MuscleMeat

Winstrol of Dianabol?

Bezoekers in dit topic

Entexor

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
6 jan 2008
Berichten
9
Waardering
0
Hey allemaal,

Ik weet dat er vreselijk veel informatie over deze producten te vinden is, maar toch wil ik julie om een persoonlijke mening vragen over Winstrol en Dianabol (beide oraall), omdat ik er zelf echt niet uit kom. Dus lijkt DBB mij DE plek om om hulp te vragen.

Dit word mijn eerste cuur, en ik kan niet kiezen tussen deze 2. Wat zijn julie ervaringen met deze, en welke is het verstandigst? Ik ben nog redelijk jong, maar na 6 jaar naturel trainen met een stabiel voedingsschema wil ik toch eens een stapje serieuzer worden.

Bij voorbaat dank, Entex


Edit: Stats en goal

Mijn stats zijn nu 90Kg, 1.84 en 12% bf, mijn doel is om extra en het liefst zo droog mogelijke massa te krijgen.

ps, is dit een slechte eerste post? :o :(
Ik bezoek deze site al heel lang, en heb hier altijd al mijn info gevonden, enkel door mijn gebrekkige kennis
heb ik nog nooit echt de behoefte gehad om te posten, of dan ook maar iets nuttigs kunnen zeggen.
 
Laatst bewerkt:
Wat zijn je stats?? En wat wil je? Harder en droger worden? Of massa aanzetten?

Winny en Dianabol zijn 2 totaal verschillende anabolen.

ps. trouwens goede eerste post :(
 
Wat zijn je stats?? En wat wil je? Harder en droger worden? Of massa aanzetten?

Winny en Dianabol zijn 2 totaal verschillende anabolen.

ps. trouwens goede eerste post :(

editted, dom dat ik het vergat :headbang:
 
Als je droger wil worden dan zou ik voor winny gaan.
 
Als je liefst zo droog mogelijke massa wilt krijgen zou ik persoonlijk voor winstrol gaan , als je tijdelijke massa (met veel vocht) wilt kan je beter dboll nemen.
Btw , waarom enkel die twee producten , schrik van de naald? Anders zou je nog voor Turinaboll kunnen gaan ook.
 
Hey allemaal,

Ik weet dat er vreselijk veel informatie over deze producten te vinden is, maar toch wil ik julie om een persoonlijke mening vragen over Winstrol en Dianabol (beide oraall), omdat ik er zelf echt niet uit kom. Dus lijkt DBB mij DE plek om om hulp te vragen.

Dit word mijn eerste cuur, en ik kan niet kiezen tussen deze 2. Wat zijn julie ervaringen met deze, en welke is het verstandigst? Ik ben nog redelijk jong, maar na 6 jaar naturel trainen met een stabiel voedingsschema wil ik toch eens een stapje serieuzer worden.

Bij voorbaat dank, Entex


Edit: Stats en goal

Mijn stats zijn nu 90Kg, 1.84 en 12% bf, mijn doel is om extra en het liefst zo droog mogelijke massa te krijgen.

ps, is dit een slechte eerste post? :o :(
Ik bezoek deze site al heel lang, en heb hier altijd al mijn info gevonden, enkel door mijn gebrekkige kennis
heb ik nog nooit echt de behoefte gehad om te posten, of dan ook maar iets nuttigs kunnen zeggen.


Ik zou voor test gaan.:cool:
 
Als je droger wil worden dan zou ik voor winny gaan.

o rly??? sinds wanneer maakt as je droger??? mij niet bekend hoor met winny word je enkel hard en hoe.


@ topicstarter hangt van je doel af, dbol zorgt voor dikke massa met shit load aan vocht en winny voor hardheid en droge massa.

aangezien dit je 1e kuur is raad ik je test only aan en orals zo veel mogelijk vermijden
 
hmm, in principe was ik op orals af gegaan omdat naalden me een beetje afschrikken. Ik ga test weer overwegen, maar zijn injectebles niet een beetje extreem om mee te beginnen, of zijn deze uiteindelijk minder schadelijk? bedankt voor de info so far, ik ga nog ff goed door de forums struinen!
 
het is maar een piep dun naaldje je voelt hem echt niet geloof me
 
hmm, in principe was ik op orals af gegaan omdat naalden me een beetje afschrikken. Ik ga test weer overwegen, maar zijn injectebles niet een beetje extreem om mee te beginnen, of zijn deze uiteindelijk minder schadelijk? bedankt voor de info so far, ik ga nog ff goed door de forums struinen!

blijf van die orals af en geniet van die naalden!!!! :p
 
Orals zijn al met al schadelijker dan injectables.
If you're not ready to inject you're not ready to use at all!
Dus...
 
ok, injectables it is :D

nu nog ff kijken, dan zal ik denk ik beginnen met een test only kuur.

thanks allemaal!
 
ok, injectables it is :D

nu nog ff kijken, dan zal ik denk ik beginnen met een test only kuur.

thanks allemaal!

dat is het!!!
:D
10weken test e op 500mg per week
 
ik wil ook winny kuurtje doen eigenlijk.

Maar jullie raden het dus af? Ik wil niet zoveel gainen eigenlijk. Woon nog thuis en het hoeft niet erg duidelijk te zijn dat ik opeens 10kg heb gegained ofzo :D
 
ik wil ook winny kuurtje doen eigenlijk.

Maar jullie raden het dus af? Ik wil niet zoveel gainen eigenlijk. Woon nog thuis en het hoeft niet erg duidelijk te zijn dat ik opeens 10kg heb gegained ofzo :D

Masteron op 250-500mg/EW
 
En voor hoelang moet dat gedaan worden?

Ik wil het eigenlijk doen als cut kuur zeg maar. Als ik geen as doe dan wil ik voor stackers gaan.
 
8 tot 12 weken ongeveer. Wel een groot verschil AS of stackers. Maar masteron is een goed middel om mee te stacken je houd er namelijk geen vocht van vast je gaat er dus goed hard van uitzien.
 
Jup ik weet het :).

Heb toch besloten om nog tijdje naturel door te gaan. Ik ga naar alle waarschijnlijkheid ergens in december ofzo beginnen met een kuurtje. Gewoon test only denk ik.

Thanks voor je hulp!
 
Hoezo heeft iedereen hier iets tegen orals?

Als eerste kuurtje kan je goed een simpel kuurtje orals van 6 weken pakken hoor. Daarna kan je nog altijd aan de test. Voor je lever hoef je het iig niet te laten. Er wordt hier net gedaan alsof je lever na een kuurtje orals ram naar de tering is. Nja ik kan je zeggen dat dit dus echt niet het geval is, en ook niet na 2 of 3 kuurtjes orals. Daarbij kunnen ook de gains met een oral kunnen best wel lekker zijn in een eerste kuurtje. Ook het herstel is veel sneller na een kuurtje orals, kan je des te sneller beginnen aan het volgende kuurtje met bv test e ;)

Kga dus niet zeggen dat je als eerste kuur orals moet nemen, dat is ieder zijn beslissing. Als de TS het zou doen omdat hij bang is voor spuiten tja, dan kan je beter helemaal niet kuren.
 
Zoals het er nu naar uit ziet ga ik met een Test E kuur beginnen, en kijken hoe het bevalt (moet eigg wel als ik alles zo lees ;) ) Maar bang voor spuiten? hmm, niet direct. Het is meer dat is het idee had, waarom injecteren als ik het ook kan slikken? :P

Zodra ik er mee begin zal ik een mooi logje maken en laten weten hoe het bevalt, met een dank woord aan deze hulp ;)

ps, leuk om te zien dat anderen ook iets hebben aan mn topic :D
 
Back
Naar boven