Fitness Seller

Wie wordt er Mr. Olympia 2014?

Wie wordt er Mr. Olympia 2014?

  • Phil Heath

    Stemmen: 125 52,3%
  • Kai Greene

    Stemmen: 61 25,5%
  • Dennis Wolf

    Stemmen: 16 6,7%
  • Mamdouh Elssbiay

    Stemmen: 11 4,6%
  • Roelly Winklaar

    Stemmen: 18 7,5%
  • Dexter Jackson

    Stemmen: 3 1,3%
  • Branch Warren

    Stemmen: 0 0,0%
  • Steve Kuclo

    Stemmen: 0 0,0%
  • Justin Compton

    Stemmen: 2 0,8%
  • Shawn Rhoden

    Stemmen: 3 1,3%

  • Totaal stemmers
    239

Bezoekers in dit topic

RFFNCK

Super Moderator
Super Mod
10 jaar lid
Lid geworden
28 mrt 2011
Berichten
29.195
Waardering
8.335
NUOVjwg.png


Het Olympia weekend staat weer voor de deur! Dus wie gaat het worden volgens jullie? Brand los!
 
Waarschijnlijk phill weer. Gun het kai meer en Denis zou het van mij evengoed mogen winnen.
 
Ik vind het jammer dat Phil weer zou winnen, maar voorgaande jaren was Phil gewoon net iets beter dan alles wat er staat. Hij kan goed massa behouden en hard spot on daar staan. Kai heeft wel is problemen met hardheid en qua spier aanhechtingen is Phil net iets beter dan Kai.

Ik gun het echt iemand anders dit jaar, maar als er geen geschikte uitdager voor Phil is dan wint die terecht. Maar de verschillen met Phil en de nummer 2 en 3 zijn wel erg klein, dus het kan de komende jaren wel voorbij zijn. Dit wordt geen 8x Mr.O iig.
 
Phil.
Goed fysiek & verhoudingen, round muscle bellies, altijd spot on in tegenstelling tot Kai.
Heeft ook een 'beter' imago voor de IFBB.
 
Evan Centopani zou ook een goede zijn als ambassadeur. Met zijn eigen philosophie etc zoals kai die heeft bij zichzelf maar dan met een beter imago. Evan zet voeding altijd bovenaan zijn lijstje samen met work ethic.
 
Justin Compton, nieuwkomer blaast straks iedereen gewoon omver :roflol:
 
Kai, just for the cap
 
Dennis Wolf
 
Dennis Wolf!!!!!
 
Leuk die banner, je ziet ze steeds groter worden.
 
Phil..... boring....

2e Kai
3e Dennis of Shawn Rhoden...
 
Ik denk kai, want die heeft de meeste ervaring met piemels ppen. Ik kan me voorstellen dat de jury daar gevoelig voor is.
 
Zolang Phil minstens 90% is, zal hij winnen.
 
Bij de O moet je toch béter zijn dan de huidige om te winnen? In dat geval mag Phil zelfs steken laten vallen zoals vorig jaar, dan nog wint er niemand van hem.

Misschien dat ze voor sensatie Dennis eens laten winnen.
 
vind phill matig geen waardige opvolger voor jay of coleman
 
vind phill matig geen waardige opvolger voor jay of coleman

Hij is echt een stuk esthetischer dan Jay of coleman, wat mij betreft gaat bodybuilding nu een betere kant op. Hopelijk blijft de huidige lijn verder gaan naar het meer esthetische in plaats van het opgeblazen monster fysiek.
 
Back
Naar boven