Fitness Seller

Vriendin wil trainingschema

Bezoekers in dit topic

Dat brood smeet ik er direct uit en vervangen door rijstwafels, havermout kan je later ook nog vervangen door bambix rijstvlokken.
 
Ze heeft van een schematje gehad vandaag maar wil jullie mening hierover

Dag 1:
Warming up (2km fietsen)
Leg press 18/16
Lat pull down 18/16
1 km snelwandelen cardio interval
Incline chest press 18/16
Shoulder press 18/16
Rotary torso 18/16
500 m roeien cardio interval

Dag 2:
5 min loopband heuvelprogramma
Lunge met dumbells
Low row 18/16
Push ups 18/16
5 minuten crosstrainer cardio interval
Lateral raise 18/16
Front raise 18/16
Rear delt fly 18/16
10 min cardio interval

Dag 3:
8 minuten climbmill rpe 7.5 warming up
Leg extension 18/16
Leg curl 18/16
Incline dumbell chest press 18/16
Bent over row 18/16
3km fietsen heuvelprogramma
Biceps machine 18/16
Tricep machine 18/16
Abdominal machine 18/16
10 minuten snelwandelen cardio interval

Jullie meningen graag
 
Ze heeft van een schematje gehad vandaag maar wil jullie mening hierover

Dag 1:
Warming up (2km fietsen)
Leg press 18/16
Lat pull down 18/16
1 km snelwandelen cardio interval
Incline chest press 18/16
Shoulder press 18/16
Rotary torso 18/16
500 m roeien cardio interval

Dag 2:
5 min loopband heuvelprogramma
Lunge met dumbells
Low row 18/16
Push ups 18/16
5 minuten crosstrainer cardio interval
Lateral raise 18/16
Front raise 18/16
Rear delt fly 18/16
10 min cardio interval

Dag 3:
8 minuten climbmill rpe 7.5 warming up
Leg extension 18/16
Leg curl 18/16
Incline dumbell chest press 18/16
Bent over row 18/16
3km fietsen heuvelprogramma
Biceps machine 18/16
Tricep machine 18/16
Abdominal machine 18/16
10 minuten snelwandelen cardio interval

Jullie meningen graag

Ik vind het maar niks dat schema. Dan kan ze beter wat ppl of 5x5 doen of een deftig fullbody schema met erna wat cardio.
 
Ze heeft van een schematje gehad vandaag maar wil jullie mening hierover

Dag 1:
Warming up (2km fietsen)
Leg press 18/16
Lat pull down 18/16
1 km snelwandelen cardio interval
Incline chest press 18/16
Shoulder press 18/16
Rotary torso 18/16
500 m roeien cardio interval

Dag 2:
5 min loopband heuvelprogramma
Lunge met dumbells
Low row 18/16
Push ups 18/16
5 minuten crosstrainer cardio interval
Lateral raise 18/16
Front raise 18/16
Rear delt fly 18/16
10 min cardio interval

Dag 3:
8 minuten climbmill rpe 7.5 warming up
Leg extension 18/16
Leg curl 18/16
Incline dumbell chest press 18/16
Bent over row 18/16
3km fietsen heuvelprogramma
Biceps machine 18/16
Tricep machine 18/16
Abdominal machine 18/16
10 minuten snelwandelen cardio interval

Jullie meningen graag

Als ik een vriendin had dan zou ik haar zoveel mogelijk van de machines afhouden en haar zoveel mogelijk compounds laten doen.
 
Schema in prullenbak gooien...
 
Kut schema
 
lol volgens mij is je vriendin haar stofwisseling gewoon goed verpest.. daarnaast zie ik niet echt haar doel in die training schema.. lijkt me benen en billen vooral toch :D ben zelf een vrouw en hanteer een 4x kracht split met ub/lb dagen. kan ze maar 3x ook prima zou ik fb doen met 2 dagen accent op wat ze wilt bereiken stel benen billen (ga hier maar van uit) min 1 compound oefening en min 2/3 isolatie oefeningen en de rest 1 tot 2 oefeningen per spiergroep dus bijv:

ma lb = squats of deadlift, hiptrust (compounds), kick backs, lunges (verschillende variaties van), abducter, legpress, goodmornings, deadlifts en squats (verschillende variaties van) etc genoeg keus uit de isolatie movements. Gooi er 2 tricep bewegingen in klaar.

wo ub = ik isoleer de borst niet, puur omdat ik daar geen doelen in heb of groeiwensen. Dus wat ik zou doen is een rug, bicep en schouder dag. Rug domineert hierin dus min 4 oefeningen voor de rug denk hierbij aan lat pulldown, lat pushdown, bent over row, pendly rows, dead rows, pull ups, chin ups noem het maar op, superset het bijv met schouders. Ik doe altijd een zware oefening military press dumbell press, over the head etcetc apart voor schouders en vervolgens superset van lfront raises, side raises, push ups (borst en tricep) etc kies twee uit en als laatste een superset voor de biceps.

vr = lb Ik zou hierbij bijv deadlifts doen omdat je dan je gehele lichaam pakt en gelijk meer belasting zet op je rug daarom zou ik op de eerste dag squats of hiptrusts doen maar in elk geval herhaal benen en billen en leg vervolgens de focus op 1 tot 2 rug oefeningen en 2x tricet (1 oefening per spiergroep achter elkaar uitgevoerd) voor schouder, bicep en tricep.
Op deze manier pakt ze alles, maar legt ze de focus op het lichaamsdeel waar ze het liefst in zou willen groeien.
Heeft ze hierbij cardio nodig denk het niet, denk dat dit echt al heel inspannend kan zijn omdat ze spiergroepen 2x pakt en vaak aan het supersetten is.
Het is voor iedereen zoeken wat wel en niet werkt, it's trial and error. Daarnaast is het een kwestie van weten wat je doelen zijn.
Wilt ze toch cardio erbij doen? doe dan hiit van ong 10 min begin daarmee 3 dagen en kijk wat voor effect het heeft. Onthoud is ze een beginnende krachttrainer meet progressie dan niet via de weegschaal.
Beetje laat maar hoop dat ze er nog wat aan heeft :p ciao
 
ma lb = Gooi er 2 tricep bewegingen in klaar.

vr = lb leg vervolgens de focus op 1 tot 2 rug oefeningen en 2x tricet (1 oefening per spiergroep achter elkaar uitgevoerd) voor schouder, bicep en tricep.

Ik ben erg benieuwd naar jouw lichaam als je rug, triceps, biceps en schouders tot je lowerbody rekent ;)
 
Ik ben erg benieuwd naar jouw lichaam als je rug, triceps, biceps en schouders tot je lowerbody rekent ;)
hahaha lol bedoelde dat het een dag is met accent op lb :p ben zelf lb/ub dagen gewend, maar dit is op basis van fb foutje :p
 
hahaha lol bedoelde dat het een dag is met accent op lb :p ben zelf lb/ub dagen gewend, maar dit is op basis van fb foutje :p
ze traint momenteel mee by mij en is van 72 naar 67 in een maand het is een vierdaags split schema waarbij zij 20 min hiit workout bijdoet
 
Back
Naar boven