AndroidHealthClinic

zettijden HGH

Bezoekers in dit topic

stel dat je dan 2iu per dag zou gebruiken, gebruik je dan om de dag 4iu ?
 
ja dat denk ik wel
 
Ja^

toch melden dat dit artikel enkel voor recreatieve gebruikers van nut is
 
Goeie post. "Je moet wat karmapunten blablabla..."
Volgens één reactie is er ook minder last van sides bij EOD.
Ben benieuwd naar de ervaringen hier over een tijdje.
 
volgende maand maar eens proberen 10 iu om de dag,
 
even inhaken op dit topic stel je zet dus eod wat te doen met de t4 want die zou je eigenlijk alleen nemen op de dagen dat je hgh zet .....stel 5onn/2off dan 5 dagen 100mcg per dag .......maar als je nu eod doet wat dan met de t4??
 
Doe al tijdje 10iu EOD voor het slapen.. vind het gewoon fijner omdat ik minder hoef te prikken haha. Maar blijkbaar goede keuze geweest :p
 
de 10 iu wel blijbaar, maar voor het slapen daar zijn de meningen nogal over verdeeld, zie een aantal topics terug
 
mmm tja ik weet het niet.Ik zou dan op de off hgh days IGF zetten,of sla ik nu de plank volledig mis rusher? Wat denk jij?

T4 zou ik er zowiezo inhouden,halfwaardetijd is 5-8 dagen.Ga dit protocol maar aanhouden,waarom niet.
 
ik zou de t4 ook gewoon aanhouden
 
mmm tja ik weet het niet.Ik zou dan op de off hgh days IGF zetten,of sla ik nu de plank volledig mis rusher? Wat denk jij?

hgh/igf maken gebruik van hetzelfde negative feedback mechanism als ik het goed heb. ik zou ze niet eens samen gebruiken, denk ik ??? ik denk dat voor beiden geldt dat te regelmatig zetten geen waarde toevoegd, sterker nog.. ik denk zelfs dat het tegendeel waar is.
 
zoals ik al zei wil ik ook de t4 zeker erin houden maar hoeveel en welke dagen??
ik zou op de dagen dat ik gh zet gewoon een 200mcg t4 kunnen nemen alleen lijkt me dat iets te veel van het goede...
 
waarom niet gewoon 50mcg pd ???
 
50 is zat jack
 
hgh/igf maken gebruik van hetzelfde negative feedback mechanism als ik het goed heb. ik zou ze niet eens samen gebruiken, denk ik ??? ik denk dat voor beiden geldt dat te regelmatig zetten geen waarde toevoegd, sterker nog.. ik denk zelfs dat het tegendeel waar is.

het is juist bewezen dat ze samen een synergie hebben,en alleen maar zozo werken
 
er is géén geheime methode
zetten, trainen, eten, groeien
het enige wat je hoeft te weten
 
ja ok geen geheime....maar wat is de beste methode?
 
wij zoeken ook niet de geheime maar beste methode
 
Back
Naar boven