Fitness Seller

Wie heeft kennis of ervaring met Cryolipolyse? Werkt het echt???

Bezoekers in dit topic

Ik heb niet gezegd dat de lipolysetechnieken inde schoonheidssalons niet werken. Ik zeg dat het belachelijk is te geloven dat een toestel van 150 euro, in zakformaat, het enorme toestel van vele duizenden euro's uit de schoonheidssalons kan vervangen.
Ten tweede is het belachelijk dat men dergelijk topic opent in een forum als deze. Het hoort thuis op libelle.nl

Ik vind het een goed idee dat je voorstelt. De topicstarter koopt het toestel en zal ons binnen een paar weken zeggen dat hij verrast is dat het niet werkt.

Je trekt al conclusies alvorens je het uitgeprobeerd hebt, hoe weet je dat dan? Ben je een waarzegger? Kerel jij bent echt dom.
 
Je trekt al conclusies alvorens je het uitgeprobeerd hebt, hoe weet je dat dan? Ben je een waarzegger? Kerel jij bent echt dom.

Ja, iets van Tell Sell, een product die eigenlijk 10 000 euro zou moeten kosten maar slechts 150 euro, moet je zeker testen alvorens te concluderen dat het werkt of niet.

Sinterklaas bestaat ook niet he!!
 
Ok, als jij ophoudt met het openen van dergelijke posts. Het is hier een bodybuilding en powerlift forum waar mensen aan hun lichaam werken door te sporten en keihard te zweten. Straks ga je nog vragen of de de keramische korsetten plaatselijk vet kunnen verbranden.

zand in je vagina?

Joan-Collins-in-an-advert-010.jpg
 
Laatst bewerkt:
Waarom wil men het wiel steeds opnieuw uitvinden, met dergelijke vragen zoals deze zit je hier gewoon verkeerd.
Persoonlijk zou ik me er veel beter bij voelen als ik door middel van voeding en training zou afvallen.
Dan een of ander apparaat tegen je buik te houden, zo werkt het gewoon niet.
 
Waarom wil men het wiel steeds opnieuw uitvinden, met dergelijke vragen zoals deze zit je hier gewoon verkeerd.
Persoonlijk zou ik me er veel beter bij voelen als ik door middel van voeding en training zou afvallen.
Dan een of ander apparaat tegen je buik te houden, zo werkt het gewoon niet.

Kijk, bij sommige mensen is het zeer moeilijk om het buikvet aan te pakken, bijvoorbeeld 'skinny fat' people, moet je eerst gaan cutten en nog magerder worden (voorbeeld: van 63kg zakken naar 55kg) wat zeer ongezond is) en daarna terug beginnen cleanbulken, maar hoe dan ook met cleanbulken ga je ook wat vet aankomen en uiteindelijk zit je weer te sukkelen met buikvet, dus beland je in een vicieus cirkel, je geraakt niet uit die cirkel, ofwel moet je ondanks het buikvet doorgaan met bulken tot op een bepaald gewicht en daarna serieus gaan cutten, de vraag is of je zoveel buikvet dan nog wel weg krijgt.

Daarnaast heb je dan ook weer mensen die na jarenlang hard trainen ook geen resultaten meer zien en gaan ze steroïden gebruiken, is dat dan gezonder en sportiever dan wat ik voorgesteld heb? IK DACHT VAN NIET.

Waarom moeten sommige mensen zodanig mieren nken als er iets serieus gevraagd wordt hier op het forum terwijl ze eigenlijk nauwelijks iets kennen omtrent het verleden van de topic starter? De Je weet niet eens met welke bedoelingen deze vragen gesteld worden.

Als je niks nuttigs te zeggen hebt (ik doel nu voornamelijk op mevrouw of meneer 'yasmine') dan hou je beter uw bek, sorry.
 
'skinny fat' people

Daarnaast heb je dan ook weer mensen die na jarenlang hard trainen ook geen resultaten meer zien en gaan ze steroïden gebruiken, is dat dan gezonder en sportiever dan wat ik voorgesteld heb? IK DACHT VAN NIET.

Als je niks nuttigs te zeggen hebt (ik doel nu voornamelijk op mevrouw of meneer 'yasmine') dan hou je beter uw bek, sorry.

'Skinny fat people' Geloof je die nonsens nu zelf?
Ik wil deze discusie niet met je aangaan want ik heb hem al zien voorbijkomen. Omdat jij nog niks gevonden hebt wat werkt voor je hoeft nog niet te zeggen dat je een skinny fat persoon bent en dat het daardoor moeilijker is voor je om af te vallen...

Als je na jarenlang niks bereikt hebt doe je toch iets niet goed, er zit een verschil tussen mensen die vroegtijdig opgeven en naar hulpmiddelen grijpen en mensen die zichzelf binnen een bepaalde tak van sport op bepaalde aspecten blijven ontwikkelen en blijven doorzetten wat tot resultaten lijdt. (draken-zin)

De weg naar succes zit vol met falen en valkuilen, leer daar mee om te gaan.

En overigens zou ik wat meer respect tonen voor je medemens, de manier waarop ze reageren is misschien niet altijd rechtvaardig.
Maar ik kan me voorstellen dat dergelijke vragen zoals dit frustraties oproepen, omdat er al te veel van dit soort topics zijn waardoor het forum vervuilt raakt.
Doe eerst in grondig onderzoek, zodat je jouw vragen concreet en gerichter kunt stellen.

Zie dit niet als een aanval, leer er mee omgaan dat niet alles in het leven makkelijk afgaat.

Deal with it
 
jeezes yasmine ... wat kan jij me een zaag spannen.
 
WOW thanx OP! Ik ga z.s.m. eentje halen!!

Mijn vriezer is kapot
 
Hoi Captain tsubasa,

Ik snap je helemaal.

Ik zou graag zo'n behandeling willen doen en waarom?

Ik ben altijd fanatieke fitnesser geweest, maar door lichamelijke klachten
(Slecht kraakbeen, slechte schouders e.d.) kan ik geen cardio en bijna geen fitnesstraining
meer doen. ik let heel goed op mijn voeding, maar krijg mijn love handles niet weg en mijn buikvet
gaat ook niet weg.

Dus die sukkel van een Yasmine scheert iedereen over 1 kam terwijl hij of zij jouw zelf helemaal niet kent.

Dus laat die bekrompen persoon lekker in zijn of haar vet gaar koken!!!

groetjes tieske
 
Hoi Captain tsubasa,

Ik snap je helemaal.

Ik zou graag zo'n behandeling willen doen en waarom?

Ik ben altijd fanatieke fitnesser geweest, maar door lichamelijke klachten
(Slecht kraakbeen, slechte schouders e.d.) kan ik geen cardio en bijna geen fitnesstraining
meer doen. ik let heel goed op mijn voeding, maar krijg mijn love handles niet weg en mijn buikvet
gaat ook niet weg.

Dus die sukkel van een Yasmine scheert iedereen over 1 kam terwijl hij of zij jouw zelf helemaal niet kent.

Dus laat die bekrompen persoon lekker in zijn of haar vet gaar koken!!!

groetjes tieske
KAn je geen fitness training doen, en geen cardio, dan twee conclusies:

1) zit je op een verkeerd forum
2) verminder je calorie intake en je zal geen vet meer opslaan.

En maak je geen zorgen over mijn vet. Ik, in tegenstelling tot jullie, lees de stickies, leer omgaan met mijn zware fysische beperkingen die tien keer erger waren dan de jouwe, en heb kracht en spieren weten op te bouwen; Eens er voldoende kracht is mag er wat vet af, maar echt nodig is dat niet. En weet je waarom? Omdat ik geen beach boy ben die onzeker is over wat vet aan mijn middel: "oh op het strand zal men mijn abs niet zien, wat erg". Grow some balls pussy.
 
KAn je geen fitness training doen, en geen cardio, dan twee conclusies:

1) zit je op een verkeerd forum
2) verminder je calorie intake en je zal geen vet meer opslaan.

En maak je geen zorgen over mijn vet. Ik, in tegenstelling tot jullie, lees de stickies, leer omgaan met mijn zware fysische beperkingen die tien keer erger waren dan de jouwe, en heb kracht en spieren weten op te bouwen; Eens er voldoende kracht is mag er wat vet af, maar echt nodig is dat niet. En weet je waarom? Omdat ik geen beach boy ben die onzeker is over wat vet aan mijn middel: "oh op het strand zal men mijn abs niet zien, wat erg". Grow some balls pussy.

Dat klopt niet helemaal wat je zegt, iemand die veel pijn heeft, heeft automatisch stress, iemand die heel veel stress heeft, heeft last van buikvet;

Buikvet bestaat uit vetweefsel dat zich in de buikholte bevindt. In dit actieve vetweefsel bestaan stoffen zoals cortisol. Dit hormoon wordt in de bijnierschors gemaakt uit cholesterol. In en door het buikvet vinden metabolische (spijsverterings) processen) plaats. Cortisol is op zich een nuttig hormoon dat gebruikt wordt voor ons slaap- en waakritme en ons afweersysteem. Een te hoge productie van cortisol of stress kan schadelijk zijn en op den duur zelfs aan het ontstaan van diabetes bijdragen. Een te dikke buik is ook vaak een oorzaak van teveel stress.

Zelfs als je weinig eet geraak je op den duur niet af van dat buikvet, het is niet zo simpel zoals je denkt hoor, ik ben skinny fat, d.w.z. dat ik een mager postuur heb maar toch behoorlijk buikvet heb en dat komt hoogstwaarschijnlijk doordat ik met rugklachten rondloop en vaak ook stress heb...
 
Dat klopt niet helemaal wat je zegt, iemand die veel pijn heeft, heeft automatisch stress, iemand die heel veel stress heeft, heeft last van buikvet;

Buikvet bestaat uit vetweefsel dat zich in de buikholte bevindt. In dit actieve vetweefsel bestaan stoffen zoals cortisol. Dit hormoon wordt in de bijnierschors gemaakt uit cholesterol. In en door het buikvet vinden metabolische (spijsverterings) processen) plaats. Cortisol is op zich een nuttig hormoon dat gebruikt wordt voor ons slaap- en waakritme en ons afweersysteem. Een te hoge productie van cortisol of stress kan schadelijk zijn en op den duur zelfs aan het ontstaan van diabetes bijdragen. Een te dikke buik is ook vaak een oorzaak van teveel stress.

Zelfs als je weinig eet geraak je op den duur niet af van dat buikvet, het is niet zo simpel zoals je denkt hoor, ik ben skinny fat, d.w.z. dat ik een mager postuur heb maar toch behoorlijk buikvet heb en dat komt hoogstwaarschijnlijk doordat ik met rugklachten rondloop en vaak ook stress heb...

Stress leidt tot buikvet? Man man, wat een broscience. Lees de stickies en stop met het zoeken naar shortcuts.

Hmmm stress en rugklachten leidt tot buikvet? Dan zou 90 procent van de wereldbevolking met buikvet rondlopen.
 
Stress leidt tot buikvet? Man man, wat een broscience. Lees de stickies en stop met het zoeken naar shortcuts.

Hmmm stress en rugklachten leidt tot buikvet? Dan zou 90 procent van de wereldbevolking met buikvet rondlopen.

Ik heb het over chronische rugpatiënten, niet over degenen die enkele dagen rugpijn hebben.

Dat wat ik geschreven heb is geen broscience, zoals tieske ook zegt: je scheert iedereen over 1 kam, los van de essentie van dit onderwerp, probeer wat objectiever te denken.
 
Ik heb het over chronische rugpatiënten, niet over degenen die enkele dagen rugpijn hebben.

Dat wat ik geschreven heb is geen broscience, zoals tieske ook zegt: je scheert iedereen over 1 kam, los van de essentie van dit onderwerp, probeer wat objectiever te denken.

Dude; leer eens te lezen wat mensen reeds geschreven hebben.

Er zijn genoeg manieren om je buikvet weg te werken zelf als je geen cardio kan doen.
vet = meer calorieën tot je nemen dan je verbruikt. Dus...
Heb je stress? take a chill pill. of leer met je stress omgaan. Daar zal dit magisch toestel echt niet bij helpen hoor.
En heel veel mensen in onze moderne samenleving hebben chronische rugklachten.
Ben je skinny en heb je vet rond je middel, lees de stickies en opgelost.

---------- Toegevoegd om 13:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:18 ----------

Kijk, als je dingen schrijft als: "Kijk, bij sommige mensen is het zeer moeilijk om het buikvet aan te pakken, bijvoorbeeld 'skinny fat' people, moet je eerst gaan cutten en nog magerder worden (voorbeeld: van 63kg zakken naar 55kg) wat zeer ongezond is) en daarna terug beginnen cleanbulken, maar hoe dan ook met cleanbulken ga je ook wat vet aankomen en uiteindelijk zit je weer te sukkelen met buikvet, dus beland je in een vicieus cirkel, je geraakt niet uit die cirkel, ofwel moet je ondanks het buikvet doorgaan met bulken tot op een bepaald gewicht en daarna serieus gaan cutten, de vraag is of je zoveel buikvet dan nog wel weg krijgt. "

dan neemt niemand je nog ernstig want het toont aan dat je de moeite niet man de stickies te lezen. Er is een reden waarom er zo weinig reacties in dit topic zijn.

---------- Toegevoegd om 13:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:26 ----------

jeezes yasmine ... wat kan jij me een zaag spannen.

Someone is grumpy!! Zit je zonder naalden?
 
KAn je geen fitness training doen, en geen cardio, dan twee conclusies:

1) zit je op een verkeerd forum
2) verminder je calorie intake en je zal geen vet meer opslaan.

En maak je geen zorgen over mijn vet. Ik, in tegenstelling tot jullie, lees de stickies, leer omgaan met mijn zware fysische beperkingen die tien keer erger waren dan de jouwe, en heb kracht en spieren weten op te bouwen; Eens er voldoende kracht is mag er wat vet af, maar echt nodig is dat niet. En weet je waarom? Omdat ik geen beach boy ben die onzeker is over wat vet aan mijn middel: "oh op het strand zal men mijn abs niet zien, wat erg". Grow some balls pussy.


en met je mentale beperkingen ook toch?



















nee grapje slet
 
Stress leidt tot buikvet? Man man, wat een broscience. Lees de stickies en stop met het zoeken naar shortcuts.

Hmmm stress en rugklachten leidt tot buikvet? Dan zou 90 procent van de wereldbevolking met buikvet rondlopen.

dat verklaard mijn buikvet dus :lol::lol::lol:
 
Stress leidt tot buikvet? Man man, wat een broscience. Lees de stickies en stop met het zoeken naar shortcuts.

Hmmm stress en rugklachten leidt tot buikvet? Dan zou 90 procent van de wereldbevolking met buikvet rondlopen.

Stress en rugklachten verhogen cortisol sterk. En cortisol heeft eenmaal effect op je vetopslag.

Persoonsafhankelijk kan dit meer zijn dan een ander.
 
Back
Naar boven