XXL Nutrition

Sticky Wie traint waar?

Bezoekers in dit topic

Mcfit gronau (D)
 
Thuis en soms bij World Class.
 
Basic Fit, Zoetermeer in het Stadshart.
Iemand?
 
BF in Nijmegen centrum........zuigt eersteklas, maar is zo lekker dichtbij (loopafstand)......erg druk en niemand ruimt zijn zooi op. Gasten die zonder handdoek trainen en lekker alles onder lopen te zweten........tijd voor wat anders, zit nog een gym net buiten de binnenstad, maar die reageren niet op mail........grrrrrr (kan ook gewoon bellen natuurlijk, maar als je een contactformulier hebt dan reageer daar dan ook op of haal het weg......)
 
Lifestylefitness Mechelen
Bodyworld Putte
@ Belgenland
 
van de week getraind bij Health Centre Zuid in Rotterdam...

los van het feit dat ik kotsmisselijk werd van die grote kutfoto van de kuip op die muur vond ik het ook raar dat de kleedkamers groter zijn dan het krachthonk. De apparatuur daar is ruk, de begeleiders waren skinny maar ze hebben wel een mooie fontein in de gym staan. Dikke afrader dus!
 
Overijssel beetje dood hier :(
 
Sport Arena Eindhoven
 
Jumping Feet te Grootebroek

Kleine sportschool. Niets hi-tech veelal oude apparatuur en bijna allemaal verschillende schijven.

But wat ever gets the job done
 
Ooms in Tilburg. Geen kalf raises mogelijkheden :eek:.
 
Basic fit Amsterdam Noord
 
Jims ergens in vlaanderen
 
Jumping Feet te Grootebroek

Kleine sportschool. Niets hi-tech veelal oude apparatuur en bijna allemaal verschillende schijven.

But wat ever gets the job done

Wat vind jij goede sportscholen in deze regio?
 
Wat vind jij goede sportscholen in deze regio?

Bij beverlygym in Hoorn is de beste waar ik ben geweest. Zoek je een all in dan is sportcentrum Hoorn wel een goede. Is wel duur maar zit ook sauna en dergelijke bij.
Grootebroek zelf is Jumping feet eigenlijk de enigste waar ik mijn ding kan doen. Echt in de buurt zit bijvoorbeeld geen "hardcore" sportschool. Voor een Fit for free of basic moet je ook naar Hoorn.
 
Bij beverlygym in Hoorn is de beste waar ik ben geweest. Zoek je een all in dan is sportcentrum Hoorn wel een goede. Is wel duur maar zit ook sauna en dergelijke bij.
Grootebroek zelf is Jumping feet eigenlijk de enigste waar ik mijn ding kan doen. Echt in de buurt zit bijvoorbeeld geen "hardcore" sportschool. Voor een Fit for free of basic moet je ook naar Hoorn.

Ja die scholen ken ik idd, hoopte eigenlijk dat je een hardcore sportschool zou kennen. Ik ga binnenkort wel even bij sportcentrum kijken als introducé. Ik heb eigenlijk alleen maar een vrije cage nodig met spotters. Ze hebben daar best een aardige crossfit ruimte geloof ik waar ik eventueel goed zou kunnen squatten en deadliften. Beverly heeft bijvoorbeeld maar 1 (oud en smal) squatrack en basic fit is 's avonds veeeeel te druk.
 
Ja die scholen ken ik idd, hoopte eigenlijk dat je een hardcore sportschool zou kennen. Ik ga binnenkort wel even bij sportcentrum kijken als introducé. Ik heb eigenlijk alleen maar een vrije cage nodig met spotters. Ze hebben daar best een aardige crossfit ruimte geloof ik waar ik eventueel goed zou kunnen squatten en deadliften. Beverly heeft bijvoorbeeld maar 1 (oud en smal) squatrack en basic fit is 's avonds veeeeel te druk.

Ik ben 1 keer bij sportcentrum Hoorn geweest En inderdaad een redelijk crossfit ruimte. Ook 3 deadlift platforms meen ik. Nadeel vond ik dat je veel betaald voor services die voor mij niet hoeven zoals de sauna en dergelijke.
Best lastig om een sportschool te vinden die aan mijn eisen voldoet hier in west friesland. Had wel gehoopt een echt krachthonk te vinden maar helaas.
 
Back
Naar boven