XXL Nutrition

Wat als vrouw en avanar

Bezoekers in dit topic

ElHa79

Novice
Lid geworden
15 feb 2016
Berichten
18
Waardering
1
Massa
69kg
Vetpercentage
21%
hoi, ik ben reeds 6 maand in cutting en ondertussen al 10 kg kwijt. Ik had er nog graag 4 kwijt. Momenteel zit ik op 61,7kg voor 1,68m en 37 jaar.
Nu kom ik tot de vaststelling dat mijn kracht ook fel achteruit gegaan is. Ik train reeds op kracht maar kan niet opbouwen in gewichten. Ook mijn lichaam is niet echt zoals verwacht ( weinig tot geen spieraflijning). Nu stelde mijn man voor om een kuur met avanar te doen (2x 0,5/dag). Dit om mij wat droger te maken en er zo net iets strakker uit te zien tegen de zomer. Na de zomer ga ik ligt in bulk en verder op kracht trainen en minder cardio.
Ik heb als vrouw nu enkel schrik van de bijwerkingen van de avanar.
Kan dit als vrouw geen kwaad of zijn er andere aan te raden producten die beter zijn als vrouw?
 
Gewoon niet doen.

Om wat strakker te worden?

Voeding en training moet afdoende zijn.

Zoek het daarin.
 
Hoi

Heel goed dat je al zoveel bent afgevallen.

Ik zou je absoluut niet aanraden om te gaan kuren slechts omdat je meer "spieraflijning" had verwacht.

Kracht houdt verband met massa. Wanneer jij dus 10kg afvalt en je massa dus afneemt is het niet zo gek dat ook je kracht afneemt. Dat je niet op kunt bouwen in gewichten ligt geheel aan het feit dat je aan het afvallen bent. Je kunt niet afvallen en spiermassa opbouwen. Hadden we die luxe maar.

Om maar te gaan kuren om "net iets strakker te zijn voor de zomer" en je wat droger te maken vind ik een beetje onzin. Je gaat met anavar niet behalen wat je graag wilt. Je zult wellicht iets strakker zijn en wellicht ietsiepietsie spiermassa aanzetten. Maar ik denk dat je verwachtingen veel te hoog zijn.

Ik zou gewoon lekker doorgaan met cutten en je richten op je doel. Vervolgens kun je in je bulk straks weer richten op spiermassa en wat meer lijnen krijgen.
Alles komt vanzelf.. als je maar hard werkt. Shortcuts zijn er niet, ook niet bij het gebruik van AAS.
 
Thx voor de reacties, ik was er al niet voor te vinden en het was een vrij voorstel van mijn man maar dan laat ik het zeker zo. Ik wou nog wat extra meningen. Volhouden met wat we bezig zijn dan maar ☺️
 
Heel goed! Je hebt in de afgelopen tijd bewezen dat je het kan.. nu is het gewoon nog even doorzetten met de laatste loodjes!
 
Volhouden met waar je mee bezig bent.
Kracht neemt sowieso af in de cut.
Evt nog iets minder eten of wat cardio toevoege.
 
Back
Naar boven