XXL Nutrition

WENGSTERTJES road to the DUTCH NATIONALS after JBC and OR

Bezoekers in dit topic

Vanochtend weer gewogen 73.9 kg dus zelfde als gister, me coach vond me er woensdag alleen wel beter bijstaan dan nu ik juist niet haha maarja. houden vandaag zout erin en 5 l vocht. Verder mag ik 2 pakken rijstewafels verdeeld over de dag bij me voeding toevoeggen. (heb 2 van 15 gehaald dus 30 stuks zit nu al op 10 :P maar gwn elke maaltijd 5 rijstewafels.

vanacht mail van Juliette gekregen met info over EK en begint dan toch wel te kriebelen haha is net onder Malgrat de Mar en gewoon episch om daar te staan. Echter zal ik mijn classe nooit gaan winnen op het NK zo wel was ik niet van plan om EK te gaan doen, maar ik nu zo die info leest begint het toch te kriebelen.

we will see 2 days left vanmiddag laatste training en cardio sessie en dan is het alleen nog maar eten en slapen en wat poseren elk half uur na me maaltijd.
 
1 day out gewicht nog steeds 73.9 kg

Vandaag 6 liter water geen zout meer. Dus 100 rijstewafels voor poep gekocht dus als iemand ze wilt overkopen haha. Wel 50 gram rijst per maaltijd erbij. Na elke maaltijd weer ff poseren spiertjes uitharden en practising.

Vanmiddag nog een check up en vanavond alvast inwegen en voor het slapen als het volgens planning gaat een cheeseburger en als ontbijt morgen ochtend ei met spek en dan gaan we ervoor en zien we wel waar we eindigen.

04230007.JPG
 
Zoals ik al in ander topic zei: vet hoor. zeker een pleasing fysiek en potentie om het erg ver te komen. Weet niet wat je ambities zijn, als je bakkes niet al te scheef is kan je het best goed doen als fitness model. No homo. Accepteer wel penis pics via pm.
 
Zoals ik al in ander topic zei: vet hoor. zeker een pleasing fysiek en potentie om het erg ver te komen. Weet niet wat je ambities zijn, als je bakkes niet al te scheef is kan je het best goed doen als fitness model. No homo. Accepteer wel penis pics via pm.

Haha thnx man maar moet dan nog wel ff bouwen vooral schouders en armen
 
We blijven je volgen Wes. So far so good...
Ook complimenten voor je coach, hij is wel n vakman. Wie is het? Is hij ook n sportman?
Ik ben gewoon nieuwsgierig...:o

n beetje chillen hou je rustig..relax..
Alvast succes man ;)
 
We blijven je volgen Wes. So far so good...
Ook complimenten voor je coach, hij is wel n vakman. Wie is het? Is hij ook n sportman?
Ik ben gewoon nieuwsgierig...:o

n beetje chillen hou je rustig..relax..
Alvast succes man ;)

Ja chillen en zo nu en dan ff flexen denet liep ik helemaal vol haha dus het laden werpt al z'n vruchten af.

Coach is Jeffrey Suijkerbuijk staan met 6/7 man uit zijn team op het NK en heeft meer dan 50 wedstrijd atleten onder hem. Heeft er zeker verstand van en vooral ook eerlijk. En dat is belangrijk in deze sport. Ken ook zat coachen die mensen het podium opsturen waarbij je denkt wtf waarom wacht je niet een jaar of langer om hem het podium op te zetten. Etc etc
 
Jaaa Jeff is n kanjer. Is hij nog competief?, wellicht druk met allerlei andere zakelijke beslommeringen

Sta je in de -80kg klasse?
Op de EK ook?
Is je gewicht dan wel ok? misschien -70?
Daar staan echt buffels Wes ?

Wellicht als je hier hoog scoort, dan op EK in de top 5?
Wat denk jij?

Het is nog niet zover ff kijken wat Jeff zegt
Wel Spannend allemaal man!! ;)
 
Ik ga je volgen,was net bij je coach,hij liet me wat foto's zien.ziet er goed uit man[emoji1419] veel succes morgen [emoji1377]
 
Jaaa Jeff is n kanjer. Is hij nog competief?, wellicht druk met allerlei andere zakelijke beslommeringen

Sta je in de -80kg klasse?
Op de EK ook?
Is je gewicht dan wel ok? misschien -70?
Daar staan echt buffels Wes ?

Wellicht als je hier hoog scoort, dan op EK in de top 5?
Wat denk jij?

Het is nog niet zover ff kijken wat Jeff zegt
Wel Spannend allemaal man!! ;)


Ik doe classic dus heb ook nog flink wat te groeien haha. Kg of 5 om safe te gaan en kg of 7 om wat strakker te houden mag 83 kg wegen namelijk.

En laat ik eerst maar is het NK winnen wat ik al niet zie gebeuren haha dan pas denken voor het EK moet ook kunnen met me werk enzo.

Ik ga je volgen,was net bij je coach,hij liet me wat foto's zien.ziet er goed uit man[emoji1419] veel succes morgen [emoji1377]


Haha gelukkig stond me hoofd er niet op vanochtend vind zo kut die ochtend update pics bedankt man
 
Wij zijn niet geïnteresseerd in je hoofd hoor :D
 
wel lekker koppie #nohomo
 
Damn nice bro, succes morgen! Je shape is super en inderdaad fitness model waardig.

Ik wil binnenkort zelf eens een deplete gaan doen. Hoeveel ekv zat je? En deed je 1 of 2 dagen van te voren laden? En welke producten?

Thanks alvast! Go kill it!
 
Succes morgen!
 
wel lekker koppie #nohomo
Thnx man
Damn nice bro, succes morgen! Je shape is super en inderdaad fitness model waardig.

Ik wil binnenkort zelf eens een deplete gaan doen. Hoeveel ekv zat je? En deed je 1 of 2 dagen van te voren laden? En welke producten?

Thanks alvast! Go kill it!

Ekv staat een paar pagina's terug geen idee zo uit me hoofd en laden begon ik gister mee depleten week van te voren. Laden eet ik extra rijst of extra rijstewafels hangt van vocht en zout inname af en hoe je wilt droogtrekken en laden.

En bedankt man

Succes morgen!

Thnx




Update vanochtend 74.5 kg me huidige shape
Ik heb elke wedstrijd tot nu toe me shape verbeterd dus missie is wederom geslaagd. Wedstrijd zie ik vandaag gewoon als extraatje en ga vooral leren van het hoogste niveau en zie wel welke beker ik mee neem hahha

Tot morgen

04240005.JPG
 
Haha Onze NL LEEUW :p

Succes Wes ;)
 
Sexy :D

Komt allemaal goed!
 
Succes man! En geniet ervan:)
 
Succes gozer[emoji1377]
 
Back
Naar boven