AndroidHealthClinic

Wat vind jij leuker: cutten of bulken?

Wat vind jij leuker: cutten of bulken?


  • Totaal stemmers
    710

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
voor mij de eerste x in 10 jaar nu dat ik van een cut kan spreken (had al veel eerder moeten proberen). het is leuk dat je er iets beter uit gaat ziet en blijkbaar kun je nog goed trainen alleen wordt het nu wel schijtziek om zo strict te eten.
toch ga ik na deze cut mogelijk op vrij lage kcal verder om 1x in 10 dagen me helemaal vol trappen met alles wat ik lekker vindt. heb nooit veel geexperimenteerd hiermee voor langere periode.

altijd tussen 9 en 14 gezeten zoon beetje..meestal 12+
 
Goh, ik vind geen van de twee echt uitsteken boven de ander, cutten is gemakkelijker, bulken is leuker. Ik ben nu zo gewend geraakt aan deze levensstijl dat ik er eerlijk gezegd geen mening meer over heb, het is gewoon wat ik doe :p
 
Bulken.. Ik heb veeel meer moeite met onder onderhoud eten dan erboven :D. Daarbij vergt cutten veel meer motivatie en doorzettingsvermogen om het vol te houden.
 
Kan bijna niet voorstellen dan je cutten liever doet... Mss met een die-hard gedachten om het resultaat maar steeds honger lijden is niks voor mij.. liever bulken dan.
 
Kan bijna niet voorstellen dan je cutten liever doet... Mss met een die-hard gedachten om het resultaat maar steeds honger lijden is niks voor mij.. liever bulken dan.
Vooral het laatste stuk van de cut (van 10% naar 5%) is eigenlijk niet leuk te noemen, maar van 20% naar 10% is leuk omdat het niet te zwaar is en je gewoon veel betere look krijgt. Ik vind minder eten en cardio op zich ook niet vervelend, maar dat is niet voor iedereen het geval.
 
Vooral het laatste stuk van de cut (van 10% naar 5%) is eigenlijk niet leuk te noemen, maar van 20% naar 10% is leuk omdat het niet te zwaar is en je gewoon veel betere look krijgt. (...)
Dit is inderdaad wel nice ja.
 
Bulken ofcourse! Dat is gewoon chillen. :D
 
Cutten vind t geweldig om t resultaat t zien na al je harde werk
 
Nu aan het cutten en vind het goed te doen ik voel me prima! Ik ben in totaal nu 19 kilo afgevallen dus op dit moment staat cutten voor mij op nummer 1!
 
Kwordt helemaal lijp in de cut! Tegen mn zin in dingen eten, mis het geschrans.
Mn junkfood, ik at het al niet veel, maar nu gewoon bewust niet terwijl ik er zooooo'n behoefte aan heb!

Grrrr klote cut! Dan nog niet eens begonnen over dat @#$%* cardio!
 
Kwordt helemaal lijp in de cut! Tegen mn zin in dingen eten, mis het geschrans.
Mn junkfood, ik at het al niet veel, maar nu gewoon bewust niet terwijl ik er zooooo'n behoefte aan heb!

Grrrr klote cut! Dan nog niet eens begonnen over dat @#$%* cardio!

Ik heb wel zin in de cut hoor, hele dag dat volproppen....

Zie me al zitten met wat witte rijst en wat ananas
 
bulken, maar ben nu nog aan het cutten (nog 3 weken) ben al bijna 16kg afgevallen dus 't gaat de goeie weg op, alleen die verrekte heupen zijn nog niet strak Fuarkk
 
Bulken, kost me minder moeite.

Het leuke aan cutten is dat je snel resultaat gaat zien en dat je er ook daadwerkelijk mooier van wordt.
 
bulken kan je lekker 3x per week naar de macDonals gaan :D
 
bulken kan je lekker 3x per week naar de macDonals gaan :D

Dit, ik pak ook lekker vaak dit soort troep in bulk, incl koek etc, prima gains.

Nu lichte cut, en dat vind ik best k*t! maarja het moet
 
Vooral het laatste stuk van de cut (van 10% naar 5%) is eigenlijk niet leuk te noemen, maar van 20% naar 10% is leuk omdat het niet te zwaar is en je gewoon veel betere look krijgt. Ik vind minder eten en cardio op zich ook niet vervelend, maar dat is niet voor iedereen het geval.


maar cutten van 10 naar 5% vereist toch ook n andere aanpak dan van 20 naar 10% of niet?
 
Ik heb wel is geprobeerd elk moment van de dag me helemaal vol te stouwen met clean bulk, 4 weken gedaan en maar 1% vet aangekomen haha. Mijn verbranding is gewoon veel te hoog omdat ik ook nog in de groei zit :D
Komt over een paar jaar denk ik wel.
 
Cutten. Ben nu bezig met mn eerste cut en de voldoening die de spiegel me geeft word steeds groter!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven