Fitness Seller

Winstrol only 1e kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik ben ook in. Leuke log en idd goed dat je gewoon door logt, heel veel mensen stoppen gelijk na een beetje kritiek. Of de kuur nou wel of niet goed en verstandig is, je hebt iig karakter. Ben erg benieuwd naar je eindresultaat en hoe je er straks op terug kijkt.
 
Update: ik merk dat mijn lichaam toch nog veel tijd nodig heeft om te herstellen en op dit moment te weinig tijd daarvoor krijgt (chagrijnig, moe, zwak tijdens training). Op dit gebied heb ik de winstrol iets overschat, ik verwachtte namelijk dat ik toch wat meer dagen kon trainen en minder rustdagen nodig had. Mijn schema was 4 dagen trainen, 1 a 2 dagen rust. Nu pas ik het aan naar 4 dagen trainen, 3 dagen rust per week. Ik ga kijken hoe mijn lichaam hierop gaat reageren. Daarnaast up ik de dose naar 50mg per dag, dan kom ik ook precies uit met het aantal pillen en hou ik niks over aan het eind van de kuur en om hopelijk het herstelproces iets te versnellen.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij let jij teveel op alles en zit 't meeste tussen je oren.
 
Volgens mij let jij teveel op alles en zit 't meeste tussen je oren.
Dit inderdaad. Plus je zit orals wat belastend is op je lever, hier raak je meestal ook lethargisch van.
 
Update: week 2 zit erop.

Meting
Vandaag gewogen en gemeten en kwam op hetzelfde uit als vorige week: 80kg BW en 8% vet. Mooi dat ik dit heb weten vast te houden, maar wil wel vooruitgaan de komende weken.

Voeding
Had beter gekund de afgelopen week, ik heb veel maaltijden niet op gekregen. Ik heb het schema iets aangepast (lekkerder eten en iets meer kcal). Ik was veel maaltijden tegen gegeten omdat ik al een maand of 2 hetzelfde schema aanhield.

Werking en bijwerkingen
Verhoogd libido.
Soms wat gewrichtspijnen, maar niets dat de training in de weg staat. Weinig last van peesontstekingen in de supraspinatus (bijna 2 jaar al last van), kan ook zijn doordat ik geen brood meer eet.
Vaak moe, maar door de dag even slapen helpt goed.
Nek begint er breder uit te zien met soms wat zichtbare aders.

Tijdens de training merk ik geen verschil in spierkracht of spierpomp. Slecht teken? Zolang ik in stats vooruit ga maakt me dit niet uit.
 
Ik zie nu 2x dat van brood en ontstekingen voorbij komen, wat heeft dit met elkaar te maken?
 
Ik zie nu 2x dat van brood en ontstekingen voorbij komen, wat heeft dit met elkaar te maken?

Ik weet niet of hier onderzoek naar is gedaan, maar uit ervaring van mensen om me heen is dit gebleken. Vandaar dat ik het zelf nu probeer en kijk of het voor mij werkt of niet. Sinds ik brood uit mijn dieet heb gehaald heb ik veel minder last van mijn ontstekingen dan voorheen.
 
Ga je ook nog foto's loggen?
 
Thanks voor het advies. Ik neem dagelijks pure taurine, MSM, visolie/glucosamine/chondroitine tegen gewichtsklachten. Ik heb in het verleden veel ervaring opgedaan met blessures, dus wanneer ik ergens pijn heb weet ik wel ongeveer hoe ik daar omheen kan trainen. Ik drink per dag nu 4 liter water en daarbij nog melk, shakes en druivensap.
Ook heb ik brood uit mijn dieet gehaald, om ontstekingen te voorkomen.
Idd zoveel massa ga ik zeker niet gainen, we zullen zien waar het heen gaat. Ik ga iig goed mijn best doen om er zoveel mogelijk uit te halen! :D

sorry dat ik random reageer maar wat gebruik je dan als broodvervanger als ik vragen mag?
 
sorry dat ik random reageer maar wat gebruik je dan als broodvervanger als ik vragen mag?

Ik haal mijn langzaam opneembare koolhydraten uit rijst, pasta en, als broodvervanger omdat je dit niet hoeft te koken en makkelijk mee kunt nemen crackers. Niet de luchtige crackers, maar bijv. sesam crackers waar wat meer kcal inzitten.
 
Update: week 2 zit erop.

Meting
Vandaag gewogen en gemeten en kwam op hetzelfde uit als vorige week: 80kg BW en 8% vet. Mooi dat ik dit heb weten vast te houden, maar wil wel vooruitgaan de komende weken.

Voeding
Had beter gekund de afgelopen week, ik heb veel maaltijden niet op gekregen. Ik heb het schema iets aangepast (lekkerder eten en iets meer kcal). Ik was veel maaltijden tegen gegeten omdat ik al een maand of 2 hetzelfde schema aanhield.

Werking en bijwerkingen
Verhoogd libido.
Soms wat gewrichtspijnen, maar niets dat de training in de weg staat. Weinig last van peesontstekingen in de supraspinatus (bijna 2 jaar al last van), kan ook zijn doordat ik geen brood meer eet.
Vaak moe, maar door de dag even slapen helpt goed.
Nek begint er breder uit te zien met soms wat zichtbare aders.

Tijdens de training merk ik geen verschil in spierkracht of spierpomp. Slecht teken? Zolang ik in stats vooruit ga maakt me dit niet uit.
kracht komt nog wel denk ik.
 
Update na een lange tijd! Laatste update was na week 2.
Update na week 3: 80.5kg bodyweight, 9% vet.

Ik voelde me geleidelijk aan steeds slechter en dacht dat dit door de winstrol kwam. Na week 3 vond ik dit het niet meer waard mocht het door de winstrol komen. Toen heb ik 1 dag niks genomen en voelde ik me weer prima. Dit was voor mij de doorslaggeving om ermee te stoppen (relatie begon eronder te lijden etc). De overige pillen (50mg ED voor 3 weken) pak ik misschien nog in de toekomst in minikuurtjes van een week ofzo. Ik heb nolvadex gepakt (2 dagen 1 pil per dag), maar alles was al prima kwa libido etc dus ook mee gestopt.

Na 1 week gestopt te zijn meting: 81.5kg op 9% vet.

Visueel is er wat verschil te zien, maar op de foto's is dit verschil minimaal, daarom geen pics helaas.

Eindresultaat winstrol only 3 weken 40-50mg ED.
77kg -> 81.5kg
8% -> 9%
VVM + 3.3kg

Ik ben tevreden met het resultaat op papier, echter in de spiegel mocht het wel wat meer zijn.
Conclusie: leuke kuur om kennis te maken met AAS, merkbare sides vielen reuze mee, geen dip achteraf. Goed om een paar kg VVM mee te winnen die waarschijnlijk goed blijven zitten.
Echter wil je bulken en veel zichtbaar resultaat behalen, zul je andere middelen moeten gebruiken zoals test-e.
 
lol meting 1 week na gestopt te zijn "die waarschijnlijk goed blijven zitten"
2 dagen nolva

brb notsureifsrs

nick-young-confused-face-300x256_nqlyaa.png
 
''mini kuurtjes van een week of zo'' ??

Wasss met jou jonge..
 
Back
Naar boven