XXL Nutrition

Welke aas geschikt voor bikini competitie?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rorhcssiram

Novice
Lid geworden
4 nov 2015
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m70
Hallo allemaal,

ik ben een vrouw, 20 jaar, 1.70 lang, 64 kg en vetpercentage zit rond de 17/18% momenteel.

Ik heb al eerder meegedaan aan een bikini competitie maar merkte dat ik in mijn cut mijn spieren zo snel verloor en ik mijn benen lastig droog kreeg in tegenstelling tot mijn bovenlichaam wat goed droog was alleen daar verloor ik dus de meeste massa.

Nou ga ik over een tijdje weer het podium op en zit ik er overna te denken om misschien aas te gaan gebruiken.
Ik lees veel over Anavar bij vrouwen dat je daarmee je spiermassa beter behoud in een cut, en dat ik misschien primobolan kan gebruiken om nog iets droger te worden.
Zou dat een handige kuur zijn? en hoeveel zou voldoende zijn?

Alvast bedankt!
 
Anavar inderdaad.

Pak het de laatste 6 weken voor je wedstrijd. 5mg in de ochtend en 5mg in de avond:thumbup:
 
Heb je geen coach/begeleider?

Wat zegt hij/zij?
 
Heb je geen coach/begeleider?

Wat zegt hij/zij?

Los gezien hiervan, vind ik het wel een pluspunt dat ze zelf informatie op zoekt en vraagt om advies. Er zijn legio begeleiders die niet weten waar ze mee bezig zijn.

OT: Anavar/primo zijn zo'n beetje de twee veiligste opties. Zorg wel dat je regulier spul uit een apotheek krijgt en ga niet voor ondergrondse merken!
 
Meer tijd voor nemen en langzaam cut inzetten. Zijn imo genoeg andere dingen die je kan gebruiken ipv anavar oid.
 
Los gezien hiervan, vind ik het wel een pluspunt dat ze zelf informatie op zoekt en vraagt om advies. Er zijn legio begeleiders die niet weten waar ze mee bezig zijn.

OT: Anavar/primo zijn zo'n beetje de twee veiligste opties. Zorg wel dat je regulier spul uit een apotheek krijgt en ga niet voor ondergrondse merken!

Bij primo krijgen meeste vrouwen al snel mannelijke 'kenmerken' als ik beetje rond lees.

Zou dan als vrouw zijnde eerder voor Deca gaan.

Maar nogmaals, voor bikini klasse in NL vind ik het (mening) niet nodig.

Haal je 200% uit je voeding/training?
 
Bij primo krijgen meeste vrouwen al snel mannelijke 'kenmerken' als ik beetje rond lees.

Zou dan als vrouw zijnde eerder voor Deca gaan.

Maar nogmaals, voor bikini klasse in NL vind ik het (mening) niet nodig.

Haal je 200% uit je voeding/training?

Men doseert al snel veel te hoog als vrouw zijnde.
 
Bij primo krijgen meeste vrouwen al snel mannelijke 'kenmerken' als ik beetje rond lees.

Zou dan als vrouw zijnde eerder voor Deca gaan.

Maar nogmaals, voor bikini klasse in NL vind ik het (mening) niet nodig.

Haal je 200% uit je voeding/training?
Heb die keuze voor primo door vrouwen ook nooit begrepen; droeftoeter androgene : anabole ratio en relatief duur.
 
Als vrouw wil je niet riskeren dat je fake aas neemt als het enkel is om spier te behouden en droger te worden waarom dan geen clen?
 
Heb die keuze voor primo door vrouwen ook nooit begrepen; droeftoeter androgene : anabole ratio en relatief duur.

Je leest toch steeds dat (indien echte) 50-100mg per week heel mild zou zijn voor vrouwen. Zelfde me 10mg anavar.
Ik dacht altijd dat de horror verhalen komen doordat dit nu juiste de twee middelen zijn die bijna niet legit HG te vinden zijn.
Ik zou het als vrouw dan ook echt niet riskeren, maar heb er ook niet veel kennis over..
 
Wellicht boldenone kanshebber? Dan wel een middel nemen om eetlust te onderdrukken. Kan ook gestacked worden icm met een andere aas.

Anders, indien vermannelijken geen probleem voor je is evenals geld: 12iu hgh per dag en 50mg winstrol moeten uiteindelijk voldoende zijn om je spiertjes te behouden en droger te ogen. Houd wel rekening dat je je naam hierna mag gaan veranderen in Henk, of Jan, of Piet... En vergeet inderdaad geen trimmer aan te schaffen.
 
Wellicht boldenone kanshebber? Dan wel een middel nemen om eetlust te onderdrukken. Kan ook gestacked worden icm met een andere aas.

Anders, indien vermannelijken geen probleem voor je is evenals geld: 12iu hgh per dag en 50mg winstrol moeten uiteindelijk voldoende zijn om je spiertjes te behouden en droger te ogen. Houd wel rekening dat je je naam hierna mag gaan veranderen in Henk, of Jan, of Piet... En vergeet inderdaad geen trimmer aan te schaffen.
Volwassen reactie en goede bijdrage
 
Volwassen reactie en goede bijdrage

Erg volwassen om op 20 jarige leeftijd en als vrouw zijnde aas te gaan nemen. Imo niet verstandig en vragen om zulke reacties, en als het geen probleem is geef ik alleen aan wat de opties zijn en wat de gevolgen min of meer zijn. Kan je subtiel brengen of op de manier zoals ik het deed, met een lichte sarcasme. Zou dan eerder voor een middel als clen gaan als ik de keuze had ipv naar aas te grijpen. Ik vind 20 jaar sowieso net een grensgeval...
 
Show eens een foto hoe je er nu bijstaat
Daarop kunnen we dan beter adviseren
 
20, bikini aan en da met je rughaar en baardje t podium op..sexy hoor ;-)

Ik zou een dergelijke klasse en ZEKER op doe leeftijd lekker naturel doen, aas lijkt me meer wat voor de echte bodybuildklasses die ook vermannelijking (ONOMKEERBAAR) voor lief nemen.. Jij lijkt me tenminste, de meeste bikini dames, meer "popjes" die graag sexy blijven

Bezint eer ge begint,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven