XXL Nutrition

Wake up calorieen tellen schiet niet op. Basisregels vetverbraning

Bezoekers in dit topic

ik ga hier niet meer op in , zinloze discussie punten van mij zijn wel helder.

als ik hier mensen hoor over suiker is goed , zakt bij mij de broek naar beneden
 
ik ga hier niet meer op in , zinloze discussie punten van mij zijn wel helder.

als ik hier mensen hoor over suiker is goed , zakt bij mij de broek naar beneden

Wie heeft dat gezegd?
 
ik ga hier niet meer op in , zinloze discussie punten van mij zijn wel helder.

als ik hier mensen hoor over suiker is goed , zakt bij mij de broek naar beneden

Inderdaad zeer heldere zinloze discussiepunten.

Dit topic gaat nergens over, ik hoop dat serieuze beginners zich dat ook realiseren.
 
jammer dat t stopt... dan ga ik "dit was het nieuws" maar kijken... Al vond ik dit minstens zo vermakelijk!!
 
Ben er nog steeds niet uit, dit is een hele goede troll of een kansloze flapdrol!
 
Grappig dat aan het begin werd beweerd dat calorieentellen noodzakelijk bla bla is en dit nu een beetje stil aan het worden is in dat hoekje..

Omdat je nergens inhoudelijk op in gaat!

Leg mij nou eens uit waarom je niet dik zult worden van een teveel aan eiwitten. En hoe je kunt weten wat teveel is als je geen calorien telt.
 
je failt al in de titel. "vetverbraning"
 
Dave jij bent echt een gigantische fail.
sorry maar meer kan ik er niet meer van maken,
jij bent nu officieel benoemt tot Forum klont.
 
Wat een gezeik hier Holly F*** waarom zit de wereld toch vol met mensen die het altijd beter denken te weten. waarom probeert iedereen elkaar god ganse dag af te zeiken.

We vinden hier allemaal het zelfde leuk, hou dan ook is op met elkaar constant af te zeiken!

Dave bedankt voor het delen van je info +1
 
Vind het geen onbegrijpelijke reacties. Als iemand mensen verkeerd adviseert met misvattingen over iets waar jij passie voor hebt bedank je hem?
 
Genieten. :popcorn:

Heb het topic weer ff helemaal doorgenomen en heb me kostelijk vermaakt.

thx voor het omhoog brengen.
 
Geweldig dit topic:D heb me echt vermaakt tijdens t lezen!

Wat een lading bullshit zeg:D

Hier is trOuwens een calorietellertje(à)

Ben in een paar maanden van 15 naar 9 prOcent gegaan, met vrijwel geen spierverlies.
Gemiddeld 4 à 5 maaltijden per dag, met havermout, bananen, volkoren brood, vleeswaren, kaas, kwark en groentes. Verder helemaal geen cardio gedaan en ook helemaal niet hoog aantal reps gebruikt ofzo.
Gewoon minimaal 3 keer in de week keihard trainen, goed op je voeding letten.
Dus genoeg eiwit en vet, en ongeveer 500 calorieën onder men onderhoud.
Calorieën tellen dus ja!!

Iifiym rules!!
 
staan een hoop fouten in je post. Heb overigens geen zin om overall op in te gaan maar als iemand serieus is over goede voeding kan ik het ebook "burn the fat, feed the muscle" aanraden daar zul je vele malen meer aan hebben dan dit. ( download links zijn te vinden met wat hulp van google ;) )
 
First i was like "not sure if serious".
En then...
als jij slechts 1000 calorieen eet kan je zeker wel aankomen, je moet kritisch kijken wat je eet. Veel mensen denken Ik zit onder de 2000 calorieen, dus ik val af. Dit is dus een grote fout,en zo gaan veel mensen de mist in. Gelukkig staat google vol van dit soort schemas en zo blijft er voor de personal trainers flink wat werk. dus ambities??

Het is echt een verschil wat je eet,en wat het met je doet.

En toen was het troll confirmed.
 
Hahaha wat een koekwous die dave
 
Wat een ruk topic zeg, over het algemeen bestaan er geen standaard regels zo is het nou eenmaal, iedereen is anders.
 
Wat een ruk topic zeg, over het algemeen bestaan er geen standaard regels zo is het nou eenmaal, iedereen is anders.

nee, er bestaan wel degelijk lijnen die te trekken zijn, die voor het overgrote deel werkt.

De uitzondering bevestigt juist de regel.

Alleen klopt er geen reet van wat er in de OP gepost wordt.
 
nee, er bestaan wel degelijk lijnen die te trekken zijn, die voor het overgrote deel werkt.

De uitzondering bevestigt juist de regel.

Alleen klopt er geen reet van wat er in de OP gepost wordt.

dacht ik weer een sublieme flame post van jou te kunnen zien, krijg ik zoiets...

wat ben je toch een knuffelmacho !
 
dacht ik weer een sublieme flame post van jou te kunnen zien, krijg ik zoiets...

wat ben je toch een knuffelmacho !

ik ben net wakker en heb mijn zak 4 keer leeggeschoten deze nacht. Dan ben ik altijd wat liever...
 
Back
Naar boven