AndroidHealthClinic

Wat eet je nu?

Bezoekers in dit topic

zou mij te kaal zijn.. beetje kip erbij en wat groentjes vind ik veel lekkerder. :D
Ja was ook kaal , naja heb liever een Thai of Surinaams etc ,word volgende keer maar :cool:
 
Portie raspatat (lust geen "gewone" friet, maar dit daarentegen... Mjam)
&
Keilekkerrr burger = uitgekozen als lekkerste burger van NL op horecava vorige week, dat bestaat uit:
Goed stevig broodje
Mrij beef
Radiccio
Sla
Zelfgemaakte caramel
Stroopwafelkruimels
Spek (denk katenspek)

Perfect voor iemand als ik die van de combi zoet en hartig houdt, het was geweldig :D
 
Portie raspatat (lust geen "gewone" friet, maar dit daarentegen... Mjam)
&
Keilekkerrr burger = uitgekozen als lekkerste burger van NL op horecava vorige week, dat bestaat uit:
Goed stevig broodje
Mrij beef
Radiccio
Sla
Zelfgemaakte caramel
Stroopwafelkruimels
Spek (denk katenspek)

Perfect voor iemand als ik die van de combi zoet en hartig houdt, het was geweldig :D

Jeetje die burger klinkt heeel apart, maar je maakt mij wel mij wel heel nieuwsgierig om het ook eens te proeven:)
 
Jeetje die burger klinkt heeel apart, maar je maakt mij wel mij wel heel nieuwsgierig om het ook eens te proeven:)

Kwalitaria Amersfoort zou je hem kunnen proeven!

Of het dé lekkerste burger is weet ik niet, is sowieos persoonlijk. Bij mij heeft die het wel enorm goed gedaan, juist omdat het iets speciaals is en daarbij goed smaakte.
 
Broodje spicy mosterd, overheidscut door kastekort.
 
100gr penne
150gr wortel
35gr champignon
?gr ui
4gr olijfolie
66gr gerookte makreel
85gr griekse yoghurt
Citroensap, knoflook en kruiden

Mjam :)
 
ships.. foto vergeten.. het was al op voor ik het door had :o

Koolrolletjes: chinese kool bladeren gevuld met gekruid gehakt met uitjes erdoor. Home made kerriesaus eroverheen en in de oven 30 minuten. drool:
Met zelfgemaakte griekse aardappelpuree ca. 400 gram. (aardappelpuree met een paar tenen uitgeknepen knoflook en griekse kruiden erdoor). Gelukkig voor mijn collega's ben ik morgen vrij :roflol:

Als ik dan even meer tijd heb kan ik dit soort dingen maken. :D

oh ja.. toetje niet vergeten!
 
ships.. foto vergeten.. het was al op voor ik het door had :o

Koolrolletjes: chinese kool bladeren gevuld met gekruid gehakt met uitjes erdoor. Home made kerriesaus eroverheen en in de oven 30 minuten. drool:
Met zelfgemaakte griekse aardappelpuree ca. 400 gram. (aardappelpuree met een paar tenen uitgeknepen knoflook en griekse kruiden erdoor). Gelukkig voor mijn collega's ben ik morgen vrij :roflol:

Als ik dan even meer tijd heb kan ik dit soort dingen maken. :D

oh ja.. toetje niet vergeten!

Oeff klinkt lekker zich! Denk je dat dit ook goed zal gaan in een grill? Ovenfunctie van de combi-magnetron thuis is kapot, grill niet.

Van de week lukte het ook om flinke kipnuggets (met doritos paneerlaag) van een halve vuist groot te maken in de grill, dus lijkt me dat dit ook wel lukt :)
 
Oeff klinkt lekker zich! Denk je dat dit ook goed zal gaan in een grill? Ovenfunctie van de combi-magnetron thuis is kapot, grill niet.

Van de week lukte het ook om flinke kipnuggets (met doritos paneerlaag) van een halve vuist groot te maken in de grill, dus lijkt me dat dit ook wel lukt :)
Je kan dit ook makkelijk in een pan maken. Alleen grill zal het gehakt niet helemaal gaar krijgen.
Ik maak het gehakt aan met kruiden en rol het rauw in de bladeren. Saus erover en dan in de oven. Maar je kan het ook in een pan op een laag pitje zetten met deksel erop. Rolletjes alleen dan regelmatig even keren.
 
Je kan dit ook makkelijk in een pan maken. Alleen grill zal het gehakt niet helemaal gaar krijgen.
Ik maak het gehakt aan met kruiden en rol het rauw in de bladeren. Saus erover en dan in de oven. Maar je kan het ook in een pan op een laag pitje zetten met deksel erop. Rolletjes alleen dan regelmatig even keren.

Klinkt goed, ga ik snel eens proberen! Voordat ik het vergeet: hoe had je de kerriesaus gemaakt?
 
Pre-bed snack: 200g blauwe druiven, 500g soya yoghurt (provamel), 54g Quaker oats
 
500 gr magere kwark, 1 mandarijn en 12 gr pompoenpitzaadjes + rozijnen mix.
 
Avg'tje:
2 gepofte aardappels
1 honing-mosterd kipfilet
200 gram geroosterde bloemkool
 
Tonijnsalade; tonijn uit blik (op olie), 1 appel, 1/2 ui, 2 tenen knoflook, 10 fijn gesneden roma tomaten...beetje peper en zout! Kan ook nog een gekookt eitje doorheen... drool:

Edit; Vergeten foto te maken... :duh:
 
Back
Naar boven