Fitness Seller

Wie heeft kennis of ervaring met Cryolipolyse? Werkt het echt???

Bezoekers in dit topic

Dude je tracht zaken te weerleggen die ik helemaal niet heb beweerd. Lees mijn argumenten nog maar eens opnieuw. Begrijpend lezen is je sterkste kant niet, blijkbaar.

Jasmijn, shut the f*ck off!:whip::shoot:
 
Jasmijn, shut the f*ck off!:whip::shoot:

Sterke argumentatie maar ik wacht nog steeds op je antwoord op mijn vorige post waar ik schreef:

"Maar laten we nog eens, voor the fun of it, ingaan op je toestel en de cryolipolyse.
Het is een toestel die gebruikt wordt om cellulitis aan te pakken, en jij begint te praten over het buikvet dat zich in de buikholte bevindt. Zie je de ENORME fout die je hier maakt?"
 
Laatst bewerkt:
Hi,

Ik snap jullie frustraties op dit forum. Maar ik denk eerder dat je dankbaar moet zijn voor dit soort vragen. Ik zit namelijk met dezelfde vraag en ik stel deze juist hier en niet op libelle of van dan ook, omdat ik juist jullie mening van belang acht!

Ik sport al jaren onwijs fanatiek en ben ook een tijdje instructeur geweest, totdat ik helaas medicijnen moest gaan slikken waardoor ik redelijk wat ben aangekomen. Mijn sporten kon niet opboksen met wat de medicijnen met mijn lichaam deden.
Nu kan ik me daar onwijs klote over voelen, wat ik ook zeker heb gedaan.

Maar ik wil graag stappen ondernemen. Ik ben ook een onwijze gezonheidsfreak. Dus alles moet bij mij gebeuren, zonder daadwerkelijke schade voor mijn lichaam. Daarnaast wil ik ook en bepaalde professionaliteit, dus al die thuisapparaten geloof ik niet zo in. Betaal liever meer, maar dan wel voor echt resultaat.

Zo kwam ik dus bij cryolipolyse. Schijnt zeer effectief te zijn en bovenal niet schadelijk! Heb er al best veel over gelezen. Ik stuitte ook op het volgende instituut:

http://www.dorien.nl/vet-verwijderen/cryolipolyse

Graag jullie oprechte mening!
 
Hi,

Ik snap jullie frustraties op dit forum. Maar ik denk eerder dat je dankbaar moet zijn voor dit soort vragen. Ik zit namelijk met dezelfde vraag en ik stel deze juist hier en niet op libelle of van dan ook, omdat ik juist jullie mening van belang acht!

Ik sport al jaren onwijs fanatiek en ben ook een tijdje instructeur geweest, totdat ik helaas medicijnen moest gaan slikken waardoor ik redelijk wat ben aangekomen. Mijn sporten kon niet opboksen met wat de medicijnen met mijn lichaam deden.
Nu kan ik me daar onwijs klote over voelen, wat ik ook zeker heb gedaan.

Maar ik wil graag stappen ondernemen. Ik ben ook een onwijze gezonheidsfreak. Dus alles moet bij mij gebeuren, zonder daadwerkelijke schade voor mijn lichaam. Daarnaast wil ik ook en bepaalde professionaliteit, dus al die thuisapparaten geloof ik niet zo in. Betaal liever meer, maar dan wel voor echt resultaat.

Zo kwam ik dus bij cryolipolyse. Schijnt zeer effectief te zijn en bovenal niet schadelijk! Heb er al best veel over gelezen. Ik stuitte ook op het volgende instituut:

http://www.dorien.nl/vet-verwijderen/cryolipolyse

Graag jullie oprechte mening!

dit is de veiligste, gezondste, goedkoopste, en meest effectieve methode:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/cutten-begin-112937/

er zijn geen shortcuts. Elke technologie die tot nog toe word aangeprezen is of geldklopperij, of het effect is zo marginaal/tijdelijk dat het niet opweegt tegen een gezond en goed onderbouwd calorietekort icm (kracht)training.
 
Hi,

Ik snap jullie frustraties op dit forum. Maar ik denk eerder dat je dankbaar moet zijn voor dit soort vragen. Ik zit namelijk met dezelfde vraag en ik stel deze juist hier en niet op libelle of van dan ook, omdat ik juist jullie mening van belang acht!

Ik sport al jaren onwijs fanatiek en ben ook een tijdje instructeur geweest, totdat ik helaas medicijnen moest gaan slikken waardoor ik redelijk wat ben aangekomen. Mijn sporten kon niet opboksen met wat de medicijnen met mijn lichaam deden.
Nu kan ik me daar onwijs klote over voelen, wat ik ook zeker heb gedaan.

Maar ik wil graag stappen ondernemen. Ik ben ook een onwijze gezonheidsfreak. Dus alles moet bij mij gebeuren, zonder daadwerkelijke schade voor mijn lichaam. Daarnaast wil ik ook en bepaalde professionaliteit, dus al die thuisapparaten geloof ik niet zo in. Betaal liever meer, maar dan wel voor echt resultaat.

Zo kwam ik dus bij cryolipolyse. Schijnt zeer effectief te zijn en bovenal niet schadelijk! Heb er al best veel over gelezen. Ik stuitte ook op het volgende instituut:

http://www.dorien.nl/vet-verwijderen/cryolipolyse

Graag jullie oprechte mening!

Wat had je voor medicijnen had je dan die je moest slikken?


Hoe zag/ziet je train en eetschema eruit?
 
Super bedankt voor jullie reactie!
Ik ga het artikel over cutten goed bekijken. Probeer het ook liever zelf dan bij een schoonheidsinstituut.. Zo heb ik het althans altijd gedaan, dus dat moet me nu ook lukken hoop ik!
Thnkx again!
 
Zon stom apparaat werkt toch echt niet, geloof je het zelf, waar is de wereld vandaag de dag met hun gedachte.
Ken zat mensen in mijn omgeving die dat soort troep proberen, als dit zou werken deed iedereen dat toch?
Gewoon lekker hard en verstandig trainen, gezond eten en 500ckal onder je behoefte. Makelijker en duidelijker kan het toch niet?
 
Back
Naar boven