AndroidHealthClinic

zelfbruinende cremes

Bezoekers in dit topic

romina

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
30 dec 2005
Berichten
391
Waardering
0
Hallo allemaal,
Aangezien ik van mezelf nogal wit ben en op dit moment niet graag onder de zonnebank ga, vroeg ik me af hoe het zit met zelfbruinende cremes. Ik heb namelijk een aantal tattoo's met veel en mooie felle kleuren. Ik zou het zonde vinden als deze gingen verkleuren doordat ik te veel in de zon, of onder de zonnebank zou gaan liggen. Maar nu vroeg ik mij af of iemand weet wat zo'n creme met een gekleurde tattoo doet. Verkleurd dit dan ook met der tijd, of heeft het er totaal geen invloed op?
Stel dat ik toch onder de zonnebank ga met sunblock 30 oid, verkleurd m'n tattoo dan alsnog een beetje mee? Of houdt dit wel alles tegen? En als ik het ruim insmeer, hou ik dan witte plekken rondom?
Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
Groetjes Romina
 
ik ben niet zo voor zelfbruiner,maar voor mensen die snel verbranden ofzo vind ik het wel ideaal,zie wel dat je een goede koopt,want sommige geven eerder een oranje kleur en laten vegen als je niiet goed uitsmeert,maar in de apotheker kan je vragen welke het best is,als je natuurlijk trainen gaat en veel zweten gaat dat eraf,heb je bv wit schirtje aan ziet die bruin omdat de kleur ermee afgaat tijdens het zweten,heb vroeger eens eentje gekocht,dacht dat die voor zonnebank was dus smeerde mijn eigen ermee in zonder achteraf mijn handen te wassen en ik zag overal oranje zelf mijn handpalmen en kreeg dat er niet meteen af omdat ik teveel had gebruikt dus heb zo drie dagen naar school moeten gaan,men dacht dat ik geelzucht had .
 
Mijn ervaring is dat het nooit de natuurlijke teint geeft zoals die van de zon.Zelf denk ik persoonlijk niet dat de tattoo's verkleuren,aangezien het littekens zijn ,maar misschien dat iemand anders het beter weet.
 
ik ben niet zo voor zelfbruiner,maar voor mensen die snel verbranden ofzo vind ik het wel ideaal,zie wel dat je een goede koopt,want sommige geven eerder een oranje kleur en laten vegen als je niiet goed uitsmeert,maar in de apotheker kan je vragen welke het best is,als je natuurlijk trainen gaat en veel zweten gaat dat eraf,heb je bv wit schirtje aan ziet die bruin omdat de kleur ermee afgaat tijdens het zweten,heb vroeger eens eentje gekocht,dacht dat die voor zonnebank was dus smeerde mijn eigen ermee in zonder achteraf mijn handen te wassen en ik zag overal oranje zelf mijn handpalmen en kreeg dat er niet meteen af omdat ik teveel had gebruikt dus heb zo drie dagen naar school moeten gaan,men dacht dat ik geelzucht had .


Haha,te komisch :p.
 
ik ben niet zo voor zelfbruiner,maar voor mensen die snel verbranden ofzo vind ik het wel ideaal,zie wel dat je een goede koopt,want sommige geven eerder een oranje kleur en laten vegen als je niiet goed uitsmeert,maar in de apotheker kan je vragen welke het best is,als je natuurlijk trainen gaat en veel zweten gaat dat eraf,heb je bv wit schirtje aan ziet die bruin omdat de kleur ermee afgaat tijdens het zweten,heb vroeger eens eentje gekocht,dacht dat die voor zonnebank was dus smeerde mijn eigen ermee in zonder achteraf mijn handen te wassen en ik zag overal oranje zelf mijn handpalmen en kreeg dat er niet meteen af omdat ik teveel had gebruikt dus heb zo drie dagen naar school moeten gaan,men dacht dat ik geelzucht had .

Een zelfbruinende creme helpt niet tegen zonnebrand. Je hebt er dus geen bescherming van.

@ TS: Heel voorzichtig opbouwen met zonnen(banken) zou ik aanraden. Desnoods bel je een paar tattooshops op om te vragen wat er met je tattoo kan gebeuren.
 
Een zelfbruinende creme helpt niet tegen zonnebrand. Je hebt er dus geen bescherming van.

@ TS: Heel voorzichtig opbouwen met zonnen(banken) zou ik aanraden. Desnoods bel je een paar tattooshops op om te vragen wat er met je tattoo kan gebeuren.
dat weet ik maar ik dacht dat het een speciale creme was voor in de zonnebank waardoor je sneller bruinde,helaas pindakaas was een aantal dagen een oranje ventje met overal donkere en lichtere oranje vegen:(maar nu kan ik er wel zelf om lachen:D
 
Ik weet dat tattoo's verkleuren van de zon. Op dit moment mag ik zowiezo nog ff een paar weken niet in de zon, heb net begin april eentje op m'n hele bovenarm laten zetten. Deze is echt te mooi en te fel gekleurd, om het te laten verpesten. Ik begrijp dat deze cremes geen bescherming bieden, maar het ging mij erom of het kan ipv de zon/zonnebank.
Waarom ik het eigenlijk vraag: Ik ga meedoen aan het wedstrijdje hier van het forum dat 11 mei start. Waarschijnlijk hebben jullie het al gelezen. Op m'n beginfoto zal ik er wel witjes bij staan ;), maar het is natuurlijk wel leuk als ik na die 8 weken er qua lichaam beter bij sta en ook qua kleur.
 
Dan zeg ik Melanotan 2.
 
Ik weet dat tattoo's verkleuren van de zon. Op dit moment mag ik zowiezo nog ff een paar weken niet in de zon, heb net begin april eentje op m'n hele bovenarm laten zetten. Deze is echt te mooi en te fel gekleurd, om het te laten verpesten. Ik begrijp dat deze cremes geen bescherming bieden, maar het ging mij erom of het kan ipv de zon/zonnebank.
Waarom ik het eigenlijk vraag: Ik ga meedoen aan het wedstrijdje hier van het forum dat 11 mei start. Waarschijnlijk hebben jullie het al gelezen. Op m'n beginfoto zal ik er wel witjes bij staan ;), maar het is natuurlijk wel leuk als ik na die 8 weken er qua lichaam beter bij sta en ook qua kleur.
als het enkel voor een wedstrijd is doe dan bodypainting :)
 
Bijvoorbeeld hier: [Link niet meer beschikbaar]

Op het board hebben we ook iemand, maar die moet jou dan zelf maar even PMen.
 
zo dan ... die prijzen ... moest ff 2x kijken haha, mag je zo'n potje wel niet om laten vallen.
 
die zelfbruinende cremes geven vaak toch wel vlekken er zijn er maar weinig die niet een beetje vlekken.

Lijkt me dat als je huid donkerder wordt het misshcien een beetje invloed heeft op de kleuren in je tattoo maar wet dat eigenlijk niet heb geen tattoos.

Melanotan heb ik ook gebruikt. Was zelf niet enorm onder de indruk. Maar sommige hebben superresultaten. Ik heb er nog wel van dus ga daar binnenkort wel weer mee beginnen.
 
zo dan ... die prijzen ... moest ff 2x kijken haha, mag je zo'n potje wel niet om laten vallen.

Zo'n potje mag gerust vallen, er zit een rubber dopje op die je er nooit afhaalt. Je prikt namelijk je insulinenaaldje door het rubbertje heen. ;)
 
Zo'n potje mag gerust vallen, er zit een rubber dopje op die je er nooit afhaalt. Je prikt namelijk je insulinenaaldje door het rubbertje heen. ;)

;) ok thanx. Is het toevallig ook ergens in een winkel te koop ipv alleen op internet?
 
nee het is nog niet op de legale manier te verkrijgen. :)
 
Je tattoes verkleuren idd in de zon bij de shops hebben ze er wel cremes tegen. maar als je een grillige tatto hebt is het niet meer in te smeren zonder dat je witte vlekken krijgt op de randjes. Zelf heb ik wel eens een sunblock gesmeerd toen ik op vacantie was maar het is nu niet meer te doen tegen de tijd dat ik klaar ben is de zon al weer weg.
 
Back
Naar boven