Fitness Seller

Wendler variatie

Bezoekers in dit topic

Qydro

Novice
Lid geworden
27 feb 2016
Berichten
17
Waardering
2
Lengte
1m84
Massa
79kg
Vetpercentage
8%
Wat vinden jullie van deze variatie op de (Beyond) 5/3/1 Wendler?

Ben er over na aan het denken om deze te gaan volgen, zodat ik vaker de 3 main lifts doe.

Wendler variatie.jpg
 
Denk dat dit wat veel gaat zijn.
Misschien net te houden na een reset, maar dit ga je niet veel cycles vol houden. Imo lijkt me dit een goed recept om geblesseerd te raken.
 
prima template.
Heb ik ook gedaan toen ik nog progressie had op wendler schemas.
Die 90% is natuurlijk wel op je training max dus het valt wel mee. Als het overigens te zwaar is zou ik wel eerst beginnen met 80-85% voor die 5x3 en 70-75% voor die 5x5 om te kijken hoe makkelijk/moeilijk het voelt.
 
4 dagen per week op 80% of 90% van je max liften. RIP. Nooit aan beginnen, zoiets moet je IMO echt niet willen. Meer volume op lagere intensiteit.
 
4 dagen per week op 80% of 90% van je max liften. RIP. Nooit aan beginnen, zoiets moet je IMO echt niet willen. Meer volume op lagere intensiteit.
80/80% van 90% van je 1RM
Dus stel dat 100 kg je 1RM is, daar 90% van is 90 kg, en daar dan weer 80/90% van.

Ik ga hier over 3 weken mee beginnen, maar ik begin wel inderdaad iets lager zoals Hero07 aangeeft.
 
Ik heb dit een aantal cycles gevolgd en het is een heel leuk schema, maar ook erg zwaar!
Als je geen optimale recuperatie hebt (zoals ikzelf) dan zou ik het hoogstens 2 cycles volgen. Anders train je jezelf helemaal naar de kloten.

Ter aanvulling: Je zal ook goed op je voeding moeten letten. Te weinig eten om meer vet te verbranden is met dit schema een heel slecht idee. Die uitputting raak je niet meer te boven als je meerdere cycles wil doen.
Ik heb er mooie PR's mee gezet maar ga na mijn deload nu toch enkele cycles SVR II doen. Dat is nog geen licht schema, maar in vergelijking met dit PowerliftingToWin schema lijkt het een makkie. :)
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven