XXL Nutrition

Weddenschap van 2000 euro. Moet 15 kilo afvallen!!!!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
helemaal mee eens!

veel succes met je nieuwe doelen:thumbs:
 
Een zeer wijze beslissing,zet vooral je doel door om te vermageren maar doe het op een gezonde manier,zo ga je uiteindelijk veel gelukkiger zijn met het resultaat.
Neem je tijd,lees hier wat rond over voeding en training en ga voor een lichaam waar je trots op kan zijn !
 
De eerder voorgenomen actie was nog even los van de (grote) risico's voor de gezondheid toch niet op een gewenst resultaat uitgekomen: na zo'n extreem crashdieet krijg je op de langere termijn meestal alleen maar meer overgewicht, omdat je je metabolisme ermee ver****t.

Goed dat je deze beslissing hebt genomen en mooi dat je die 2000 grotendeels terugkrijgt. Succes gewenst met het afvallen verder! :thumbs:

Oh ja, voorzover mijn sarcasme je heeft beledigd: ik ben bij zulke opmerkingen zelden serieus. ;)
 
Zou zeggen blijf lekker hangen op deze forum...
 
Als ik jou was zou ik het ebook Burn the fat, feed the muscle ff kopen. Daar staat perfect in hoe je gezond af moet vallen ;)
 
Ben blij dat je tot inkeer bent gekomen, succes met het afvallen. Overdrijf niet met teveel trainen overigens, zeker niet als je calorische inname lager is dan normaal.
 
1 kilo vet per week is het maximum, alles wat meer is bevat heel waarschijnlijk vocht en spiermassa. Vind het trouwens maar belachelijk dat hij die 300 euro wilt houden , het gaat om je gezondheid dus wat boeit die stomme weddenschap dan nog.
 
dit is gewoon een vette papzak die er nou achter is gekomen dat ie zijn vet kwijt wil voor de zomer en komt nou met een dom verhaal waardoor veel mensen reageren en hij veel tip krijgt
 
Beste mensen, ik kap ermee.

Nouja kappen ik heb besloten dat ik gezond wil afvallen en als ik afgevallen ben iets in de spiegel wil zien waar ik trots op ben.

Als ik onder de 100 zit binnen 5,5 weken ziet het er nog nie uit.

Ik ga 1 kilo per week afvallen met een eiwit inname van 250 gram per dag.
Dit combineer ik met 3 keer cardio en 4 keer krachttraining per week.

Heb hem overtuigd van het feit dat ik het wel kan redden als ik zou willen maar dat het resultaat niet gezond en mooi is.

Aangezien hij een sporter in hart en nieren is zei hij dat hij die 2000 wel terug wilde geven.

Aangezien ik eigenlijk geen opgever ben en ik toch me trots heb zei ik dat hij 300 euri mocht houden wat hij uiteindelijk aan nam.

Bedankt voor de tips en ga zeker door om mijn doel te bereiken.!

lekker lang bezig geweest 2 dagen
 
dit is gewoon een vette papzak die er nou achter is gekomen dat ie zijn vet kwijt wil voor de zomer en komt nou met een dom verhaal waardoor veel mensen reageren en hij veel tip krijgt

weet jij dit zeker?
 
als hij blijft trainen intussen, kan hij best met gewichten lichter trainen en meer op herhalingen. je gaat minder op kracht werken maar meer op verbranding.
3 voordelen : je spieren worden ook sterker, je gewicht gaat verder afnemen, en je gaat ook veel vet verbranden.

dat in combinatie met cardio kan je per week 2-3 kg vet verbranden op een gezonde manier. wel een gezonde gebalanceerde voeding hanteren.
 
dat in combinatie met cardio kan je per week 2-3 kg vet verbranden op een gezonde manier. wel een gezonde gebalanceerde voeding hanteren.

2-3 Kilogram vet verbranden per week is niet mogelijk. 1 KG is een goede maatstaf en dan doe je het goed. Verbrand je meer, dan heb je grote kans dat dit spiermassa of vocht is..
 
Snel vet weghalen met Smartlipo
Bron: Het Nieuwsblad (25-06-2006)

Vergeet liposuctie. Voor wie zich heel snel van wat vet wil ontdoen is er de Smartlipo-techniek, die nu ook in Engeland is toegelaten. En dat gaat zo snel, zo schrijft de Sunday Times, dat je voortaan tijdens de middagpauze deze klus kan klaren. Smartlipo maakt gebruik van een kleine laser om het membraan van vetcellen af te breken. Eerst wordt de vetcel opengebroken, daarna worden de bloedvaten rond de cel 'verzegeld' om bloedingen te voorkomen en ten slotte wordt collageenweefsel aangemaakt zodat de huid zich vernauwt.

Volgens de zes cosmetische klinieken in Groot-Brittannie die de behandeling vanaf deze week aanbieden (voor een prijs van tussen 1.000 en 3.000 euro), kun je op deze manier in een uur tijd verlost worden van cellulitis, kwabben en dikke dijen.

Volgens een Amerikaans vakblad kunnen dergelijke lasers in werkelijkheid slechts een kleine hoeveelheid vet per behandeling aanpakken.

link:
http://www.newbeauty.nl/index.php?module=Pagesetter&func=viewpub&tid=1&pid=465


helaas gaat het om een kleine hoeveelheid vet per keer, maar is het wel weer goedkoop te noemen........
 
2-3 Kilogram vet verbranden per week is niet mogelijk. 1 KG is een goede maatstaf en dan doe je het goed. Verbrand je meer, dan heb je grote kans dat dit spiermassa of vocht is..


2kg vet is zeker mogelijk. maar je moet alles wel respecteren om te vermageren. verder zijn er nogal wat vruchten die je mee in staat helpen om dat doel te bereiken.
heb het zelf al gedaan om me volledig scherp tezetten voor in naar een belangrijke buitenlandse wedstrijd vertrok.
was niet door vochtverlies, want dat hield ik volledig op peil om de zware trainingen blijven aan te houden.
in die fase ga je vooral de vetcellen tussen de spieren verbranden... bijna het laatste vet. uiteindelijk stond ik dan op 5% vetmassa voor vertrek. (wat ook het doel was)
dit gewoon door middel van wat kolhydraatbeperking maar niet drastisch, extra warm kleden waardoor je door de sterkere transiratie en warmte meer vet verbrand (ook veel meer drinken om vocht op peil te houden), veel citrusvruchten eten, ook water met appelazijn drinken.

geen pillen en andere rotzooi... zuiver op natuurlijke verbranders

er zit wel een maar aan vast........; na verloop van tijd als je gewicht al een stuk is gezakt, zal ook de vetverbranding minder snel gaan... omdat je steeds dichter bij een normaal gewicht komt te zitten. het word lastiger en je moet veel meerm moeite doen om toch gebalanceerd af te vallen.
 
in zijn geval met veel overbodig vet, is 2-3 kg in de beginfase, gepaard met de vereiste dicipline en voeding mogelijk.
veel water drinken en alle frisdrankenweglaten scheelt ook veel.

wie snoept en stopt zal alleen daardoor al globaal 3-5gk gaan verliezen
 
Ik blijf erbij dat 2 kilogram VET per week niet mogelijk is. Daarnaast is het zogenaamde meer vet verbranden door dikke pakken etc. aan te trekken ook een fabeltje. Het zorgt enkel voor meer transpiratie wat zelfs voor gevaar kan zorgen aangezien je lichaam de warmte minder goed kwijt kan waardoor je out kunt gaan..
 
in zijn geval met veel overbodig vet, is 2-3 kg in de beginfase, gepaard met de vereiste dicipline en voeding mogelijk.
veel water drinken en alle frisdrankenweglaten scheelt ook veel.

wie snoept en stopt zal alleen daardoor al globaal 3-5gk gaan verliezen
Daar ben ik het wel mee eens. Maar voor de meeste mensen, en zeker voor bodybuilders, is het aangewezen niet boven die 1kg te gaan. Geleidelijk aan vet verliezen is altijd gezonder en beter.
 
Modric jij bent zeker de leukste thuis.

Waar slaat jouw reactie op?

Ik denk dat ik meer over trainen en voeding weet dan jij, en dit topic was dan ook meer ter motivatie.

Jammer dat je zo kortzichtig en beledigend te werk gaat, maar ik denk dat je er niet veel aan kunt doen.

Suc6.... en dan bedoel ik niet met de ontwikkeling van je spieren maar met je sociale en geestelijke ontwikkeling.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven