MuscleMeat

Wedstrijd kalender 2016

Bezoekers in dit topic

aangepast
 
Vraagje. Ik wil dus een keer een mens physique wedstrijd meedoen, moet ik dus helemaal wachten tot de SAPcup van december omdat er maar 1 D klasse wedstrijd is?
Anders leek de enercup mij wel wat, anders moet ik mijn zomerse cut zolang aanhouden en wil daarna gewoon vreten :o
 
Vraagje. Ik wil dus een keer een mens physique wedstrijd meedoen, moet ik dus helemaal wachten tot de SAPcup van december omdat er maar 1 D klasse wedstrijd is?
Anders leek de enercup mij wel wat, anders moet ik mijn zomerse cut zolang aanhouden en wil daarna gewoon vreten :o
Enercup is een C/D wedstrijd. Je hoeft niet eerst een D wedstrijd te hebben gedaan om aan de Enercup mee te doen.
 
Je mag mij noteren bij de SAP cup, c klasse dit jaar
 
Ik heb me hier nog helemaal niet over ingelezen etc, dus excuus als ik een domme vraag stel; sowieso soon zelf wat inlezen etc, maar ik heb nog nooit op het podium gestaan alleen dit lijkt me wel echt supervet om te doen; Nou dacht ik ergens opgevangen te hebben dat je gelijk in C begint als je qua fysiek de D al ver voorbij bent, wat ik denk ik wel ben.. klopt dit? en zo ja, wat is een leuke cup om mee te beginnen? Uiteraard is concurrentie leuk, maar in welke cup zou ik nog wel een goede kans op een top 5 of zelfs top 3 hebben?
 
Ik heb me hier nog helemaal niet over ingelezen etc, dus excuus als ik een domme vraag stel; sowieso soon zelf wat inlezen etc, maar ik heb nog nooit op het podium gestaan alleen dit lijkt me wel echt supervet om te doen; Nou dacht ik ergens opgevangen te hebben dat je gelijk in C begint als je qua fysiek de D al ver voorbij bent, wat ik denk ik wel ben.. klopt dit? en zo ja, wat is een leuke cup om mee te beginnen? Uiteraard is concurrentie leuk, maar in welke cup zou ik nog wel een goede kans op een top 5 of zelfs top 3 hebben?

Dat klopt, afgaande op jouw foto's denk ik dat jij prima mee komt in een c wedstrijd. Ik weet niet wat je ambities zijn, maar mocht je echt willen plaatsen en gelijk een b wedstrijd willen doen, dan zou ik voor de atlas cup gaan want dan kan je je fysiek het makkelijkst doortrekken.
 
Ik ga voor de YBF, mits ik er verbetert kan staan.

btw Masters 50+ :p:oud: :woot:
 
Laatst bewerkt:
Zet mij maar bij de Enercup en de Atlascup.........................
 
Ik heb me hier nog helemaal niet over ingelezen etc, dus excuus als ik een domme vraag stel; sowieso soon zelf wat inlezen etc, maar ik heb nog nooit op het podium gestaan alleen dit lijkt me wel echt supervet om te doen; Nou dacht ik ergens opgevangen te hebben dat je gelijk in C begint als je qua fysiek de D al ver voorbij bent, wat ik denk ik wel ben.. klopt dit? en zo ja, wat is een leuke cup om mee te beginnen? Uiteraard is concurrentie leuk, maar in welke cup zou ik nog wel een goede kans op een top 5 of zelfs top 3 hebben?

Enercup.

Tot 90 wordt het?
 
Enercup.

Tot 90 wordt het?

Atlas als ik hem was betere aansluiting voor als hij B maar is het puur voor ervaring zou ik Enercup aanbevelen mooi theater en goede verhalen over gehoord. Maar denk je dat het je sowieso wel zal bevallen wedstrijden doen zou ik voor de Atlascup kiezen als ik Jwdoetookmee was
 
Elke C-wedstrijd geldt als een beginnerswedstrijd. Alleen bij de SAP cup heb je een aparte D-klasse.

Uiteraard heb ik zelf een voorkeur voor de Atlascup.;)
 
aangepast
 
Bijgewerkt
 
Back
Naar boven