AndroidHealthClinic

Waar kopen jullie leuke sportbroeken?

Bezoekers in dit topic

Neko.

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
21 dec 2015
Berichten
284
Waardering
187
Lengte
1m60
Hoi allemaal!

Ik wilde mezelf trakteren op nieuwe sportbroeken.Nu kan ik echt nergens iets leuks vinden! geen leuke kleurtjes printjes alleen maar zwart! liefst draag ik capri.

Mijn vraag waar kopen jullie ze?misschien een leuke site?

Bedankt alvast!
 
image.jpg
Nebbia heeft mooie spullen voor dames.
 
Ik zal is kijken op de 2sites thanks
 
Gymshark heeft leuke, Nero Apparel, Lulu Lemon. Body engineers ook wel maar voor de prijs/kwaliteit kan je beter voor Gymshark gaan. Plus ze hebben leuke leggings met zakken aan de zijkant voor je telefoon (muziek).
Ik zelf koop meestal van Fabletics (mooie ''dikkere'' stof en compressing) maar lees je wel even goed in over het abonnement.

H&M is echt bagger IMO.
 
Labella mafia is wel mijn favoriete merk. Nebbia heeft ook leuke kleding.

Deze leggings gaan bij mij ook megalang mee.. Na 2x een H&M legging wassen is de kleur kut, ik draag m'n Labella's nu al 2 jaar en zijn nog prima.
 
Labella mafia is wel mijn favoriete merk. Nebbia heeft ook leuke kleding.

Deze leggings gaan bij mij ook megalang mee.. Na 2x een H&M legging wassen is de kleur kut, ik draag m'n Labella's nu al 2 jaar en zijn nog prima.

Valt Nebbia klein, normaal, groot?
 
Zal is even gaan zoeken. zelf hou ik er niet van om bij een buitenlandse shop te kopen dus liever nl

Bedankt voor de tips!
 
Gymshark heeft leuke, Nero Apparel, Lulu Lemon. Body engineers ook wel maar voor de prijs/kwaliteit kan je beter voor Gymshark gaan. Plus ze hebben leuke leggings met zakken aan de zijkant voor je telefoon (muziek).
Ik zelf koop meestal van Fabletics (mooie ''dikkere'' stof en compressing) maar lees je wel even goed in over het abonnement.

H&M is echt bagger IMO.

Body engineers is rommel. Zeer slechte kwaliteit. Gymshark is goed.
 
Niks mis met BE, shirt is hier nog gewoon goed zonder problemen.
 
Body engineers is rommel. Zeer slechte kwaliteit. Gymshark is goed.

Ik hoor juist andersom, leggings van gymshark die na 5x squaten de naad inscheurt.
 
Niks mis met BE, shirt is hier nog gewoon goed zonder problemen.

Ik had broek van be. 1 x wassen 6 cm gekrompen (volgens voorschrift gewassen). Logo scheurt snel. Kreeg nieuwe broek. Zelfde verhaal. Na 1 x dragen Kun je het eigenlijk al weggooien. Dit is bij mij geen toeval want vrijwel de hele gym (mannen en vrouwen) hebben problemen met kwaliteit van be.
Bij gymshark heb ik dat nog nooit gehad. Logo's op de kleding scheuren niet naar meerdere keren wassen. Broek krimpt niet.
 
Ik hoor juist andersom, leggings van gymshark die na 5x squaten de naad inscheurt.

Die ervaring heeft mijn vrouw niet. Daar was het ook 1 keer bij be bestellen en daarna nooit meer.
 
Vreemd, hier nooit klachten gehoord. Vind het alleen asociaal duur, maar wel vette kleding.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven