MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

He Rene, weet je wanneer de Blast pre-workout weer op voorraad komt?
 
Hebben jullie een maattabel voor jullie kleding? Bv. shirtjes
 
Hebben jullie een maattabel voor jullie kleding? Bv. shirtjes

Daar wordt aan gewerkt we kijken hoe we dat goed kunnen maken. Ik zie dat bij veel merken de maattabellen vaak helemaal niet kloppen. We streven er nu met alle nieuwe kleding altijd naar om de maten gelijk te laten vallen met kleding van andere sportmerken.
 
Beste XXLnutrition. Heb van jullie de all day proteïne vanille een tijdje genomen. Deze was goed qua smaak en consistentie. Niet lang geleden de night proteïne/casseine aardbei besteld. Ik vind de smaak goed, maar hij is mi te dik en schuimerig. Smaken verschillen natuurlijk..

Is er een alternatief, die minder dik en schuimerig, maar van dezelfde prijs en ook nog eens caseïne? Ik hoor het graag!
 
Beste XXLnutrition. Heb van jullie de all day proteïne vanille een tijdje genomen. Deze was goed qua smaak en consistentie. Niet lang geleden de night proteïne/casseine aardbei besteld. Ik vind de smaak goed, maar hij is mi te dik en schuimerig. Smaken verschillen natuurlijk..

Is er een alternatief, die minder dik en schuimerig, maar van dezelfde prijs en ook nog eens caseïne? Ik hoor het graag!

Ik zou het niet weten eerlijk gezegd, bij schuimt NP helemaal niet (wordt wel dik). Kan je misschien meer vloeistof gebruiken en niet zo hard schudden? en ook zonder rooster of bal in de shaker.


Ik verwacht binnen nu en 2 weken.
 
Hoe lang blijft de intra workout na mengen nog goed? Door de eiwitten/bcaa's niet zo lang neem ik aan?
 
Wellicht al voorbij gekomen, maar wanneer komt C4 weer op voorraad? Hij is in de sale, maar mensen kunnen hem niet bestellen.
Ook C4 x50 is nog altijd niet op voorraad.
Anders wijk ik maar een keer uit naar body en shit
 
Zojuist 5kg oats en wat multivits besteld. De oats van xxl vind ik qua kwaliteit ver boven de rest uitsteken :). Ik had nog een wat oude zak xxl oats waarvan de houdbaarheidsdatum afliep ergens in de zomer 2016. Ik ben bijna door de zak heen en heb verder geen last of iets dergelijks, dus ik denk dat oats langer houdbaar zijn dan wat op de verpakking staat (mits goed bewaard, luchtdicht en donker).
 
Hoi Rene,wanneer komt Fully Loaded weer binnen ?
 
Hoi Rene,wanneer komt Fully Loaded weer binnen ?
Alweer uitverkocht!!?? :eek:???

Check muscle meat anders even (mocht je daar eten bestellen) die hebben vaak nog voorraad.
 
Hoi Rene,wanneer komt Fully Loaded weer binnen ?

Alweer uitverkocht!!?? :eek:???

Product is momenteel niet aan te slepen! Ik verwacht voor eind volgende week weer nieuwe voorraad. Maar we hebben nog enkele potten. Je kan een ander product voor dezelfde prijs bestellen en bij de opmerkingen zetten. Graag geen (bestelde product) maar pot fully loaded, zo afgesproken met rene.
 
En c4? En C4 x 50? :)
 
Damn die dop gaat best moeilijk open van de roestvrijstalen shakers de eerste paar keer :roflol:

Ik ben tevreden over jullie meetlint maar het exemplaar dat ik kreeg had wel wat krasjes en ook een zwarte veeg. Bewaren jullie die niet in dozen? Verder geen ramp hoor, functioneert prima, just wondering.
 
Damn die dop gaat best moeilijk open van de roestvrijstalen shakers de eerste paar keer :roflol:

.
Haha Vond ik ook! Stond te duimworstelen als een gek.
Lekker doen ze helaas wel. (Heb er twee en beide lekker soms)Dus goed leeg maken als je hem je tas in doet.
 
Haha Vond ik ook! Stond te duimworstelen als een gek.
Lekker doen ze helaas wel. (Heb er twee en beide lekker soms)Dus goed leeg maken als je hem je tas in doet.

Dat gaan we zo zien, heb hem nog niet meegenomen.
 
Ik zou het niet weten eerlijk gezegd, bij schuimt NP helemaal niet (wordt wel dik). Kan je misschien meer vloeistof gebruiken en niet zo hard schudden? en ook zonder rooster of bal in de shaker.

Ga ik proberen. Ik laat t je weten.
 
Haha Vond ik ook! Stond te duimworstelen als een gek.
Lekker doen ze helaas wel. (Heb er twee en beide lekker soms)Dus goed leeg maken als je hem je tas in doet.

Kijk even goed of de siliconenring wel goed zit. soms zit die scheef.
 
Back
Naar boven