Fitness Seller

Whey Delicious - Peach Mango - XXL Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


[IMGREV]
Whey_Delicious_Peach_Mango_XXLNutrition.jpg
[/IMGREV]
  • Soort supplement: Whey eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Hoewel de smaak zeer belangrijk is geweest bij de ontwikkeling van Whey Delicious hebben we absoluut geen concessies gedaan aan de voedingswaarde van de whey. Door het toevoegen van een hoog percentage whey isolaat heeft Whey Delicious een laag vet- en een hoog eiwitgehalte. De meeste goed smakende whey proteines hebben een veel lager eiwitgehalte en bevatten aanzienlijk meer koolhydraten en vetten, denk bijvoorbeeld aan Syntha-6 van BSN. Met Whey Delicious kan je jezelf verwennen zonder schuldgevoel. Sterker nog: je voedt je lichaam met zeer hoogwaardige en zuivere eiwitten die je lichaam volledig zal gebruiken om te herstellen en te groeien!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3MAAND
  • Hoe is de smaak van dit supplement? LEKKER! PEACH-MANGO
  • Welke dosis heb je gebruikt? 30 GR VOOR TRAINING/ 30 GR NA TRAINING
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL-NUTRITION
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? GRATIS VERZENDING De XXL Nutrition-lijn heeft een ongeëvenaarde prijs-kwaliteit verhouding Zeer groot assortiment Voor 15.00 besteld ( ma-vr ) volgende dag geleverd Alle merken uit ons assortiment uit voorraad leverbaar tegen scherpe prijzen Gemakkelijk b
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 19,95 EURO VOOR 1KG (ACTIE NU NOG LOPENDE)
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja...heerlijke smaak, lost goed op in water/melk... goed verteerbaar(ligt niet op de maag), goede verhouding (eiwit/vet/suiker)

Mijn review:

Whey Delicious,

veel bedrijven pakken uit met "de lekkerste smaak"... wel whey delicious van XXL NUTRITION gaf voor mij de lekkerste smaak en dit zonder verlies van kwaliteit of toevoeging van een hele hoop suikers...vetten...

eiwitten moeten het herstel versnellen, en dat doen ze...

goede oplosbaarheid, goede smaak, goed verteerbaar, goede recovery!

voor mij een product dat voor herhaling vatbaar is!
 
Voor mij toch wel een 10 waard
 
Moet zeggen de whey delicious is kwa smaak en verhouding eiwit gewoon super, voor in de bulk pak ik deze wil ik cutten dan de whey isolaat van xxl
 
De nieuwe cookies & cream is echt een aanrader!
 
smaak is heerlijk van de whey delicious! :) AANRADER
 
Welke smaak heb je geprobeerd?
 
Voor mij is de Whey Delicious kokosnoot van XXL de beste.

lekkere smaak, top product!
 
Welke smaak heb je geprobeerd?

Heb tot nu toe; speculaas, chocolade en aarbei/banaan genomen.

Speculaas verre weg het lekkerste! Wil eigenlijk nog de appeltaart proberen en de cookie en cream. jammer dat je deze niet los kan bestellen(behalve het test pakket, maar dan heb ik weer 14 zakjes..)
 
whey delicious vanilla

whey delicious vanilla.... great taste!
 
Iemand de nieuwe cookies & cream al geprobeerd?
 
Gisteren voor het eerst cookies en cream getest.

Heeft me zeker niet teleur gesteld, doet me zo een klein beetje denken aan het koekje van een ferrero rocher. Heerlijk dus...
Het is de bedoeling dat het het spierherstel bevordert en daarbij ook een uitgerust gevoel geeft in de spieren. Iets die zeker waar is. Met 2 kleine kinderen is uitslapen daar niet bij en is het dus leuk als een whey-product me dat extra rustige gevoel geeft. Bij deze is het niet anders ... Perfect gewoon.

Smaak

Zeer lekker en had een volle smaak ondanks het gebruik van water en geen melk.

Structuur

Geen korreltjes, geen achterblijfsels van poeder mooi op gelost in een shaker na een goede 5 seconden schudden. Heb wel iets meer water gebruikt dan aanbevolen ( 200 ml btw, ikzelf heb 300 ml gebruikt ) omdat ik niet graag dat milkshake-shuim heb.

Effect

Geen spiervermoeidheid na de training en vult ook wat de maag, had zeker geen nadelige effecten en had het gevoel dat er net dat tikkeltje meer zuurstof en nodige voeding naar de gebruikte spieren ging.

Positief

Lekker en volle smaak
Goed spierherstel
Volle spieren

Negatief

Pot is moeilijk weg te steken voor de madam :)

Bij deze, Whey perfection van XXL nutrition is een aanrader voor mensen die een lekkere, zeer betaalbare en goed werkende whey zoeken.

Voor mij overall: 8/10
 
Kan niet wachten tot na de wedstrijd dat ik deze weer kan pakken zucht..
 
Cookies and cream getest en goedgekeurd, damn, die is lekker !!
 
Cookies and cream getest en goedgekeurd, damn, die is lekker !!

Als we met een nieuwe smaak komen na een tijd moet deze ook super zijn!

We zijn hier maanden mee bezig geweest :brew:, er komt binnenkort nog een smaak die is bijna klaar. Maar ben nog niet helemaal tevreden ;)

Als ik onze producent zo hoor dan ben ik volgens hun met stip hun lastigste klant. Maar we zijn ook de grootste klant dus dat compenseert :D
 
Als we met een nieuwe smaak komen na een tijd moet deze ook super zijn!

We zijn hier maanden mee bezig geweest :brew:, er komt binnenkort nog een smaak die is bijna klaar. Maar ben nog niet helemaal tevreden ;)

Als ik onze producent zo hoor dan ben ik volgens hun met stip hun lastigste klant. Maar we zijn ook de grootste klant dus dat compenseert :D

Ghehehe, zo moet dat :D

Ik ben benieuwd naar de nieuwe smaak !!
 
Geef in deze topic je Favoriete smaak Whey Delicious aan en maak kans op 1 van de gratis potten Whey Delicious die we verloten.
 
WHEY DELICIOUS SPECULOOS, als speculoos-lover zeg ik, een TOPPER!
 
Back
Naar boven