XXL Nutrition

Xtreme Test - XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


[IMGREV]
xtreme_test.jpeg
[/IMGREV]
  • Soort supplement: Testosteron-booster
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? * Helpt overmatig oestrogeen in toom te houden
    * Laat je explosiever trainen
    * Prikkelt de spieren om harder te groeien
    * Verhoogt de vetverbranding
    * Gunstig effect op het libido
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 maanden
  • Hoe is de smaak van dit supplement? niet van toepassing (capsules)
  • Welke dosis heb je gebruikt? 3 keer per dag (zoals aanbevolen)
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.xxlnutrition.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis levering, binnen 24 uur
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 37.50 euro per potje
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja ik zou het opnieuw kopen omdat het toch een merkbaar verschil geeft voor een redelijke prijs.

Mijn review:

De booster is na ongeveer een maandje echt voelbaar, hoe ik dit heb gemerkt:
-Ik had meer energie, lust om dingen te ondernemen
-Mijn (van nature toch al hoge) libido is toegenomen
-Ik had meer trainingsagressiviteit : het gevoel dat je harder kan gaan
-Meer zelfvertrouwen

Smaak is niet van belang aangezien het capsules zijn, toch even dit:
Bij andere testo-boosters die ik al genomen heb had ik soms een rare na smaak (wanneer ik bijvoorbeeld boerde) dit heb ik niet gehad met xtreme test

Het enige nadeel voor sommige mensen is de grootte van de capsules. Ikzelf heb hier geen last van maar ze zijn toch tamelijk groot wat het voor sommige mensen lastig kan maken.

Dat het de vetverbranding verhoogt weet kan ik niet goed beoordelen omdat ik niet goed op mijn voeding heb gelet de laatste tijd.

Alles bij elkaar een top product voor een zeer redelijke prijs!
 
Rene, zou het een leuke toevoeging zijn in een PCT? Neem aan van wel toch? Cools adviseerd ergens op het forum dat dit de beste Test Booster moet zijn.
 
Rene, zou het een leuke toevoeging zijn in een PCT? Neem aan van wel toch? Cools adviseerd ergens op het forum dat dit de beste Test Booster moet zijn.

Ja zeker een goede voor in de PCT, Xtreme is daar deels voor ontwikkeld :grumble:
 
N-Methyl-D-Aspartic Acid has zilch effect on testosterone level:
http://www.ergo-log.com/n-methyl-d-aspartic-acid-has-zilch-effect-on-testosterone-level.html

Study: ZMA does not raise testosterone levels:
http://www.ergo-log.com/zma.html


Twee belangrijke bestanddelen doen dus eigenlijk niks. Da's jammer.

Er zijn vele studies op internet die dingen aantonen en anderen die weer het tegendeel bewijzen. Het blijft een lastige materie.

Zink is nu juist 1 van de stoffen die aantoonbaar bijdraagt aan de testosteronproductie. Aan de hand van de reacties die we ontvangen sta ik nog compleet achter dit product. Zeker bij mensen boven de 30 wat het testosteronniveau aan het dalen is.
 
Even een vraag wat zijn nou de grotere en betere verschillen tussen Anabolic ZMA van B&F en Xtreme Test? Zeker de prijs, maar wat is er zo beter aan dit product?
 
N-Methyl-D-Aspartic Acid has zilch effect on testosterone level:
http://www.ergo-log.com/n-methyl-d-aspartic-acid-has-zilch-effect-on-testosterone-level.html



Twee belangrijke bestanddelen doen dus eigenlijk niks. Da's jammer.

Een beperking van deze studie is dat de proefpersonen 21.42 plus/min 3.16 jaar oud waren, jonge knapen dus. Er is geen enkele OTC test-booster die mannen van deze leeftijd meer testosteron zal geven.
Deze studie voorspeld niets over het effect op mannen die voorbij hun testosteronpiek zitten.
 
Even een vraag wat zijn nou de grotere en betere verschillen tussen Anabolic ZMA van B&F en Xtreme Test? Zeker de prijs, maar wat is er zo beter aan dit product?

ZMA is alleen ZMA en dat zit ook in xtreme test maar bevat zoveel meer producten zijn TOTAAL niet te vergelijken. Z

Binnen 14 dagen start ik als PCT met Xtreme Test & de Detoxer van XXL omdat die doet wat moet. ;)
Mss DHEA toeveoegen ?

DHEA kan zeker zinvol zijn!

---------- Toegevoegd om 12:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:07 ----------

Een beperking van deze studie is dat de proefpersonen 21.42 plus/min 3.16 jaar oud waren, jonge knapen dus. Er is geen enkele OTC test-booster die mannen van deze leeftijd meer testosteron zal geven.
Deze studie voorspeld niets over het effect op mannen die voorbij hun testosteronpiek zitten.

Voor jongen mensen waarbij de testlevels goed zijn heeft het ook geen nut.
 
Ik heb op mijn 19e volledig impulsief een test-e kuur gedaan. Achteraf erg dom ivm hormoonproducties op die leeftijd etc. etc. (weet het allemaal)

Ben nu net 21, en heb het idee dat ondanks de nakuur mijn lichaamseigen testosteron er hard op achteruit is gegaan en mijn oestrogeen in het lichaam verhoogd is.

-Laag libido
-Traag aanzetten van massa
-Snel vet op buik en beetje 'fluffy'
-Vermoeid gevoel

Dit terwijl voeding en training perfect zijn afgesteld op mijn ekv behoeftes enzo.

Heb nu twee potjes besteld, en hoop echt dat het mijn hormonen weer back on track kan zetten.

Zal dit product mij hierin kunnen helpen denken jullie?

Ik houd jullie in ieder geval op de hoogte!
 
Ik heb op mijn 19e volledig impulsief een test-e kuur gedaan. Achteraf erg dom ivm hormoonproducties op die leeftijd etc. etc. (weet het allemaal)

Ben nu net 21, en heb het idee dat ondanks de nakuur mijn lichaamseigen testosteron er hard op achteruit is gegaan en mijn oestrogeen in het lichaam verhoogd is.

-Laag libido
-Traag aanzetten van massa
-Snel vet op buik en beetje 'fluffy'
-Vermoeid gevoel

Dit terwijl voeding en training perfect zijn afgesteld op mijn ekv behoeftes enzo.

Heb nu twee potjes besteld, en hoop echt dat het mijn hormonen weer back on track kan zetten.

Zal dit product mij hierin kunnen helpen denken jullie?

Ik houd jullie in ieder geval op de hoogte!

En dit geval moet je bloed laten prikken bij de dokter en niet zelf een potje bestellen op internet op goede hoop. Voor hetzelfde geld heb je een tekort aan iets anders zoals vitamine D.
 
Ik heb op mijn 19e volledig impulsief een test-e kuur gedaan. Achteraf erg dom ivm hormoonproducties op die leeftijd etc. etc. (weet het allemaal)

Ben nu net 21, en heb het idee dat ondanks de nakuur mijn lichaamseigen testosteron er hard op achteruit is gegaan en mijn oestrogeen in het lichaam verhoogd is.

-Laag libido
-Traag aanzetten van massa
-Snel vet op buik en beetje 'fluffy'
-Vermoeid gevoel

Dit terwijl voeding en training perfect zijn afgesteld op mijn ekv behoeftes enzo.

Heb nu twee potjes besteld, en hoop echt dat het mijn hormonen weer back on track kan zetten.

Zal dit product mij hierin kunnen helpen denken jullie?

Ik houd jullie in ieder geval op de hoogte!

En dit geval moet je bloed laten prikken bij de dokter en niet zelf een potje bestellen op internet op goede hoop. Voor hetzelfde geld heb je een tekort aan iets anders zoals vitamine D.

Bloedprikken lijkt me sowieso een goed idee, vaak is er een tekort aan Zink en D3 wat al redelijk kan helpen. We krijgen toch met regelmaat positieve berichten van klanten waar het testosteron weer wat hoger is geworden en ook de zaadkwaliteit is verbeterd (mannen met kinderwens).
 
Bloedprikken lijkt me sowieso een goed idee, vaak is er een tekort aan Zink en D3 wat al redelijk kan helpen. We krijgen toch met regelmaat positieve berichten van klanten waar het testosteron weer wat hoger is geworden en ook de zaadkwaliteit is verbeterd (mannen met kinderwens).

Ik slik beiden al in supplementvorm.

Benieuwd wat dit me kan bieden. Van de week maar is prikkie wagen!
 
Gebruik het product nu 4 dagen.

Vannacht iets gebeurd waarvan ik wil weten of het mogelijk door dit product komt.

Ik ben dus een keer of 3 wakker geworden in shock, m'n dromen waren zo levendig! Ik droomde continue dat ik aangevallen of opgejaagd werd.

Ik ben dus twee keer staand langs m'n bed wakker geworden waarvan ik 1 keer in shock het gordijn van m'n kamer open heb getrokken en toen wakker werd en besefte dat ik aan het dromen was. Toen ik vanochtend ontwaakten lagen al m'n dekens en kussens door m'n kamer..

Heb zoiets nog nooit gehad.. wellicht in m'n kinderjaren.

Zou het door een ingrediënt uit dit product kunnen komen?
 
Gebruik het product nu 4 dagen.

Vannacht iets gebeurd waarvan ik wil weten of het mogelijk door dit product komt.

Ik ben dus een keer of 3 wakker geworden in shock, m'n dromen waren zo levendig! Ik droomde continue dat ik aangevallen of opgejaagd werd.

Ik ben dus twee keer staand langs m'n bed wakker geworden waarvan ik 1 keer in shock het gordijn van m'n kamer open heb getrokken en toen wakker werd en besefte dat ik aan het dromen was. Toen ik vanochtend ontwaakten lagen al m'n dekens en kussens door m'n kamer..

Heb zoiets nog nooit gehad.. wellicht in m'n kinderjaren.

Zou het door een ingrediënt uit dit product kunnen komen?

Lastig te zeggen waardoor dit is maar ZMA staat ook bekend om levendige dromen. Ik denk dat cools op het forum het mogelijk kan verklaren.
 
Wanneer komt de Extreme Test weer op voorraad?
 
Back
Naar boven