MuscleMeat

Waarom pre workout (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Om gewoon lekker iedere dag legaal hard te gaan. Dus eigenlijk gewoon een excuses om stimulerend middel te mogen gebruiken :-)
 
Denk zelfs dat pre workouts eerder progressie remmen, lange termijn gebruik

Die mening ben ik dus ook toegedaan.

Als er iets is dat mij -ondanks al mijn over-enthousiasme en koppige eigenwijsheid- héél erg duidelijk is geworden in de loop der jaren, is dat het lichaam zijn eigen ontwikkelingstempo heeft.
Structureel forceren is daarbij zinloos en werkt averechts op je progressie. Ik raad dat dus ook ten zeerste af.

Niet te verwarren overigens met dat je jezelf af en toe eens extra pushed (met of zonder stimulantia) om daarmee mentale en fysieke grenzen te doorbreken.
Mits gedoseerd is daar helemaal niets mis mee.
 
Laatst bewerkt:
Om gewoon lekker iedere dag legaal hard te gaan. Dus eigenlijk gewoon een excuses om stimulerend middel te mogen gebruiken :-)

Je hebt het er maar drug mee merk ik. ;)
 
  • Like
Waarderingen: GruX
al deze haat op preworkout en stims maar ondertussen drinkt 80% van Nederland koffie in de ochtend.
 
50mg caffeine= 1 kop koffie vs pre workout 250 mg minstens zonder de andere stimulerende producten dus denk dat het verschil wel duidelijk is. En trouwens koffie wordt ook zeker afgeraden in grotere hoeveelheden. Maar natuurlijk is dit maar enkele procenten op je totale progressie. Maar supplementen neem je ook om hopelijk in het beste geval enkele procenten extra progressie te maken dus ik heb de keuze snel gemaakt.
 
al deze haat op preworkout en stims maar ondertussen drinkt 80% van Nederland koffie in de ochtend.

En staan er in de keuken kastjes gewoon pre workouts, maar hier op het forum lekker anti zijn ;)
 
En staan er in de keuken kastjes gewoon pre workouts, maar hier op het forum lekker anti zijn ;)
Niet bij mij thuis. Ooit 3 potten gekocht aan 5 euro het stuk. Wilde eens weten wat het was. Paar keer getest en de rest van die ROMMEL gewoon weg gegeven. Moest nog moeite doen om er gratis vanaf te raken. Ken blijkbaar geen stimjunks.
 
  • Like
Waarderingen: ROVA
Ik drink nu altijd een Monster als preworkout. Niet zo hardkoor als de poedertjes maar smaakt wel een stuk beter. Ook vooral aangenaam dat mijn wenkbrauwen geen 2u tintelen daarvan.
 
Ik trap alles naar binnen om wakker te worden om 6 uur smorgens :p
Dan kan pwo best fijn zijn!
 
  • Like
Waarderingen: vntl
05:00 gaat mijn wekker (om naar bed te gaan)
 
Ik trap alles naar binnen om wakker te worden om 6 uur smorgens :p
Dan kan pwo best fijn zijn!

Dit dus! Mijn wekker gaat om 3:30 en om 4:15 begin ik met trainen...en dan wil ik zo fit mogelijk zijn...
 
  • Like
Waarderingen: GruX
Hier om 5 (365 dagen per jaar) en dan 31 km op de fiets naar het werk en dit zonder PWO.
Mijn fasted cardio van een uurtje is ook zonder pwo of enige stim hoor :-)
 
Mijn fasted cardio van een uurtje is ook zonder pwo of enige stim hoor :-)

Was eigenlijk niet op u bedoeld van de PWO :) Was mentaal nog niet wakker :)
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Ik ben ook geen ochtendmens dus sla die dan ook over. Voor 12e kom ik me bed niet uit.. luie hond ik weet het:o
 
  • Like
Waarderingen: GruX
Back
Naar boven