AndroidHealthClinic

Whey Delicious - Peach Mango - XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


[IMGREV]
Whey_Delicious_Peach_Mango_XXLNutrition.jpg
[/IMGREV]
  • Soort supplement: Whey eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Hoewel de smaak zeer belangrijk is geweest bij de ontwikkeling van Whey Delicious hebben we absoluut geen concessies gedaan aan de voedingswaarde van de whey. Door het toevoegen van een hoog percentage whey isolaat heeft Whey Delicious een laag vet- en een hoog eiwitgehalte. De meeste goed smakende whey proteines hebben een veel lager eiwitgehalte en bevatten aanzienlijk meer koolhydraten en vetten, denk bijvoorbeeld aan Syntha-6 van BSN. Met Whey Delicious kan je jezelf verwennen zonder schuldgevoel. Sterker nog: je voedt je lichaam met zeer hoogwaardige en zuivere eiwitten die je lichaam volledig zal gebruiken om te herstellen en te groeien!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3MAAND
  • Hoe is de smaak van dit supplement? LEKKER! PEACH-MANGO
  • Welke dosis heb je gebruikt? 30 GR VOOR TRAINING/ 30 GR NA TRAINING
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL-NUTRITION
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? GRATIS VERZENDING De XXL Nutrition-lijn heeft een ongeëvenaarde prijs-kwaliteit verhouding Zeer groot assortiment Voor 15.00 besteld ( ma-vr ) volgende dag geleverd Alle merken uit ons assortiment uit voorraad leverbaar tegen scherpe prijzen Gemakkelijk b
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 19,95 EURO VOOR 1KG (ACTIE NU NOG LOPENDE)
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja...heerlijke smaak, lost goed op in water/melk... goed verteerbaar(ligt niet op de maag), goede verhouding (eiwit/vet/suiker)

Mijn review:

Whey Delicious,

veel bedrijven pakken uit met "de lekkerste smaak"... wel whey delicious van XXL NUTRITION gaf voor mij de lekkerste smaak en dit zonder verlies van kwaliteit of toevoeging van een hele hoop suikers...vetten...

eiwitten moeten het herstel versnellen, en dat doen ze...

goede oplosbaarheid, goede smaak, goed verteerbaar, goede recovery!

voor mij een product dat voor herhaling vatbaar is!
 
Zsm pot pistache bestellen.
 
Ik zou nog terugkomen met mijn mening over Whey Delicious. Ik heb vanochtend de laatste smaak genomen uit mijn sample pack.

Allereerst iets over de kwaliteit van de shake: die is uitstekend. Shakes lossen zeer goed op, fijne structuur, geen brokjes oid. Daarnaast zijn de voedingswaarden uitstekend, is de mix van concentraat/isolaat ook een plusplunt en is XXL transparant in het testen van hun whey en het publiceren van de uitslagen. Top. Overigens: niet om te zeiken maar in sommige packs zat minder dan 30 gram, soms zelfs 26 gram..(en ja, ik heb een zeer nauwkeurige weegschaal).

De smaken: ik blijf van mening dat de meeste smaken niet zoet genoeg zijn. Ik moet wel zeggen dat de minder zoete smaak op een gegeven moment wel gaat wennen, maar als zoetekauw overtuigen een aantal smaken mij gewoon niet. Halverwege de samplebox vroeg ik mij eerlijk gezegd een beetje af waarom iedereen zo laaiend is over de smaak van whey delicious. Het is niet slecht, maar de lekkerste ooit etc. is mij echt een raadsel. Nogmaals, ben wel zeer positief over de kwaliteit :thumbs:. Nu de smaken:

De "standaard" smaken zijn mij zonder uitzondering (erg) tegengevallen. Flauwe, slapjes aanwezige smaak met soms een chemische nasmaak (ik doel op vanille, aardbei en chocolade). Chocolate-Caramel en de bosvruchten komen ook echt niet uit de verf. Ronduit teleurstellend vond ik de cocos (leuk van die stukjes, maar ik proef simpelweg geen cocossmaak) en de speculaas (wederom, leuk van de stukjes, maar proef weinig).

Dat waren de "slechte" smaken. De banaan en aardbei-banaan waren qua smaak wel goed te doen. Dat geldt ook voor de Cookies & Cream, de Peach-Mango (veruit de beste van alle smaken imo), de Pistachio, de Watermeloen (opvallend goed, gaat naar mijn idee wel snel tegenstaan), de Capucchino (goed!) en de Dutch Applepie.

Mijn top 3 zou zijn: 1) Peach-Mango, 2) Cookies & Cream en 3) Dutch Applepie.

Geeft maar weer aan hoe belangrijk samples zijn als je whey bestelt. Ik bestel nooit meer dan 1 kg als het een eerste keer is, die sample boxes zijn wat dat betreft ideaal. Voorlopig blijf ik nog even bij de MyProtein whey, maar genoemde smaken zal ik in de toekomst zeker overwegen :thumbs:
 
Ben het er wel mee eens. Pistache en Watermeloen vind ik erg lekker! De gewone smaken, Aardbei, Chocolade en Vanille daarentegen....
 
Ik zou nog terugkomen met mijn mening over Whey Delicious. Ik heb vanochtend de laatste smaak genomen uit mijn sample pack.

Allereerst iets over de kwaliteit van de shake: die is uitstekend. Shakes lossen zeer goed op, fijne structuur, geen brokjes oid. Daarnaast zijn de voedingswaarden uitstekend, is de mix van concentraat/isolaat ook een plusplunt en is XXL transparant in het testen van hun whey en het publiceren van de uitslagen. Top. Overigens: niet om te zeiken maar in sommige packs zat minder dan 30 gram, soms zelfs 26 gram..(en ja, ik heb een zeer nauwkeurige weegschaal).

De smaken: ik blijf van mening dat de meeste smaken niet zoet genoeg zijn. Ik moet wel zeggen dat de minder zoete smaak op een gegeven moment wel gaat wennen, maar als zoetekauw overtuigen een aantal smaken mij gewoon niet. Halverwege de samplebox vroeg ik mij eerlijk gezegd een beetje af waarom iedereen zo laaiend is over de smaak van whey delicious. Het is niet slecht, maar de lekkerste ooit etc. is mij echt een raadsel. Nogmaals, ben wel zeer positief over de kwaliteit :thumbs:. Nu de smaken:

De "standaard" smaken zijn mij zonder uitzondering (erg) tegengevallen. Flauwe, slapjes aanwezige smaak met soms een chemische nasmaak (ik doel op vanille, aardbei en chocolade). Chocolate-Caramel en de bosvruchten komen ook echt niet uit de verf. Ronduit teleurstellend vond ik de cocos (leuk van die stukjes, maar ik proef simpelweg geen cocossmaak) en de speculaas (wederom, leuk van de stukjes, maar proef weinig).

Dat waren de "slechte" smaken. De banaan en aardbei-banaan waren qua smaak wel goed te doen. Dat geldt ook voor de Cookies & Cream, de Peach-Mango (veruit de beste van alle smaken imo), de Pistachio, de Watermeloen (opvallend goed, gaat naar mijn idee wel snel tegenstaan), de Capucchino (goed!) en de Dutch Applepie.

Mijn top 3 zou zijn: 1) Peach-Mango, 2) Cookies & Cream en 3) Dutch Applepie.

Geeft maar weer aan hoe belangrijk samples zijn als je whey bestelt. Ik bestel nooit meer dan 1 kg als het een eerste keer is, die sample boxes zijn wat dat betreft ideaal. Voorlopig blijf ik nog even bij de MyProtein whey, maar genoemde smaken zal ik in de toekomst zeker overwegen :thumbs:


Ik heb nog lang niet alle smaken gehad,

Vond de vanille inderdaad totaal niet lekker, de speculaas ook niet.. Meer n karton smaak

Maar de pistache daarintegen.... Goddelijk! De beste whey smaak die ik ooit gehad heb
Nu deze week de cappuchino proberen hoorde van n vriend dat ie erg lekker was
 
Ik heb nog lang niet alle smaken gehad,

Vond de vanille inderdaad totaal niet lekker, de speculaas ook niet.. Meer n karton smaak

Maar de pistache daarintegen.... Goddelijk! De beste whey smaak die ik ooit gehad heb
Nu deze week de cappuchino proberen hoorde van n vriend dat ie erg lekker was

Pistache is inderdaad OK, ik zou er niet direct voor gaan maar ik snap dat mensen die lekker vinden :). Cappuccino vond ik boven verwachting goed. Je kunt daar met (ijs)koude melk een heerlijke "ijskoffie" shake van maken.
 
Ik heb nog lang niet alle smaken gehad,

Vond de vanille inderdaad totaal niet lekker, de speculaas ook niet.. Meer n karton smaak

Maar de pistache daarintegen.... Goddelijk! De beste whey smaak die ik ooit gehad heb
Nu deze week de cappuchino proberen hoorde van n vriend dat ie erg lekker was

Speculaas gaat uit het assortiment ;) .. Pistache is mijn favoriet!

Pistache is inderdaad OK, ik zou er niet direct voor gaan maar ik snap dat mensen die lekker vinden :). Cappuccino vond ik boven verwachting goed. Je kunt daar met (ijs)koude melk een heerlijke "ijskoffie" shake van maken.

Klopt! zeker lekker als je van koude koffiedrankjes houdt!
 
Eerste pot Peach-mango is bijna op, maar ga gewoon weer een nieuwe bestellen! Heerlijke smaak! :zuip:
 
Nu ook al paar keer Perfect whey protein aardbei genuttigd en het is toch wat wennen die smaak. En de Advanced Post Workout vind ik echt niet te zuipen, maar het doet wel zijn werk. Jammer dat er daar maar 1 smaak in is.

Edit: Ok ik zie nu pas dat dit niet de algemene xxl pagina is.
 
Heb nu pistache, moet nog ff wennen. Maar goed, is ook geen suikerspin....

Ook een sample pack erbij, ff kijken wat nog meer lekker is!
 
Heb nu pistache, moet nog ff wennen. Maar goed, is ook geen suikerspin....

Ook een sample pack erbij, ff kijken wat nog meer lekker is!

Pistache is mijn favoriet! Wat vond je van de andere smaken. Onze whey is altijd zacht van smaak en niet te zoet dus als je van een sterke smaak houdt dan vind je mogelijk onze whey niet heel lekker.
 
Pistache is mijn favoriet! Wat vond je van de andere smaken. Onze whey is altijd zacht van smaak en niet te zoet dus als je van een sterke smaak houdt dan vind je mogelijk onze whey niet heel lekker.
Vind het persoonlijk zeer lekker dat de smaken niet té zoet zijn. De smaken vind ik zeer lekker en raak deze ook minder snel beu dan andere whey's die meer suiker bevatten en zoeter zijn dan een suikerspin. Heb momenteel chocolade, chocolade-caramel en aardbei-banaan en deze smaken vind ik echt geweldig! Ik heb altijd een chocoladesmaak voor mijn ontbijt en een fruitsmaak. De fruitsmaak niet altijd om te drinken maar ook bijvoorbeeld om een beetje door mijn kwark te doen, echte aanrader met de meeste fruitsmaken! De chocolade-caramel vind ik de beste van al, past perfect in mijn ontbijtshake met melk en havermout.

Heb ook de sample pack gehad en vond alle smaken goed tot zeer goed, enkel de speculaas was wat flets, pistache lust ik niet maar was toch drinkbaar voor mij en bij cappucino en kokos ga ik al bijna over mijn nek van de geur alleen (bij eender welk merk). Heb de smaken toch geprobeerd en blijken idd niks voor mij te zijn dus hierover geen oordeel. Binnenkort terug een sample pack bestellen en misschien eens andere smaken proberen.

Wou graag die 'frozen yoghurt' eens proberen maar denk dat dit een smaak is die heel lekker is of hard tegenvalt, heb hierom geen hele pot besteld. Hoop dat deze nog eens in de sample pack komen (of evt nog andere/nieuwe smaken :D)

EDIT: klein vraagje ondertussen: is de chocolade smaak van de perfect whey gelijk aan die van whey delicious? Denk eraan om een zak van perfect whey te bestellen als de smaak hetzelfde is. Eiwitpercentage is nagenoeg hetzelfde en kost toch net iets minder :) Denk ook niet dat het verschil concentraat tov concentraat+isolaat veel uitmaakt als je de shake als ontbijt neemt en evt een tussendoor?
 
Laatst bewerkt:
Pistache is mijn favoriet! Wat vond je van de andere smaken. Onze whey is altijd zacht van smaak en niet te zoet dus als je van een sterke smaak houdt dan vind je mogelijk onze whey niet heel lekker.

Laatst een sample pack geprobeerd, Pistache en Vanille staan bovenaan, C&C heb ik nu maar die bestel ik hierna denk ik niet meer. Ben benieuwd naar de twee nieuwe smaken.

Kost wat meer bij XXL maar daar krijg je geen suikerspin voor :)
 
Laatst een sample pack geprobeerd, Pistache en Vanille staan bovenaan, C&C heb ik nu maar die bestel ik hierna denk ik niet meer. Ben benieuwd naar de twee nieuwe smaken.

Kost wat meer bij XXL maar daar krijg je geen suikerspin voor :)

Goed om te lezen dat je tevreden bent.

Pistacheeee! :zuip:

Vind de yoghurt framboos zelf ook heel lekker als je shakes met melk maakt.

---------- Toegevoegd om 21:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:54 ----------

Nieuwe smaken vind ik zelf ook echt lekker (vanille kaneel is wat zoeter dan de rest) Whey Delicious

Framboos - Kiwi


Whey_Delicious_Raspberry_Kiwi.jpg


Vanille - Kaneel

Whey_Delicious_Vanilla_Cinnamon.jpg


---------- Toegevoegd om 21:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:55 ----------

Hier zijn dan onze twee nieuwe smaken Whey Delicious

Framboos - Kiwi


Whey_Delicious_Raspberry_Kiwi.jpg


Vanille - Kaneel

Whey_Delicious_Vanilla_Cinnamon.jpg
 
Vanochtend een sludge gemaakt met de nieuwe smaak Vanilla Cinnamon. Bij het opende van de pot komt de geur van de kaneel al goed vrij dus was meteen benieuwd. Ik vond de smaak goed, ik zal eerlijk zijn er zijn lekkerdere smaken maar vind deze voor de afwisseling lekker! Ik wil hem binnenkort nog eens combineren met wat diepvriesfruit. Heb hem tegelijk gehaald samen met de andere nieuwe smaak Raspberry Kiwi en denk dat een sludge van beide smaken met wat diepvriesfruit mijn standaard tussendoortje zal zijn deze zomer! Lekker fris ;)
2r5zry8.png
 
Ik twijfel tussen de volgende smaken (geen van allen eerder geprobeerd):
Cookies & Cream
Perzik Mango
Speculaas

Eigenlijk meer die bovenste twee. Pistache al wel eens geprobeerd en die vond ik lekker.

Iemand suggesties? Echt jammer dat Yoghurt Framboos er niet is, want die had ik graag willen proberen!
 
Vanochtend een sludge gemaakt met de nieuwe smaak Vanilla Cinnamon. Bij het opende van de pot komt de geur van de kaneel al goed vrij dus was meteen benieuwd. Ik vond de smaak goed, ik zal eerlijk zijn er zijn lekkerdere smaken maar vind deze voor de afwisseling lekker! Ik wil hem binnenkort nog eens combineren met wat diepvriesfruit. Heb hem tegelijk gehaald samen met de andere nieuwe smaak Raspberry Kiwi en denk dat een sludge van beide smaken met wat diepvriesfruit mijn standaard tussendoortje zal zijn deze zomer! Lekker fris ;)
2r5zry8.png


Hoe maak je die sludge?

---------- Toegevoegd om 19:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:42 ----------

Ik twijfel tussen de volgende smaken (geen van allen eerder geprobeerd):
Cookies & Cream
Perzik Mango
Speculaas

Eigenlijk meer die bovenste twee. Pistache al wel eens geprobeerd en die vond ik lekker.

Iemand suggesties? Echt jammer dat Yoghurt Framboos er niet is, want die had ik graag willen proberen!


Speculaas vond ik totaaaal nietblekker
Cappucino vind ik ook n aanrader!
 
Back
Naar boven