MuscleMeat

Wat is een ester? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hey, weer een leerzame post in de anabolen sectie, hallelujah, karma voor Big T!!!!
 
goed stuk! karrrrma! :D
 
Intressant, geldt dit alleen voor AAS? of ook bijv voor Creatine esters, want daar beweert men altijd dat het juist sneller werkt.
 
:thumb: thanks,

Ik dacht altijd waarom hebben de mensen hier meestal een vriendin die Esther heet... en dan ook nog over hun lengte schreef of lang of kort
nou weet ik het tenminste :D
 
Thnx voor de info..
 
Ik zeg heel eerlijk dat ik 't best een moeilijke materie vind.
 
Bedankt voor de reacties:)

Intressant, geldt dit alleen voor AAS? of ook bijv voor Creatine esters, want daar beweert men altijd dat het juist sneller werkt.
Het gaat daarbij ook om een ester, maar die is toegevoegd om een andere reden. De theorie is dat vetten makkelijker opgenomen worden in de spijsvertering en dus als creatine veresterd is dan lijkt het op een vettige stof en kan het makkelijker door de darmwand. Of dat werkelijk zo belangrijk is durf ik niet te zeggen, maar het heeft dus niets te maken met snel of langzaam werken. Zodra de creatine door de lever naar de bloedbaan gaat breekt het lichaam die ester er onmiddelijk af en heb je weer normale creatine die zo naar de spiercellen kan.
 
uiterst leerzame topic
 
Thnx T,weer stukje wijzer.
Wordt nog eens een pro!
 
Goed stuk, duizel er wel een beetje van maar geeft wel wat inzicht.;)
 
Struikelde een beetje over de "koolstof-atomen : oplosbaarheid", dit is namelijk te kort door de bocht en niet correct. Dit moet zijn: "waterstofkoolstof-bindingen : oplosbaarheid".

Verder goed/verplicht studie materiaal voor de beginnende juicer.
 
Het staat er nochtans ook in vermeld, alleen niet in elke zin...
 
Dus hierdoor is dus ook te verklaren dat het enkele weken duurt voordat je echt een krachtverschil gaat merken met lange esters?
(Het duurt even voordat er een bepaalde hoeveelheid vrije test in het systeem zit) Als je meer test zet (frontload) zal dit natuurlijk niet het afscheidingscoëfficiënt verhogen maar er word dan wel meer
niet-veresterde test omgezet in vrije test?
 
Dus hierdoor is dus ook te verklaren dat het enkele weken duurt voordat je echt een krachtverschil gaat merken met lange esters?
(Het duurt even voordat er een bepaalde hoeveelheid vrije test in het systeem zit) Als je meer test zet (frontload) zal dit natuurlijk niet het afscheidingscoëfficiënt verhogen maar er word dan wel meer
niet-veresterde test omgezet in vrije test?

Injecteer maar eens test op water, dan merk je snel genoeg het verschil :)
 
Injecteer maar eens test op water, dan merk je snel genoeg het verschil :)

Dat begrijp ik, dan zal het vrij snel uit je depot in je systeem komen. Maar ik vroeg me af of frontloaden in die zin nuttig kan zijn.
 
Dat begrijp ik, dan zal het vrij snel uit je depot in je bloedban komen. Maar ik vroeg me af of frontloaden in die zin nuttig kan zijn.
Ja zoals je dacht is het inderdaad zo dat er meer test aanwezig is, en dus hoewel de afgifte per ml enth hetzelfde blijft zal er in de eerste weken meer test het bloed bereiken dan aan een lagere dosis. Waardoor je dus probeert om de kuur sneller te laten werken als je geen kickstart (kortwerkende AAS) gebruikt.
 
Back
Naar boven