MuscleMeat

wil je afslanken ? appelazijn...

Bezoekers in dit topic

ik heb er wel eens van gehoord, maar dat het zo'n effect heeft wist ik niet
kost dan ook geen flikker, 3€ voor een pot in het kruidvat :)
 
appel azijn

Waar vindt je ergens appel azijn?
Ik Moet dringend afvallen ik ben 1m52 en weeg 71 kg
dus echt veel te veel
ik gebruik al 3 weken appelazijn. De eetlustremmende kracht evenaart die van ephedrine, evenals de vetverbrandende eigenschap!

Wie me hier kent, weet dat ik beetje ervaring heb, ik raad dit jullie echt aan. Zo gebruik je appelazijn :

3 x per dag, een of twee eetlepels in een glas fruitsap ofzo. De eetlustremmende eigenschap kickt in na een tien dagen ofzo. Maar vetverlies kun je binnen paar dagen opmerken. In drie weken woog ik 5 kg lichter... echt raar dat niemand dit weet!

tip : organisch/biologisch appelazijn, kost 3 euro de liter.
 
Zever! Appelazijn werkt idd alleen vochtafdrijvend, dus je zal in de eerste weken wel wat kilo's (water!! geen vet!!) kwijt zijn. Ik heb het een tijdje geleden ook geprobeerd, had nog altijd honger en was alleen vocht kwijt! Er zijn geen makkelijke manieren om vet te verliezen joh, anders was er toch geen enkel dikkertje meer? Wondermiddeltjes bestaan niet en vet zal je traag maar zeker verbranden, net zoals het er ooit is bijgekomen...
 
Zever! Appelazijn werkt idd alleen vochtafdrijvend, dus je zal in de eerste weken wel wat kilo's (water!! geen vet!!) kwijt zijn. Ik heb het een tijdje geleden ook geprobeerd, had nog altijd honger en was alleen vocht kwijt! Er zijn geen makkelijke manieren om vet te verliezen joh, anders was er toch geen enkel dikkertje meer? Wondermiddeltjes bestaan niet en vet zal je traag maar zeker verbranden, net zoals het er ooit is bijgekomen...

+1
het werkt alleen vochtafdrijvend heb t ook geprobeerd.
Buiten dat is het uber ranzig! ik kon het na n week niet meer wegkrijgen.

Soms gebruik ik t wel alleen als sla dressing.
 
ja beetj

ja een beetje wel
vroeger at ik heel veel nu (2,5 borden 's middags)
en nu amper 1 bord !!!
het is niet alleen daardoor dat je vermagert hoor !!!

---------- Toegevoegd om 10:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:21 ----------

Ga je door die hongervermindering niet gewoon minder eten--> afvallen?

ja een beetje wel
vroeger at ik 2,5 borden 's middags en nu amper 1 bord
maar je vermagert niet enkel door dat appelazijn helpt ook heel wat in andere dingen !!!

---------- Toegevoegd om 10:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:23 ----------

ik zou ook graag willen weten waar je het kan halen, en wat de kosten zijn.
in alle winkels bijna
gewoon waar je azijn kunt kopen staat appeazijn erbij
in kruidvat, kruidenwinkels,..
voor een liter kost het MAAR 3euro !!!!

---------- Toegevoegd om 10:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:33 ----------

+1
het werkt alleen vochtafdrijvend heb t ook geprobeerd.
Buiten dat is het uber ranzig! ik kon het na n week niet meer wegkrijgen.

Soms gebruik ik t wel alleen als sla dressing.
klop niet wat jullie allemaal zeggn
ik neem het nog maar 5 dagen ik ben nog niet egt afgevallen maar heb veel minder honger !!! echt waar geen zever
oké wondermiddeltjes bestaan niet je moet ook niet denken dat appelazijn je zo gaat helpen als je nie op je lijn let je moet het alle2 doen en je hebt een goed resultaat
appelazijn + op je lij letten !!!

---------- Toegevoegd om 10:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:36 ----------

waar kan je het halen ?
kruidvat, kruidewinkels,..
bijna overal waar je gewone azijn kunt vinden
 
Als je er voornamelijk minder honger door krijgt en iets meer vocht kwijtraakt, is het niet bijster interessant. Ik heb mijn hongergevoel nodig om mijn maaltijden naar binnen te krijgen, dus als je dat kwijtraakt lijkt het mij er niet makkelijker op worden. Als je gewoon je maaltijden beter doseert en samenstelt, kom je denk ik al een heel stuk verder... :)

Als dressing zou het inderdaad wel goed kunnen, doe je het gewoon in maaltijd 5 ofzo, wat als een lichtere maaltijd is. Dat bakkie kwark erna lukt dan nog wel denk ik. :D
 
Appelazijn werkt alleen vochtafdrijvend. Heb dit ook 1 week 2 lepels per dag, puur gepakt. Het werkt zeker, maar is wel ranzig.

Je moet er wel goed bij drinken op een dag, als je dit niet doet, kun je last van nierstenen krijgen. Heb ook eens gelezen dat iemand hier een maagbloeding van kreeg.
 
Als je er voornamelijk minder honger door krijgt en iets meer vocht kwijtraakt, is het niet bijster interessant. Ik heb mijn hongergevoel nodig om mijn maaltijden naar binnen te krijgen, dus als je dat kwijtraakt lijkt het mij er niet makkelijker op worden. Als je gewoon je maaltijden beter doseert en samenstelt, kom je denk ik al een heel stuk verder... :)

Als dressing zou het inderdaad wel goed kunnen, doe je het gewoon in maaltijd 5 ofzo, wat als een lichtere maaltijd is. Dat bakkie kwark erna lukt dan nog wel denk ik. :D
ma je hebt nog alsan honger he
maar op het moment zelf als je aan het eten bent heb je veel rapper genoeg dan zonder appelazijn
en eeuh appelazijn is wel nie egt lekker dus kga et niej egt op min eten doen ze !!xD

---------- Toegevoegd om 11:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:10 ----------

Appelazijn werkt alleen vochtafdrijvend. Heb dit ook 1 week 2 lepels per dag, puur gepakt. Het werkt zeker, maar is wel ranzig.

Je moet er wel goed bij drinken op een dag, als je dit niet doet, kun je last van nierstenen krijgen. Heb ook eens gelezen dat iemand hier een maagbloeding van kreeg.
oeveel moet je dan drinken op 1 dag ,???
 
Drie liter per dag is zowiezo een prima maatstaf (voor de BB'ers). :)
 
:yawn: Dat heb ik er toch ook bijgezet? 2 soeplepels per dag. 's morgen en 's avonds. Gewoon puur.
 
Drie liter per dag is zowiezo een prima maatstaf (voor de BB'ers). :)

3 Liter?!Hoop dat het als geintje was bedoeld...

Dacht even dat je het over appelazijn had,maar je bedoelde water:).
 
Uh ja ging inderdaad over water haha! My bad! ;)

Drie liter appelazijn lijkt me niet erg gezond... :P
 
ja een beetje wel
vroeger at ik heel veel nu (2,5 borden 's middags)
en nu amper 1 bord !!!
het is niet alleen daardoor dat je vermagert hoor !!!

---------- Toegevoegd om 10:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:21 ----------



ja een beetje wel
vroeger at ik 2,5 borden 's middags en nu amper 1 bord
maar je vermagert niet enkel door dat appelazijn helpt ook heel wat in andere dingen !!!

---------- Toegevoegd om 10:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:23 ----------


in alle winkels bijna
gewoon waar je azijn kunt kopen staat appeazijn erbij
in kruidvat, kruidenwinkels,..
voor een liter kost het MAAR 3euro !!!!

---------- Toegevoegd om 10:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:33 ----------


klop niet wat jullie allemaal zeggn
ik neem het nog maar 5 dagen ik ben nog niet egt afgevallen maar heb veel minder honger !!! echt waar geen zever
oké wondermiddeltjes bestaan niet je moet ook niet denken dat appelazijn je zo gaat helpen als je nie op je lijn let je moet het alle2 doen en je hebt een goed resultaat
appelazijn + op je lij letten !!!

---------- Toegevoegd om 10:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:36 ----------


kruidvat, kruidewinkels,..
bijna overal waar je gewone azijn kunt vinden


Dat je je al met dit soort dingen bezig houdt op je 14e..:o
 
Ja 'de jeugd' is er overal vroeg bij tegenwoordig... :)
 
Straks ook eens kopen. Ben vol aan het cardio'en en kt om af te vallen, kan elk middeltje wel gebruiken nu (mits het werkt). Over 2 maanden op vakantie, dus heb nog een tijdje om af te vallen.
 
Volgens mij heeft ie aandelen appelazijn of zo
 
ja een beetje wel
vroeger at ik heel veel nu (2,5 borden 's middags)
en nu amper 1 bord !!!
het is niet alleen daardoor dat je vermagert hoor !!!

---------- Toegevoegd om 10:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:21 ----------



ja een beetje wel
vroeger at ik 2,5 borden 's middags en nu amper 1 bord
maar je vermagert niet enkel door dat appelazijn helpt ook heel wat in andere dingen !!!

---------- Toegevoegd om 10:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:23 ----------


in alle winkels bijna
gewoon waar je azijn kunt kopen staat appeazijn erbij
in kruidvat, kruidenwinkels,..
voor een liter kost het MAAR 3euro !!!!

---------- Toegevoegd om 10:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:33 ----------


klop niet wat jullie allemaal zeggn
ik neem het nog maar 5 dagen ik ben nog niet egt afgevallen maar heb veel minder honger !!! echt waar geen zever
oké wondermiddeltjes bestaan niet je moet ook niet denken dat appelazijn je zo gaat helpen als je nie op je lijn let je moet het alle2 doen en je hebt een goed resultaat
appelazijn + op je lij letten !!!

---------- Toegevoegd om 10:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:36 ----------


kruidvat, kruidewinkels,..
bijna overal waar je gewone azijn kunt vinden

pro anna?
 
Drie liter per dag is zowiezo een prima maatstaf (voor de BB'ers). :)

3 liter ??
en wa bedoel je met voor de bb'ers??

---------- Toegevoegd om 08:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:28 ----------

:yawn: Dat heb ik er toch ook bijgezet? 2 soeplepels per dag. 's morgen en 's avonds. Gewoon puur.

puur is het echt slecht !!!
ik doe er appelsap bij:):D
 
Bodybuilders moeten meer water drinken dan niet-bodybuilders. Een niet-bodybuilder had dacht ik genoeg aan 1.5-2 liter per dag. Een bodybuilder (en actieve sporters) moeten toch zeker het dubbele innemen per dag.

Betreft water, dus niet appelazijn! :nowai:
 
Back
Naar boven