XXL Nutrition

Weddenschap van 2000 euro. Moet 15 kilo afvallen!!!!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog maar 14,1 te gaan! :D
 
Jongens makkie, elke dag cardio potje AMP veel groene thee en klaar is bassie
Komt goed, alleen jammer dat voor mij tegenover jullie nooit te bewijzen valt dat het echt gelukt is.

Zou gister foto's posten wat er bij in is geschoten zal ze vanavond alsnog maken.

Bytheway AMP is echt wonder middel!!!

In de morgen drie capsules zorgt ervoor dat ik een goed gevoel hou ondanks dat ik streng dieet en zorgt ook voor de energie.
Er zit Chocamine™, Geranamine™, Caffeine Anhydrous) in.

Chocamine zit ook in chocolade en zorgt voor het voldane en goede gevoel.

Voel me nu dus stukken beter als voordat ik begon..

Ik ga het zeker halen!!
 
waarom zeg je makkie? je kan het zelf al zo makkelijk vinden, als je lichaam er geen zin meer in heeft boeit het weinig meer wat je vindt...
 
Hou ons op de hoogte, lijkt me interessant!

low carbs, voldoende cardio in combinatie met krachttraining..
 
Wat er ook gebeurt hou ons op de hoogte man hier ben ik razend benieuwd naar !!!
 
Drugs are the only solution.
 
Houd er wel rekening mee dat bij een drastische vermindering in voeding ook in eerste instantie veel vocht verloren gaat ,... wat in zijn geval 5kg zou kunnen zijn. In dat geval zou hij nog 10kg moeten afvallen wat in jou berekening op 1808.6 zou komen.

Bij een normale cut zou je 20% onder onderhoud gaan zitten , maar in zijn geval gaat dat niet werken en zou ik eerder voor 35-40% gaan wat neer zou komen op +/- 1000 onder onderhoud wat weer betekend dat er nog een 808 verbrand zouden moeten gaan worden met cardio ,.. wat opzich ook een zware klus is ,......... en waarbij je zeker moet uitkijken voor de "spaarstand" :eek: maar of die ook echt volop aanwezig is in 6wkn :dunno:

IIG zo goed als mission impossible ,.... maar hoe dan ook Suc6 !!!!!!!!

Wil makkelijk 808 cals per dag verbranden gewoon 2 keer 3 kwatier op een dag cardioë. Smorgens en savonds bvb. + Krachttraining erbij en en je zit op 1000+ cals op een dag. Teminste op deze manier viel ik pas echt af 11 kg in een paar maandjes tijd. Met gewoon normaal eten en niet low carb anders is het niet te doen.
 
hoe is de progressie? al 15 kg eraf?
 
Haha nee 15 kilo is er niet af maar ik voel dat het goed gaat.
Eet om de 3 uur 1 snee droog brood en 1 liter water, en in combi met AMP voel ik me daar super goed bij.

Komt goed.

Ik at de laatste 2 jaar super veel vet en zoet, dus denk dat 15 kilo wel gaat lukken met deze veranderingen.

Hou hier de vooruitgang van het dieet en achteruitgang van gewicht up to date.


Vanmorgen 13,2
 
je bent ook echt een retard he, als je nou eens die snee brood vervangt door een pro80 shake met water, zeklfde kcal alleen 1000x beter...ik snap ook niet meer waarom ik je tips probeer te geven..
 
je bent ook echt een retard he, als je nou eens die snee brood vervangt door een pro80 shake met water, zeklfde kcal alleen 1000x beter...ik snap ook niet meer waarom ik je tips probeer te geven..

Omdat je eigelijk diep vanbinnen best medelijden met hem hebt?
 
MacB rot dan op met commentaar.

Alleen maar negatief en moet je kijken hoe je er zelf uit ziet. Ja je mag de foto's die ik vanavond post afkraken maar moet je die maar eens gaan vergelijken met die er over een paar maanden opstaan.

Kan jij nog een puntje aan zuigen.

Verder, toch bedankt voor de tips
 
En medelijden is al helemaal niet nodig.. hahaha

Waarom medelijden? omdat ik misschien 2000 euro verlies.? Hoef je geen medelijden mee te hebben, ik kan het missen en ik kom er toch wel.

Heb maar medelijden met mensen die 3 jaar serieus trainen en eten die vervolgens maar een paar kilo spier aankomen.
 
En medelijden is al helemaal niet nodig.. hahaha

Waarom medelijden? omdat ik misschien 2000 euro verlies.? Hoef je geen medelijden mee te hebben, ik kan het missen en ik kom er toch wel.

Heb maar medelijden met mensen die 3 jaar serieus trainen en eten die vervolgens maar een paar kilo spier aankomen.

Als je nog eens 2000 euro kan missen, je mag ze me altijd brengen, kom ze zelfs halen.
 
BROOD ? neeeeee geen koolhydraten eten enkel eiwitten !!!
Ja het is extreem,maar dat is je doel ook
 
Lijkt me gezellig als je bij mij geld komt halen.. maar nee

Bijna iedereen kan 2000 euro missen maar zie het nut er niet van in om geld weg te gooien.

Als ik deze weddenschap verlies is het jammer maar komt het toch nog goed terrecht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven