AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Al helemaal als je oordopjes in hebt, en ze toch nog wat onzin uit moeten kramen.

In mijn vorige gym moest je elke spiergroep een set van tien lichte herhalingen doen. Geen twee sets, maar één set per week. Ik trok me er niets van aan en begon aan een tweede set, de begeleider vond dat geen goed idee, ik zou me "over" belasten;

PS Gisteren stond die begeleider aan de ingang van mijn huidige gym herbalifeproducten te verkopen zonder dat de gym binnen ervan op de hoogte was. Jammer genoeg had herbalife nog steeds niets met zijn eigen spiermassa gedaan;
 
Laatst bewerkt:
In mijn vorige gym moest je elke spiergroep een set van tien lichte herhalingen doen. Geen twee sets, maar één set per week. Ik trok me er niets van aan en begon aan een tweede set, de begeleider vond dat geen goed idee, ik zou me "over" belasten;

PS Gisteren stond die begeleider aan de ingang van mijn huidige gym herbalifeproducten te verkopen zonder dat de gym binnen ervan op de hoogte was. Jammer genoeg had herbalife nog steeds niets met zijn eigen spiermassa gedaan;

heb ook wel eens in de gym getraind (proeflesje) waarbij de eigenaar naar mij toe kwam zeggen dat ik te lang trainde omdat ik er al 40min was.
hij vond dat je voor een goede training maar 30min nodig had en dat als je een pomp had je weer naar huis kon gaan. hij werd ook boos als mensen ook langer over hun trainingen deden van 30min.

zoals je kan verwachten is die gym failliet gegaan.
 
Van die overdreven 'dedicated fit couples' in de gym. Laatst een stel, hij een t-shirt aan met 'king' op de rug en zij een t-shirt met 'his queen' op de rug. Moest toch even cringen toen ik dat zag.
 
heb ook wel eens in de gym getraind (proeflesje) waarbij de eigenaar naar mij toe kwam zeggen dat ik te lang trainde omdat ik er al 40min was.
hij vond dat je voor een goede training maar 30min nodig had en dat als je een pomp had je weer naar huis kon gaan. hij werd ook boos als mensen ook langer over hun trainingen deden van 30min.

zoals je kan verwachten is die gym failliet gegaan.

30 minuten per setje is imo ook wel beetje overdreven.
 
een lege drinkfles meebrengen en vullen aan het kraantje in de toiletten?
Dan heb je niet je eigen drank meegebracht en ben je volledig in regel met het reglement :D
 
een lege drinkfles meebrengen en vullen aan het kraantje in de toiletten?
Dan heb je niet je eigen drank meegebracht en ben je volledig in regel met het reglement :D

Ik ken nog gyms waar je geen drinkfles mag meenemen, enkel merkwater kopen aan zo'n 2,5 euro voor 25 cl. Vaak zijn het gyms waar de abonnementen ook al erg prijzig zijn.
Eigen drank is niet toegestaan, lees je vaak. Dus een drinkfles impliceert sowieso eigen drank.
 
Ik ken nog gyms waar je geen drinkfles mag meenemen, enkel merkwater kopen aan zo'n 2,5 euro voor 25 cl. Vaak zijn het gyms waar de abonnementen ook al erg prijzig zijn.
Eigen drank is niet toegestaan, lees je vaak. Dus een drinkfles impliceert sowieso eigen drank.

gelukkig valt een pak chocomel niet onder een drinkfles:)
 
In mijn oude commerciële gym mocht dit ook niet, echter als je exact hetzelfde flesje neemt als zij verkopen, valt het niet op en kunnen ze het moeilijk controleren.
Uiteindelijk bewaarde de manager zelfs dagelijks een fles melk koud voor mij :D

Meestal wordt het gedaan om plakkerige frisdranken te vermijden, als je al wat beter bevriend bent met de managers zou je kunnen uitleggen dat je enkel water drinkt en dat zij volgens de (belgische) wet zelfs verplicht zijn om je een glas water aan te bieden als je dat vraagt (zogezegd omdat je medicijnen moet innemen).
Dus de keuze is simpel: eigen drank of elke training vraag je een glas water.
Meestal doen ze dan minder lastig.
 
Van die overdreven 'dedicated fit couples' in de gym. Laatst een stel, hij een t-shirt aan met 'king' op de rug en zij een t-shirt met 'his queen' op de rug. Moest toch even cringen toen ik dat zag.

Hahaha daar zou ik ook een beetje van in mn mond kotsen ;)

Ik ken nog gyms waar je geen drinkfles mag meenemen, enkel merkwater kopen aan zo'n 2,5 euro voor 25 cl. Vaak zijn het gyms waar de abonnementen ook al erg prijzig zijn.
Eigen drank is niet toegestaan, lees je vaak. Dus een drinkfles impliceert sowieso eigen drank.

Serieus? GTFO. Wie wil daar nou lid van worden?


.... oh wacht, dat stel wat hierboven beschreven werd is wellicht zelf-geobsedeerd genoeg om dat te doen ;)
 
brb stringers kopen met Her Queen en King.. Wait whut?!
 
Dikke powerlifters met vieze baarden die met yokes in de weg lopen als ik opweg ben naar de hyperextensions.

Kuurders die als ze ON zijn eindelijk weer eens terug hoge testlevels hebben en dan denken dat ze beter zijn dan de niet-gebruikers om vervolgens in de dip niets meer van zich laten horen.

Mss loop jij in de weg :D

11.jpg


Duidelijk afgescheiden dus ... Met als extra een hele CF box in de hal er langs :rolleyes:
 
Back
Naar boven