MuscleMeat

Wesley Vissers over palumboism (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

HUARGH

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
18 jul 2011
Berichten
2.075
Waardering
750
Lengte
1m86
Massa
96kg
Vetpercentage
11%
Wat vinden jullie hiervan? @1:50

 
  • Like
Waarderingen: 88ja
Jezus wat praat die vent irritant langzaam.

Verder: ik ben geen expert, maar denk dat de hoeveelheid voedsel wel één van de redenen is dat de huidige pro's dat wel hebben en de oude pro's niet. Ik heb echter ook gehoord dat de huidige pro's gear gebruiken die ervoor kan zorgen dat niet alleen je spieren, maar ook je ingewanden in omvang groeien. Volgens mij waren het groeihormonen, maar dat weet ik niet meer zeker. Ik vond dat een logischer verklaring al moet ik er wel bij zeggen dat ik niet gecheckt heb of die ingewanden ook daadwerkelijk kunnen groeien door gear.
 
palumboism is iets anders als de 'gut'
 
Gut komt gewoon door slin bloat / carbloaden op wedstrijden als je 130kg weegt on stage is het vrij normaal dat alles groeit en ook je middel
 
Ik begrijp niet precies wat dit te maken heeft met Palumboism. Maar voor de rest heeft die gelijk inderdaad.
 
Jezus wat praat die vent irritant langzaam.

Verder: ik ben geen expert, maar denk dat de hoeveelheid voedsel wel één van de redenen is dat de huidige pro's dat wel hebben en de oude pro's niet. Ik heb echter ook gehoord dat de huidige pro's gear gebruiken die ervoor kan zorgen dat niet alleen je spieren, maar ook je ingewanden in omvang groeien. Volgens mij waren het groeihormonen, maar dat weet ik niet meer zeker. Ik vond dat een logischer verklaring al moet ik er wel bij zeggen dat ik niet gecheckt heb of die ingewanden ook daadwerkelijk kunnen groeien door gear.

Waarom de hoeveelheid voedsel? Vroeger aten sommige pros zeker zoveel als nu.
 
Hoe weet je dat?

schemas van vroeger en nu vergelijken. Vrij simpel lijkt me. Tenzij ze liegen over hun kcal iname.

Waren vroeger ook gasten die enorme hoeveelheden vraten.

Casey viator zou 10000 a 12000 kcals per dag eten. Is het waar of gelogen dat weet ik natuurlijk niet. En zo waren er nog gasten die 8000 kcal of meer aten.
 
Laatst bewerkt:
Schema's die je vind op internet? Niet echt betrouwbaar.

Wesley werkt direct samen met de beste bodybuilder die we gehad hebben in Nederland. Die zal je precies kunnen vertellen wat er wel en niet gegeten werd en in welke hoeveelheden.
 
Schema's die je vind op internet? Niet echt betrouwbaar.

Wesley werkt direct samen met de beste bodybuilder die we gehad hebben in Nederland. Die zal je precies kunnen vertellen wat er wel en niet gegeten werd en in welke hoeveelheden.

Wie is de beste bodybuilder ?;o

En idd. Iedereen liegt alles bij elkaar. Pros fir groeien op 500 test 200 deca etc. Sure.
 
Ik dacht dat die zwangere buiken door hgh/slin veroorzaakt werden. Dat organen ook mee groeiden... ???
 
Jezus wat praat die vent irritant langzaam.

Kerel probeert duidelijk Engels te praten, niet iedereen is daar even vlot in :)

Verder een duidelijke uitleg maar weet niet wat het met palumboïsme te maken heeft...
 
Wie is de beste bodybuilder ?;o

En idd. Iedereen liegt alles bij elkaar. Pros fir groeien op 500 test 200 deca etc. Sure.

ik heb er niet veel kijk op maar volgens mij is het top wedstrijdgebeuren een heel vies wereldje met veel geheimen en onderlinge afgunst
 
ik heb er niet veel kijk op maar volgens mij is het top wedstrijdgebeuren een heel vies wereldje met veel geheimen en onderlinge afgunst
Veel G4P toestanden enzo.
 
ik heb er niet veel kijk op maar volgens mij is het top wedstrijdgebeuren een heel vies wereldje met veel geheimen en onderlinge afgunst

Vandaar dat Pleister zijn topic zo leuk is om te volgen. Hij zet alles neer zoals het is (voeding, HGH, AAS, ...) en heeft een fysiek die dicht bij een prof aanleunt.
 
Vandaar dat Pleister zijn topic zo leuk is om te volgen. Hij zet alles neer zoals het is (voeding, HGH, AAS, ...) en heeft een fysiek die dicht bij een prof aanleunt.


dat volg ik met veel interesse

en idd een topfysiek
 
Back
Naar boven