AndroidHealthClinic

Wat is volgens jullie het beste nootropic om op te studeren?

Bezoekers in dit topic

z1000

Colossal Veteran
10 jaar lid
Lid geworden
3 sep 2008
Berichten
14.889
Waardering
2.500
Lengte
1m85
Vetpercentage
> 50%
Boys,

Wat is volgens jullie het fijnste middel om op te studeren?

Ik zoek een middel wat niet op cafeïne lijkt. Ik trek cafeïne momenteel echt slecht. Ik krijg daar een paniekerig gevoel van en naar 2 uur voel ik mij ellendig.
 
ga ik ff volgen

ik heb gehoord dat piracetam goed is voor het studeren

een maat van mij was ook zeer tevreden over NeuroStim, maar ik vind het beetje duur eerlijk gezegd

[Link niet meer beschikbaar]

ik vraag hem even wat zijn favo stack was, hij is best een junkie wat dat betreft, ik kom hier straks nog op terug
 
Is de werking van dergelijke producten wel bewezen?
Ik heb ooit eens op iets anders gestudeerd, op Catorid. Dat was gewoon absurd. Weken aan één stuk 16 uur per dag geconcentreerd geblokt. Daarna een enorme crash meegemaakt, wat logisch is. Was meer dan twee weken kapot.
 
Nefiracetam ben ik zeer over te spreken, enige grote nadeel is de helse smaak. Heb lege caps maar dat vullen duurt toch vrij lang..
Oxiracetam geeft niet zo'n sterke boost als nefi maar heeft geen vieze smaak dus dat is weer een groot voordeel voor mij.
Ik kon goed leren op de stack choline, aniracetam, nefiracetam en caffeine, respectievelijk 600mg, 2gr, 500mg en 100-150mg (geloof ik)
 
Ik hoor weleens wat over Ritalin van de studenten hier.
 
Ok heb mn maat even gevraagd:

Focus: modafinil, ritalin (niet voor iedereen beschikbaar), noopept
Geheugen: oxi, pram. voor lange termijn: gingko, ginseng, bacopa

ik heb zelf geen ervaring met deze nootropics though. ik wil binnenkort misschien een betaalbare focus stack samenstellen, heb laatst echt een gebrek aan focus/motivatie om aan mijn scriptie te werken :S

Je kan Pram, ginkgo, gingseng, bacopa, per dag nemen en Alpha GPC ook.