordt de mate van het beschadigen wel wat overdreven idd..
Zolang je geen bloed plast is alles oke
 
  • Like
Waarderingen: JL.
ben ik even blij dat jouw waardes representatief zijn voor iedereen die orals gebruikt
vanaf wanneer mag je volgens jou over een beschadigde lever spreken? misschien wordt de mate van het beschadigen wel wat overdreven idd..
Beschadigen betekent voor mij dat je littekenweefsel (cirrose) ontwikkelt en dat dit onomkeerbaar is. Alles wat zich herstelt, is geen beschadiging maar tijdelijk schadelijk.
 
Beschadigen betekent voor mij dat je littekenweefsel (cirrose) ontwikkelt en dat dit onomkeerbaar is. Alles wat zich herstelt, is geen beschadiging maar tijdelijk schadelijk.
Vanaf wanneer zou jij orals permanent schadelijk noemen. Wat is trouwens ongeveer hersteltijd van bovenstaande 6 weken winstrol? Puur uit interesse
 
Vanaf wanneer zou jij orals permanent schadelijk noemen. Wat is trouwens ongeveer hersteltijd van bovenstaande 6 weken winstrol? Puur uit interesse
lever cirrose stadium 2 of 3
 
Vanaf wanneer zou jij orals permanent schadelijk noemen. Wat is trouwens ongeveer hersteltijd van bovenstaande 6 weken winstrol? Puur uit interesse
Als je kijkt hoe bostin loyd en de meeste bbers orals abusen denk ik dat zonder genetische aandoening je je lever serieus kan abusen.
Kijk naar de cycle van andreas munzer
ephedrine
aspirin
clenbuterol
valium
captagon-- scheduled 1 drug in the US, meaning no legitimate medical use-- it is an amphetamine-type stimulant--
cytomel

Weeks 1-5
500mg daily of test enanthate
152mg daily of parabolan
150mg daily of dianabol
150mg daily of halotestin
20 IU daily of HGH
20 IU daily of Insulin

Weeks 6-8
300mg daily of masteron
152mg daily of parabolan
250mg daily of winstrol tabs
150mg daily of halotestin
50mg daily of winstrol inj
24 IU daily of HGH

Weeks 9-10
200mg daily of masteron
100mg daily of winny inj
200mg daily of halotestin
400mg daily of winny tabs
24 IU daily of HGH
Insulin daily
IGF-1 daily

Days 1-3 leading up to show
aldactone, lasix

Na een aantal jaar word iets als dit je fataal natuurlijk
 
400mg winny lmao
6,3gr gear
inb4 transplantaties paar jaar na deze dosissen
 
valt geen dosis aan vast te knopen, alleen bloedwaardes
Bloedwaardes zeggen ook niet veel. Die zijn tijdelijk gestegen als je iets doet wat niet gezond is voor de lever. Alcohol, medicijnen, AS bijvoorbeeld. Het wordt maar een probleem als dit gedurende lange tijd gebeurt of indien het zeer giftig voor de lever is omdat de lever de kans niet krijgt om te herstellen en op deze manier onherstelbaar littekenweefsel ontstaat. Een leverbiopsie is het enige wat dit kan bepalen. Een indicatie zou ook kunnen zijn dat je bloedwaardes slecht blijven of nog slechter worden wanneer je gestopt bent met drinken, medicijnen nemen, enz.. Ik heb jarenlang met slechte leverwaardes rondgelopen omdat ik een hepatitis C virus had. Na tien jaar was er een behandeling van een jaar die ik met succes gevolgd hebt. Ondanks dat mijn bloedwaardes (lever) gedurende 10 jaar gestegen waren, waren die na de behandeling volledig normaal en een biopsie heeft toen uitgewezen dat mijn lever hersteld was en dat er geen blijvend letsel was. Hiermee wil ik maar zeggen dat de lever wel tegen een stoot kan. Het hangt ook af van de sterkte van schadelijkheid. Er zijn ook mensen die na 5 jaar hepatitis C al overleden zijn omdat ze een veel agressievere virus hebben. Ik denk niet dat winstrol zo schadelijk is dat het aan je lever onherstelbare schade veroorzaakt gedurende een periode van 6 weken vermits ik twee weken na een winnykuur normale leverwaardes had. Heb in het verleden toch al meerdere winny's gedaan en daar toch niets aan overgehouden. Volgens mij zijn tren, methyltren, dboll en oxy veel leverbelastender.
 
Laatst bewerkt:
We waren iemand aan het afzijken jongens kom op, hoeveel pillen hoelang hij heeft info nodig help hem.
:ontopic:

4maanden trainen en winstrol echt daar zie je zeker wat van. Jij komt er wel, luister mijn tip aan jou: heroïne, spuit lkr weg.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven