Fitness Seller

Vriendin wil trainingschema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dit klinkt mij erg laag in de oren.
voor onderhoud zit ik al bijna op 2500, natuurlijk ben ik ook al een stukje ouder.
 
Maar hoe kan ze best trainen dan iemand idee over schema ?
 
Wat doet ze overdag zit ze of loopt ze rond.?
pakt ze altijd de auto of fiets/loopt ze?
tilt en bukt ze veel ?
gebruikt ze medicijnen ?

Om af te vallen moet je niet alleen naar training en inname van cal kijken maar eerst naar leefwijze
dan pas je de training aan op de knelpunten
 
Dit klinkt mij erg laag in de oren.
voor onderhoud zit ik al bijna op 2500, natuurlijk ben ik ook al een stukje ouder.

Hoe ouder je word hoe lager. heeft dus niets met jou leeftijd te maken.
ik zelf zit op 3400 nu. Dat heeft geen zak met mijn leeftijd te maken maar met het feit dat ik veel meer sport veel meer massa heb etcetc.
 
Hoe ouder je word hoe lager. heeft dus niets met jou leeftijd te maken.
ik zelf zit op 3400 nu. Dat heeft geen zak met mijn leeftijd te maken maar met het feit dat ik veel meer sport veel meer massa heb etcetc.

Dat zijn toch geen woorden voor een dame,foei foei
 
Wat doet ze overdag zit ze of loopt ze rond.?
pakt ze altijd de auto of fiets/loopt ze?
tilt en bukt ze veel ?
gebruikt ze medicijnen ?

Om af te vallen moet je niet alleen naar training en inname van cal kijken maar eerst naar leefwijze
dan pas je de training aan op de knelpunten

Ze is leerkracht lager onderwijs
Ze gaat meestal met de fiets
Tillen en bukken niet zo veel
En pillen pakt ze ook niet
 
Wat doet ze overdag zit ze of loopt ze rond.?
pakt ze altijd de auto of fiets/loopt ze?
tilt en bukt ze veel ?
gebruikt ze medicijnen ?

Om af te vallen moet je niet alleen naar training en inname van cal kijken maar eerst naar leefwijze
dan pas je de training aan op de knelpunten

? ? ? ?
 
Ze is leerkracht lager onderwijs
Ze gaat meestal met de fiets
Tillen en bukken niet zo veel
En pillen pakt ze ook niet

Wanneer ga je eens haar kcal behoefte berekenen? Door niets te doen gaat ze ook niet aan haar schema raken. :D

2gr eiwit per kilo lichaamsgewicht 1g vet per kilo lichaamsgewicht de rest aanvullen met koolhydaten.
 
Wanneer ga je eens haar kcal behoefte berekenen? Door niets te doen gaat ze ook niet aan haar schema raken. :D

2gr eiwit per kilo lichaamsgewicht 1g vet per kilo lichaamsgewicht de rest aanvullen met koolhydaten.

Haar onderhoud is 2091
 
Oké en dan een full body work-out gecombineerd met cardio ?
 
Oké en dan een full body work-out gecombineerd met cardio ?

Cardio hoeft niet perse, mits ze wil focussen op conditieverbetering(?).

Als haar voeding klopt, dan zal ze toch al afvallen. Met krachttraining zorgt ze ervoor dat niet alles slap gaat hangen aan het einde van de rit wanneer ze op gewenst gewicht is.
 
Zelf vind ik conditie opbouwen met cardio echt een goede aanvulling op krachttraining. Zorgt voor betere uithouding met zware compound oefeningen. Maar dan wel cardio in de vorm van korte sessies met HIT. (ik haat cardio).
 
Zelf vind ik conditie opbouwen met cardio echt een goede aanvulling op krachttraining. Zorgt voor betere uithouding met zware compound oefeningen. Maar dan wel cardio in de vorm van korte sessies met HIT. (ik haat cardio).
Wat hout hiit in ben er nog ni zo van op de hoogte heb er wel al van gehoord
 
Als je op reageer kan drukken, dan lukt het ook vast wel om op de link in haar bericht te klikken :rolleyes: :p
 
Back
Naar boven