XXL Nutrition

Welke aas geschikt voor bikini competitie?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bikiniklasse en aas :o
Begin eerst is met normaal trainen dan ben je groter dan 90% van alle bikinidames in Nederland.
 
Bikiniklasse en aas :o
Begin eerst is met normaal trainen dan ben je groter dan 90% van alle bikinidames in Nederland.

Denk dat je zou kunnen verschieten van wat er genomen wordt in die klasses :)
 
ik verschiet elke keer als ik die meisjes hun trainingroutines zie, nooit zware squats of DL. alleen maar wat licht op de machientjes of super lichte squats die er goed uitzien op IG. Geen wonder dat ze dan aas nodig hebben
 
Aan de doping willen om in bikini te paraderen. Is een plastic bekertje en een paar seconden 'shinen' zo belangrijk? Wat een wereld.
 
Aan de doping willen om in bikini te paraderen. Is een plastic bekertje en een paar seconden 'shinen' zo belangrijk? Wat een wereld.

Er zijn er die andere dingen slikken om hun happy te voelen op feestjes,is dat dan zoveel beter?
Liters bier naar binnen kappen omdat dat nu eenmaal hoort bij het uitgaan......enz.

Maar dat is maatschappelijk aanvaard blijkbaar.

Niet dat ik daar wakker van lig iedereen doet daarmee wat hij wil.

Gasten en vrouwen die amateur bb wedstrijden draaien krijgen ook alleen maar een bekertje.
Als ze dat graag doen en ze vinden die beker belangrijk waarom niet.
Die wedstrijden en die plastieken beker geeft hun mss een bepaald doel om naartoe te leven waardoor het trainen en hun sport toch een extra dimensie krijgt denk ik persoonlijk.

En zonder mensen die het op amateur niveau proberen zal je er ook geen hebben die dan doorstromen naar belangrijkere wedstrijden of zelfs naar de profs

Er is natuurlijk wel een verschil tss bb en bikini fysieken.

Dat sommige mensen mss te vroeg naar aas grijpen daar ben ik het zeker mee eens.
 
Laatst bewerkt:
Als ze dat graag doen en ze vinden die beker belangrijk waarom niet.
Omdat (jonge) mensen op dat soort momenten de eventuele gevolgen op langere termijn niet kunnen overzien. Waarom niet controles invoeren, om te beginnen op amateur niveau, en het doping gebruik afschaffen. En ja je kan het breder trekken over wat wel en niet maatschappelijk aanvaard zou zijn. Ik lig er verder ook niet wakker van.
 
Benen zijn altijd lastig bij dames ...
De manier waarop je ze traint heeft wel heel veel invloed .

Maar wil je het save spelen is anavar ind een goede optie .
30/40 mg per dag moet voldoende zijn .
De eerdere genoemde 6 weken is ind prima .

Vergeet alleen dat bikini dames niet te hard en te droog mogen komen . De wat vollere softere look geniet altijd de voorkeur bij de jury .
Droger en harder is body fitness of physique
 
Omdat (jonge) mensen op dat soort momenten de eventuele gevolgen op langere termijn niet kunnen overzien. Waarom niet controles invoeren en het doping gebruik afschaffen, om te beginnen op amateur niveau. En ja je kan het breder trekken over wat wel en niet maatschappelijk aanvaard zou zijn. Ik lig er verder ook niet wakker van.

Mee eens dat sommigen te jong aan de aas gaan.

Als je de doping volledig uit de bb wedstrijd wereld zou halen wordt het een magere sport :D

Dan worden de recreatief bodybuilders buffer dan de pros ;)

Niet dat alleen daar doping te vinden is hoor.Zelfs in wedstrijdschieten nemen ze verboden middelen :)

En in sporten waar er veel geld mee gemoeid is zal het nog moeilijker worden om doping daar volledig uit te roeien.
 
Benen zijn altijd lastig bij dames ...
De manier waarop je ze traint heeft wel heel veel invloed .

Maar wil je het save spelen is anavar ind een goede optie .
30/40 mg per dag moet voldoende zijn .
De eerdere genoemde 6 weken is ind prima .

Vergeet alleen dat bikini dames niet te hard en te droog mogen komen . De wat vollere softere look geniet altijd de voorkeur bij de jury .
Droger en harder is body fitness of physique

Die body fitness of physique vind ik persoonlijk mooier dan de bikini klasse :) vind vele bikini dames beetje te mager.
 
Niet dat alleen daar doping te vinden is hoor.Zelfs in wedstrijdschieten nemen ze verboden middelen :)
Of je het volledig uit welke sport dan ook krijgt, nee dat zal niet. Doping voor sporters die dat laatste stapje willen maken om bijvoorbeeld nog een paar jaar elite te kunnen zijn, heb ik een andere mening over. Feit blijft, iedereen is in principe baas over haar/ zijn eigen lichaam.
 
Anavar met een paar grammetjes coke per week. Houden ze wel van :yes:
 
Laatste wat ik wil is een junk. Maar ze moet wel toelaten dat ik het soms wel doe :P Hypocriet hè?
 
Laatste wat ik wil is een junk. Maar ze moet wel toelaten dat ik het soms wel doe :P Hypocriet hè?

Ja zeer :) Een junk hoef ik niet ,maar van mij mogen ze wel aan de aas :)
 
Wat een droevige reacties zeg..
Ik heb zelf te weinig kennis van zaken om je een nuttig advies te geven, ik vind dat er over het algemeen nogal krampachtig wordt gedaan over het gebruik van spierversterkers bij vrouwen. Het is zelfs zo dat veel fotomodellen voor een belangrijke fotoshoot even een kuurtje nemen.
Het lijkt erop dat advies uit je eigen omgeving zal moeten komen, er zijn op dit forum wel enkele vrouwen die kuren of gekuurd hebben, en wellicht is er ook een groep gebruiksters die naar buiten toe liever wat terughoudend zijn. Advies zal van hen moeten komen, van de mannen hier zal je niet veel wijzer worden. Succes! :)
 
Wat een droevige reacties zeg..
Ik heb zelf te weinig kennis van zaken om je een nuttig advies te geven, ik vind dat er over het algemeen nogal krampachtig wordt gedaan over het gebruik van spierversterkers bij vrouwen. Het is zelfs zo dat veel fotomodellen voor een belangrijke fotoshoot even een kuurtje nemen.
Het lijkt erop dat advies uit je eigen omgeving zal moeten komen, er zijn op dit forum wel enkele vrouwen die kuren of gekuurd hebben, en wellicht is er ook een groep gebruiksters die naar buiten toe liever wat terughoudend zijn. Advies zal van hen moeten komen, van de mannen hier zal je niet veel wijzer worden. Succes! :)

Of TS al dan niet klaar is voor aas dat laat ik in het midden.Maar veel mannen zijn hier precies op hun pik getrapt als een vrouw aas zou willen proberen.

Mss omdat ze bang hebben dat ze dikkere biceps gaat hebben dan hun :D

Er zijn idd een paar vrouwen die begonnen zijn met aas maar die posten zeer weinig.Wrs door dit soort reacties.
Wat jammer is omdat vrouwelijke kuurlogjes een meerwaarde zouden hebben op het forum hier.
 
Uuuh topic was al paar maanden oud hoor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven