Fitness Seller

Weddenschap van 2000 euro. Moet 15 kilo afvallen!!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
\

Alleen maar negatief en moet je kijken hoe je er zelf uit ziet. \

Kan jij nog een puntje aan zuigen.

Verder, toch bedankt voor de tips

1. ik gaf je een uiterst waardevolle tip, maar ik kan gewoon niet geloven dat je daar zelf niet op was gekomen.

2. ik moet dus jaloers zijn om iemand die 115kg bij dezelfde lengte weegt? en die met mn eigen foto vergelijken....??? okee....ben je nu serieus?
 
Wil makkelijk 808 cals per dag verbranden gewoon 2 keer 3 kwatier op een dag cardioë. Smorgens en savonds bvb. + Krachttraining erbij en en je zit op 1000+ cals op een dag. Teminste op deze manier viel ik pas echt af 11 kg in een paar maandjes tijd. Met gewoon normaal eten en niet low carb anders is het niet te doen.

KT :eek: neeee , een groeiende spier zal gewicht met zich meenemen ,... en dat is nu net iets wat TS niet wilt hebben :D
 
stap naar een arts, klaag dat je teveel weegt en de neiging hebt telkens te willen eten, en vraag achter REDUCTIL 15mg.

reductil : het beinvloed het hormoon dat je steeds aanzet tot eten, het hongergevoel geeft. door de beinvloeding gaat het signaal dat gegeven word in de hersenen om over te gaan tot eten, onderbroken.
gevolg is dat je hongergevoel wegvalt.

je kan nog wel eten natuurlijk, maar je zal enkel eten wat je nodig hebt.. dwz.. je voeding word tot een minimum beperkt, en genoeg is genoeg.
door het stimuleren van ersenprikkels, onderbreek je niet alleen het hongergevoel en hersensignaal om te eten, maar gaat je lichaam extra energie gebruiken en verbranden, omdat de lichaamsactiviteit wat word verhoogd.
er word hier geen vet afgebroken, en niet verbrand en omgezet vet dan in de bloedbaan opgeslagen als slechte cholesterol...
alles wat het lichaam omzet word daadwerkelijk verbrand.
het zal ook niet meer omzetten dan het kan verbranden....

met de meeste afvalpreparaten is dat wel het geval... je lichaam breekt vet af om om te zetten in energie maar ongebruikt vet voor energie) word helaas opgeslagen in de bloedbaan... en dat kan bij zwaarlijvige mensen dan weer andere serieuze problemen leveren, oa steiging bloeddruk en aanblijven van de hoge druk (niet een tijdelijk verschijnsel), en andere problemen.


de eerste dagen heb je het gevoel van dat je vooruit moet... beetje vitesse gevoel. de polsslag ligt konstant wat hoger.. dit kan van 10 tot 12 per minuut gaan.. is beetje variabel.
de eerste dagen is dat effekt sterker voelbaar.. na een week ongeveer zakt de pols lichtjes maar blijft wat hoger dan normaal.. om energie te verbranden en je vetmassa sneller te doen afnemen.
dat is normaal.
bij sporten ligt die ook hoger uiteraard. hou een beetje rekening hiermee.
misschien moet je iets rustiger sporten (bij intensieve sporten / inspanningen), maar dat wil niet zeggen dat je minder energie gaat verbruiken.
je lichaam verbruikt konstant energie en vetmassa, niet enkel tijdens het sporten.

ja kan wat meer transpireren. dus drink al eens regelmatiger WATER.
de eerste week kan je je wat ongemakkelijk voelen, omdat je lichaam 'in functie' zit... zelfs al kijk je een uurtej tv... door de snellere pols verbruik je.
dus niet panikeren.

je mag deze NIET nemen op de avond.
volg voorschrift.

de bijsluiter lezen.
zeker niet te gebruiken met anti-depressieva (lees bijsluiter voor informatie)
 
oja en nog een tip :

beperk uw kolhydraatinname.

schakel TIJDELIJK over op een proteine dieet !!!! na 2 dagen ga je in KETOSE-fase. dat wil zeggen : je vetreserves worden maximaal aangesproken.

dit kan enkel als je je kolhydraatopname echt minimaal houd.

proteine rijk eten , betekent dus eiwitrijk.

de kilos vliegen vanaf dag 4 eraf. (beetje afhankelijk van uw metabolisme functionaliteit en vetreserve / massa.)
 
oja en nog een tip :

beperk uw kolhydraatinname.

schakel TIJDELIJK over op een proteine dieet !!!! na 2 dagen ga je in KETOSE-fase. dat wil zeggen : je vetreserves worden maximaal aangesproken.

dit kan enkel als je je kolhydraatopname echt minimaal houd.

proteine rijk eten , betekent dus eiwitrijk.

de kilos vliegen vanaf dag 4 eraf. (beetje afhankelijk van uw metabolisme functionaliteit en vetreserve / massa.)

Je moet er wel discipline voor hebben. Je word lusteloos en je krijg een gevoel net als je bloedarmoede hebt. Heel lamlendig
 
ik zou ook fatburner supplementen gebruiken als je het wilt halen.

hydroxy-cut, caffëine-shit, chroomtabletten etc.

maar het is wel heel ongezond wat je gaat doen en je krijgt denk veel los vel.

wel tof dat je 2000 euro vergokt om je doel te bereiken.
 
ik zou ook fatburner supplementen gebruiken als je het wilt halen.

hydroxy-cut, caffëine-shit, chroomtabletten etc.

maar het is wel heel ongezond wat je gaat doen en je krijgt denk veel los vel.

wel tof dat je 2000 euro vergokt om je doel te bereiken.

gebruik je Reductil, laat die spullen maar aan de kant. die zijn niet combineerbaar met elkaar.

reductil verhoogt polsslag, fatburners erg vaak ook, caffeine en efedrine verwanten ook... die samen met reductil geeft het effekt van een gabber op speed. :hedbang: dat wil je dus niet meemaken, en is ook niet verantwoord.
 
speed is wel een oplossing, geen honger wel happy en genoeg energie voor werk :)
 
Je moet er wel discipline voor hebben. Je word lusteloos en je krijg een gevoel net als je bloedarmoede hebt. Heel lamlendig

ja klopt.
maar als hij zoveel op enkele weken wil afvallen, zal hij altijd lusteloos gevoel hebben.

helaas word het groen lachen als hij ermee stopt na die weken.
probleem met fatburners en al dat soort zaken is, dat je hersenen geen signaal krijgen dat je zogenaamd niet moet eten...erger nog... de vraag is groter omwile van de grotere omzet, maar de hersenen blijven de prikkel hebben omdat die ENKEL en alleen maar ondedrukt word.
het lichaam reageert, de hersenen slaan dat op en nadien als je wat op normaal gaat, dan vliegen die kilos er massaal weer aan.
het lichaam gaat alles in de eerste fase overcompenseren... pakken wat het kan en in reserve proberen op te slaan voor andere zulke momenten.

negatief effect intussen is ook, dat je slechte cholesterolnivau in het bloed al serieuze vormen heeft aangenomen.


in de duursport kennen we deze problemen zeer goed. zeker competitierijders op hoger niveau lijden eronder.
vaak word daar tijdelijk naar reductil gegrepen. (buiten competitie wel te verstaan, is 5 dagen opspoorbaar)
zoals ik al zei.. dit produkt geeft de hersenen het idee dat je niet nodig moet eten, dat je geen honger hebt. daardoor leer je het lichaam om minder te eten, maar ook om na het stoppen niet als gek alles op te slaan wat het kan krijgen.

met een proteinerijk dieet, heb je ook dat hongergevoel niet, of denken de hersenen niet dat het tijd is om te eten.
tenminste, als dat proteinedieet goed in elkaar zit.


hoe dan ook : hij zal ALTIJD dat futloze krijgen, gewoon omdat het teveel op te korte tijd afvallen is.
 
speed is wel een oplossing, geen honger wel happy en genoeg energie voor werk :)

ja haha.. maar een verslaving heb je ook snel. bovendien vreet het je nieren en longen weg.
geen optie denk ik.

ps : die kleine glinsterende tikkeltjes in speed... dat is gemalen glas van TL-buizen. interessanter voor de 'producent' om hogere winsten te maken. Dan nog gezwegen van die verkopertjes die er nog rommel bij indraaien om te verlengen en meer pakketjes te creeren.

verder bevat het ook erg vaak sporen van ammoniak, zoutzuur,....
 
ik begrijp gewoon nog steeds niet dat je die vriend van je eerst 2000 hebt gegeven voor een weddenschap. je betaalt toch nadat je verliest.En waarom gaat iedereen hier zo serieus op in. Er is maar 1 ding te doen topicstarter. Pak je geld terug meer niet. kom dan terug dan staat iedereeen bereid je te helpen met de cut. Je wilt alles nog last minute doen.
 
Laatst bewerkt:
Haha nee 15 kilo is er niet af maar ik voel dat het goed gaat.
Eet om de 3 uur 1 snee droog brood en 1 liter water, en in combi met AMP voel ik me daar super goed bij.

Komt goed.

Ik at de laatste 2 jaar super veel vet en zoet, dus denk dat 15 kilo wel gaat lukken met deze veranderingen.

Hou hier de vooruitgang van het dieet en achteruitgang van gewicht up to date.


Vanmorgen 13,2

ik denk dat jij een revolutie teweeg gaat brengen in de wereld van dieten

nu nieuw het darfur dieet

binne 6 weken je ribben tellen en een geweldige rijstbuik.
bestel nu!! en krijg gratis 5 liter verontreinigd drinkwater!!


sorry voor de reactie maar meschien maakt het je wel een beetje wakker.
jij zet echt je gezondheid op het spel.
ik merk zelf al in de cut dat ik snel moe ben en dat dagelijkse bezigheden veel meer inspaningvan mij vergen.
1 of 2 keer ben ik goed verkouden in de cut
ook heb ik eerder pijn in gewrichten en spieren en psychologisch gezien ben ik soms een wrak
en dan volg ik nog een eetschema dat goed uitgebalanceert is op mijn doelen en vooral reeel naar mijn lichaam toe is
dat wil zeggen
dat ik mijn lichaam rustig laat acclimatiseren.
jij volgt een dieet wat ernstige gezonheids klachten kan veroorzaken.
jij bent nu werkelijk een lekkere versnapering voor virussen en baccillen
je lichaam is zwak en een stevig griep virus heb je zo opgelopen
jouw botten, spieren en organen krijgen niet de nodige vitamines,mineralen en voedings stoffen om te herstellen wat icm krachtraining of duursport kan resulteren in blessures of hele naare kwaaltjes
jouw organen krijgen een flinke klap door dat eenzijdige voedsel patroon....maar jij bent een persoon van het uiterste dus tja...
ik zal je even duidelijke taal geven
als jij in week 4 zit en jouw lichaam al behoorlijk uitgeput is van het eenzijdige voedsel dat jij vreet en jij vat een lekker griepje kan de koorts jouw het leven kosten mannetje
verwacht hier geen serieuze tips of opmerkingen want jij speelt met je gezondheid

Mods hier een slotje plaatsen AUB, dit topic is te belachelijk voor woorden
water en brood!!! kom op zeg.
 
Het is te hopen dat dit topic geen onwetende dikkertjes, huisvrouwen en zomer afvallers inspireert tot dit soort volslagen idiote praktijken:mad:
 
verwacht hier geen serieuze tips of opmerkingen want jij speelt met je gezondheid

Mods hier een slotje plaatsen AUB, dit topic is te belachelijk voor woorden
water en brood!!! kom op zeg.

Het pro ana board lijkt me meer in zijn straatje.
 
Beste mensen, ik kap ermee.

Nouja kappen ik heb besloten dat ik gezond wil afvallen en als ik afgevallen ben iets in de spiegel wil zien waar ik trots op ben.

Als ik onder de 100 zit binnen 5,5 weken ziet het er nog nie uit.

Ik ga 1 kilo per week afvallen met een eiwit inname van 250 gram per dag.
Dit combineer ik met 3 keer cardio en 4 keer krachttraining per week.

Heb hem overtuigd van het feit dat ik het wel kan redden als ik zou willen maar dat het resultaat niet gezond en mooi is.

Aangezien hij een sporter in hart en nieren is zei hij dat hij die 2000 wel terug wilde geven.

Aangezien ik eigenlijk geen opgever ben en ik toch me trots heb zei ik dat hij 300 euri mocht houden wat hij uiteindelijk aan nam.

Bedankt voor de tips en ga zeker door om mijn doel te bereiken.!
 
Goed idee, beter gezond cutten dan onrealistische doeleinde na te streven.
 
Ja mensen bedankt en sorry voor de tijdverspilling.

Groeten
 
niet eten en flink sporten? :P zo moeilijk is het toch niet
als je spiermassa gaat behouden ben je 2000eu kwijt kerel
voor die 2000eu kun je aardig supplementen kopen om het terug te groeien, ikbedoel maar
 
niet eten en flink sporten? :P zo moeilijk is het toch niet
als je spiermassa gaat behouden ben je 2000eu kwijt kerel
voor die 2000eu kun je aardig supplementen kopen om het terug te groeien, ikbedoel maar

Als je alles hebt gelezen zie je dat hij geen 2000 euro kwijt is :rolleyes:
 
Goedzo bussyman, ik ben trots op je wijze beslissing (ja echt)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven