Fitness Seller

zo geraak je van je verstopte neus af!

Bezoekers in dit topic

Ik heb ook zo een rhino horn ooit eens gebruikt. Vond het echt bagger. Werkte bij mij voor geen meter. Otrivin werkt bij mij het beste en snelste.
 
Otrivin is verslavend. En omdat ik nu zo'n 5 dagen geen Otrivin meer gebruik heb ik daar last van. Ik had het spul 2 weken gebruikt ongeveer en mijn neus was al ****ed up. Zonder Otrivin had ik een verstopte neus. Pas er dus mee op, je kan beter je neus even spoelen. Het is best lastig en goor, maar het werkt wel.
 
spoel mijn neus ook al een tijd zo, het verlicht wel. Helemaal er vanaf ben ik niet. Toch een naar de doc gaan.
Gebruik trouwens een fles waar zo'n schenktuitje op zit die je ook wel bij jenever ziet. Maar dan van plastic.
 
otrivin is de meeste slechte wat je in je neus kan spuiten ;) zeker niet doen
 
Ik ben ook verslaafd geweest aan neuspray, heb het volgensmij 2 maanden elke dag gebruikt :o

Loop nu al 2 jaar met een chronisch verstopte neus rond waarvan altijd 1 neusgat redelijk dicht zit en de andere open, en deze wisselen zich dan af.

Ik ga nu dit proberen, kijken of het werkt!
 
Ik ben ook verslaafd geweest aan neuspray, heb het volgensmij 2 maanden elke dag gebruikt :o

Loop nu al 2 jaar met een chronisch verstopte neus rond waarvan altijd 1 neusgat redelijk dicht zit en de andere open, en deze wisselen zich dan af.

Ik ga nu dit proberen, kijken of het werkt!

ik weet niet of het direct gaat helpen als het probleem zo zwaar is:eek: misschien een aantal keren proberen, 2 of 3 dagen na elkaar. (probleem wel om het niet 2-3 keer op een dag te doen) ik hoop echt dat het werkt!
 
Mensen met een verstopte neus kunnen die ook krijgen door allergie ( hooikorts etc.) Kijk ook hiernaar dan is een oplossing misschien al dichterbij.
 
amoniak helpt ook :D
nee
ga het toch eens proberen
(heb allergie... met dit warme weer)

snuiftabak helpt ook soms, maar denk niet dat dit zeer gezond is :p
 
Klinkt moeilijk uitvoerbaar, ik hou er niet van als dingen in mijn neus zitten.

Maar goede tip alsnog!
 
klinkt goed, want ik heb er zelf ook altijd last van vertopte neus. Maargoed ik weet niet of het wel zo gezond is om het zo te doen. Klinkt iig lastig uitvoerbaar.
 
Super! Ik heb je ook karma gegeven.

edit;

ik kan het dus ook gebruiken bij een verstopte neus?
 
Ik ben ook verslaafd geweest aan neuspray, heb het volgensmij 2 maanden elke dag gebruikt :o

Loop nu al 2 jaar met een chronisch verstopte neus rond waarvan altijd 1 neusgat redelijk dicht zit en de andere open, en deze wisselen zich dan af.

Ik ga nu dit proberen, kijken of het werkt!

Ja dat heb ik ook, ben er inmiddels aan gewend.
 
Ja dat heb ik ook, ben er inmiddels aan gewend.
Ik ben er ook wel aan gewend maar moet er toch nog steeds een keer voor naar de dokter, soms is het echt irritant..
 
klinkt goed, want ik heb er zelf ook altijd last van vertopte neus. Maargoed ik weet niet of het wel zo gezond is om het zo te doen. Klinkt iig lastig uitvoerbaar.

Ja hoor geen probleem, google maar eens op Rhino Horn. Daar kun je lezen dat KNO artsen het aanraden etc.
 
Super! Ik heb je ook karma gegeven.

edit;

ik kan het dus ook gebruiken bij een verstopte neus?

lees de titel van de topic:D daarvoor dient het, ghehe. en op de andere topics, ik kan je geranderen dat dit VEEL gezonder is om in je neus te spuiten dan al die spraytjes van de apotheker!
 
lees de titel van de topic:D daarvoor dient het, ghehe. en op de andere topics, ik kan je geranderen dat dit VEEL gezonder is om in je neus te spuiten dan al die spraytjes van de apotheker!
Ooo, foutje!! Sorry!;)
 
Hier nog een videootje:

http://www.rhinohorn.nl/
http://www.yogaprosess.com/holland/video.html

Lijkt wel niet helemaal dezelfde procedure is als dewelke de TS voorstelt?

Lauw water (37C) met 1% NaCl (keukenzout), 1% Natriumbicarbonaat (baksoda), en 1% Xylitol (natuurlijke zoetstof) schijn ideaal te zijn en enigzins antibacterieel te werken. Zou moeten helpen tegen verstopte neus, rhinitis, allergie, sinusitis en slechte adem (afkomstig van sinussen/neus).

Xylitol kan je niet zo makkelijk in België en Nederland vinden / kopen, maar wel in de UK:
http://www.xylitoluk.co.uk/index.htm
http://www.xylitolshop.co.uk/
http://www.myprotein.com/uk/products/xylitol


als je eenmaal je glas met zout hebt, ga boven de lavabo, of het toilet hangen (ik doe het in de douche) en hou je glas zo dat je wanneer je snuift je een beetje water door je neus naar binnen krijgt, en tegelijkertijd knijp je het andere neusgat toe, met je vrije hand. je snuift dus goed door, en na iedere keer dat je snuift adem je door je mond.(door je neus gaat natuurlijk niet met water erin) je zult zien, na dit enkele keren gedaan te hebben ga je kokhalzen, en komt er een hele hoop slijm uit mond, dit moet je UITSPUWEN. het duurt wel eventjes voor je glas leeg is, en het is een heel raar gevoel, zeker in het begin,maar wanneer je klaar bent zal je merken dat er heel veel snot uit je neus lopen hebt, dus effe zakdoek gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
je kan het met zo'n ding doen als in het filmpje, maar even goed met een glas water, dat spaart je 15 euro uit.
 
Back
Naar boven