AndroidHealthClinic

Wat eet je nu?

  • Topic starter Sylve
  • Startdatum
  • Reacties 6K
  • Weergaven 248K
  • Volgers 265

Bezoekers in dit topic

espresso 2x... daarna ontbijten op werk....
 
250 gram kwark, lijnzaad, visolie, vitaminepil, brood met muisjes en muntthee :-)
 
250ml melk, 80g havermout, met flavdrops.
 
500 gram kwark + 50 gram nutella + 4 beschuit met aardbeienjam ( laatste maaltijd tot morgenmiddag 3 uur ongeveer)
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: 040B
190gr mager rundergehakt
100gr roerbakmix
65gr champignons
20gr ui
25gr tomatenpuree
50gr tortilla chips naturel

:)
 
300 gr (gekookte rijst) met sambal er doorheen + handje cashewnootjes, en 2 kippedijtjes (ongeveer 300gr)
 
net op... 300 gr zoete aardappelenparten uit de oven met olijfolie, kaneel, komijn en wat zeezout
roerbak van rundergehakt (150 gr), ui, paprika, augurk en saus van patatas bravas saus (scherpe saus) met 3 el abrikozenjam.
Wat minder gehakt want = ruimte voor toetje... sojayoghurt met speltvlokken en kaneel.... zo lekker. :o
 
net op... 300 gr zoete aardappelenparten uit de oven met olijfolie, kaneel, komijn en wat zeezout
roerbak van rundergehakt (150 gr), ui, paprika, augurk en saus van patatas bravas saus (scherpe saus) met 3 el abrikozenjam.
Wat minder gehakt want = ruimte voor toetje... sojayoghurt met speltvlokken en kaneel.... zo lekker. :o
Dessert : 1/2 kg Alpro soya yoghurt natuur - 200g druiven - 30g Lindt chocolade 85% - 54g instant oats
En gemberthee om alles door te spoelen :)
Smaakt dat een beetje, sojayoghurt? Te vergelijken met kwark of iets dergelijks? Hoeveel gram eiwitten per 100 gram zit erin? Misschien dat ik het weleens mee ga nemen uit de supermarkt.
 
hier idem... 500 gr sojayoghurt - 75 gr oats - 25 gr zonnebloempitten - 25 gr pompoenpitten - 1 volle el cacao - 1 tl kaneel

en zo nog 1 reepje lindt 99% chocolade en 25 gr amandelen :D
 
Smaakt dat een beetje, sojayoghurt? Te vergelijken met kwark of iets dergelijks? Hoeveel gram eiwitten per 100 gram zit erin? Misschien dat ik het weleens mee ga nemen uit de supermarkt.
4 gram eiwitten per 100 gram en 50 kcal.
Het is niet te vergelijken met gewone kwark/yoghurt. Het is mild en niet zuur. Ik denk zelf altijd je lust het of je vindt het niets.
Dus ik zou het gewoon een keer proberen. Wel jammer dat je net de 2 voor 1 aanbieding hebt gemist bij AH...
 
4 gram eiwitten per 100 gram en 50 kcal.
Het is niet te vergelijken met gewone kwark/yoghurt. Het is mild en niet zuur. Ik denk zelf altijd je lust het of je vindt het niets.
Dus ik zou het gewoon een keer proberen. Wel jammer dat je net de 2 voor 1 aanbieding hebt gemist bij AH...
Aha, bedankt. Ja, at eerst altijd magere franse kwark van de AH, maar ben er al een paar maanden op uit gekeken. Zal binnenkort deze eens testen.:)
 
4 gram eiwitten per 100 gram en 50 kcal.
Het is niet te vergelijken met gewone kwark/yoghurt. Het is mild en niet zuur. Ik denk zelf altijd je lust het of je vindt het niets.
Dus ik zou het gewoon een keer proberen. Wel jammer dat je net de 2 voor 1 aanbieding hebt gemist bij AH...
Yep, kan bovenstaande alleen maar beamen. Niet te vgl met kwark want lager in eiwitten en mijn inziens veel zoeter. Maar voor mij gemakkelijker voor de maag, zeker net voor slapengaan.

Inderdaad, bij ah was het vorige week 1+1 en ben niet in de winkel geraakt door te druk op werk :( helaas

Mss nog kleine opmerking: je hebt ook de unsweetened versie (die is minder zoet), mocht je dat liever hebben
 
Die van Alpro is wel echt super fijn:), ook qua structuur. Net zo smooth als echte magere yoghurt:) Ik heb een paar keer die van het Albert Heijn huismerk geprobeerd, maar die is wat korrelig van structuur:(
 
Net m'n pot kwark binnen met 25gr whey
Lekker maffen nu....
 
70gr haver met water gekookt en toegevoegd aan:
200gr alpro mild and creamy ongezoet
85gr stoofpeertjes
Veel kaneel
Flavourdrops framboos
 
Maaltijd 3 komt eraan :-)

65gr rijst
250 gr kippenborst
200gr groene groentenmix
1 eetlepel olijfolie
 
Vanochtend:
70gr havermout
105gr appel
11gr rozijnen
10 gr pindakaas
Flavourdrops en een shitload aan kaneel

Was verrassend lekker! Komende 2 weken geen whey omdat lactosevrij proberen :bang:
 
Tonijn - 130 gram
Zilvervliesrijst - 100 gram (ongekookt)
Ui - 100 gram
Paprika - 100 gram
Chilisaus - 30 ml
 
Back
Naar boven