Fitness Seller

vrouw - strakker worden zonder bulky te worden

Bezoekers in dit topic

LoganAmber

Novice
Lid geworden
5 jan 2017
Berichten
1
Waardering
1
Lengte
1m79
Massa
80kg
Hi gymaddicts,

Ik ben betrekkelijk nieuw in de fitnesswereld, maar ik zou graag willen weten hoe ik als vrouw kan afvallen en sterker/strakker kan worden, zonder dat ik bulkier word. Heeft dit te maken met meerdere herhalingen met een laag gewicht/weerstand? Of heeft dat meer te maken met meer cardio doen? Of voeding?

Ik weet dat ik niet zomaar bulky word zoals vrouwelijke bodybuilders. Maar ik zie wel verschil in 'gewone' vrouwelijke atleten, dat de ene bredere spieren heeft dan de ander, ook al is de lichaamsbouw hetzelfde.

Kan iemand mij hiermee helpen?

Alvast bedankt!
 
Voeding is het belangrijkste. Onder onderhoud eten om af te vallen.

Je gaat niet bulky worden door wat met gewichten te trainen. Een man moet al enorm veel moete doen om spiermassa op te bouwen laat staan een vrouw.

Je spieren gaan door te trainen wel wat strakker staan.En daar is niets mis mee vind ik.
 
Weet je hoeveel moeite ik moet doen om bulky te worden :(
Gaat niet zomaar gebeuren meid! Ga gewoon op onderhoud eten en train met gewichten.
 
Idd lekker met gewichten trainen, ging het maar zo snel als jij denkt :flexgrin:

Ik dacht "vroeger" het zelfde, toen toch maar de gewichten opgepakt, en nu kan ik bijna niet meer zonder.. voel me er heerlijk door. Nu wil ik dus niet alleen sterker worden maar ook gespierder, geloof me het kost tijd en moeite om echt zichtbaar gespierd te worden :treuren::p
 
image.jpg
 
Helaas word je als vrouw echt niet zo maar bulky :)
 
Meeste vrouwen die zichzelf "bulky" vinden hebben gewoon veel vet of produceren van nature veel test.

Gewoon hard en zwaar trainen en vet% naar beneden krijgen, daar word je strakker van!
 
Back
Naar boven