AndroidHealthClinic

Welke beenoefening met mijn eigen lichaamsgewicht ?

Bezoekers in dit topic

AKFIT

Cool Novice
Lid geworden
28 sep 2016
Berichten
130
Waardering
2
Ik ben binnenkort een paar maanden weg ivm met stage, maar op stage wil ik graag wel mijn benen blijven gaan trainen - welke van de onderstaande beenoefeningen kan ik dan het beste gaan doen, en waarom juist ?:
1. Bodyweight Air Squat ?
kyykkyvariaatiot-1080x675.jpg


2. Bodyweight Split Squat ?

increase_vertical_leap_workout_bodyweight_split_squat_183bdme-183bed5.jpg

3. Bodyweight Stepping Lunge ?
alternating-lunge.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik ben binnenkort een paar maanden weg ivm met stage, maar op stage wil ik graag wel mijn benen blijven gaan trainen - welke van de onderstaande beenoefeningen kan ik dan het beste gaan doen, en waarom juist ?:
1. Bodyweight Air Squat ?

2. Bodyweight Split Squat ?

3. Bodyweight Stepping Lunge ?
Sportschool in de buurt zoeken?
 
Ik ben binnenkort een paar maanden weg ivm met stage, maar op stage wil ik graag wel mijn benen blijven gaan trainen - welke van de onderstaande beenoefeningen kan ik dan het beste gaan doen, en waarom juist ?:
1. Bodyweight Air Squat ?

2. Bodyweight Split Squat ?

3. Bodyweight Stepping Lunge ?


Heb je ze al geprobeerd en welke beviel het best.
 
Als ze alle drie goed zijn en je er verder niets bij nodig heb doe je ze toch gewoon alle drie.
 
Als ze alle drie goed zijn en je er verder niets bij nodig heb doe je ze toch gewoon alle drie.
Dat snap ik, en dat hoor ik heel vaak.
Alleen, ik bedoel: welke van de 3 oefeningen zou het beste zijn (met het feit: waarbij zijn de beenspieren echt constant onder spanning zeg maar) - dat is het enige wat ik wil weten.
 
Madbarz app downloaden. Leuke workouts, zeker als je alleen even je eigen lichaam ter beschikking hebt.
 
Pistol squats zijn heel lastig om correct uit te voeren en rete zwaar. Lijkt me zinvol om deze te gaan oefenen. Die lunges kun je ook zwaarder maken door iets zwaars beet te houden. Of jump squats. Of box jumps oefenen. Genoeg te verzinnen.
 
Sissy squats?
 
Back
Naar boven